مانچین پیشنهاد ریاست جمهوری را ارزیابی می کند. سومین کیفرخواست ترامپ در راه است


جو مانچین به فکر نامزدی برای ریاست جمهوری است.

دموکرات ویرجینیای غربی در جریان رویدادی در نیوهمپشایر این هفته گمانه‌زنی‌ها را در مورد احتمال یک مناقصه مستقل برانگیخت که بار دیگر اعضای حزبش موهای خود را می‌کشند. اگرچه او به دویدن متعهد نبوده است، اما گفت که اگر وارد مسابقه شود، برنده خواهد شد.

او در روز دوشنبه در تالار شهر No Labels گفت: “من هرگز در هیچ مسابقه ای که تا به حال اسپویل شده باشم، شرکت نکرده ام. من برای برنده شدن در مسابقه شرکت کرده ام. اگر در مسابقه شرکت کنم، برنده خواهم شد.” “من تصمیمی نگرفتم.”

پس چرا او این هفته در ایالت اولیه مقدماتی مبارزات انتخاباتی انجام داد؟

مانچین گفت: «ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که مردم آمریکا یک گزینه دارند، و گزینه این است: آیا می‌توانید احزاب سیاسی را از سمت خود خارج کنید؟» آنها خیلی به راست و خیلی به چپ رفته اند.»

این اقدامی است که بسیاری از دموکرات‌ها را به صدا درآورده و استدلال می‌کنند که می‌تواند به جمهوری‌خواهان – یعنی دونالد ترامپ – برای بازپس‌گیری کاخ سفید کمک کند.

پرزیدنت جو بایدن قلمی را به سناتور جو منچین، DW.V. می دهد که او برای امضای قانون کاهش تورم از آن استفاده کرد.

پرزیدنت جو بایدن قلمی را به سناتور جو منچین، DW.V. می دهد که او برای امضای قانون کاهش تورم از آن استفاده کرد.

در صحبت از رئیس جمهور سابق، او اتهام احتمالی دیگری را تأیید کرد، این بار به اتهام تلاش برای سرقت انتخابات 2020.

اگر شمارش را حفظ کنید، این سومین باری است که ترامپ از زمان اعلام نامزدی ریاست جمهوری خود متهم می شود. با این حال، او همچنان نامزد پیشتاز بدون شک در انتخابات مقدماتی GOP است زیرا رقبای او به دنبال بازنشانی یا شروع سریع مبارزات خود هستند.

دو تن از این رقبا به USA TODAY در دفتر واشنگتن پیوستند تا در مورد دیدگاه‌های خود برای کشور و چگونگی برنامه‌ریزی آنها برای کسب نامزدی جمهوری‌خواهان بحث کنند.

همچنین در واشنگتن، دو مامور IRS در مورد تحقیقات طولانی مدت هانتر بایدن در مقابل کنگره شهادت دادند و چیزهای زیادی برای اشتراک گذاشتن داشتند.

مامور ویژه ناظر IRS، گری شپلی (L) و بازپرس جنایی IRS جوزف زیگلر هنگام شهادت در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس در رابطه با تحقیقات وزارت دادگستری از هانتر بایدن در کنگره هیل در 19 ژوئیه 2023 در واشنگتن دی سی سوگند یاد می کنند.  این کمیته شهادت دو افشاگر از خدمات درآمد داخلی را شنید که ادعا می‌کردند تحقیقات جنایی هانتر بایدن توسط وزارت دادگستری بد مدیریت شده است.

مامور ویژه ناظر IRS، گری شپلی (L) و بازپرس جنایی IRS جوزف زیگلر هنگام شهادت در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس در رابطه با تحقیقات وزارت دادگستری از هانتر بایدن، در کنگره هیل در 19 ژوئیه 2023 در واشنگتن دی سی، سوگند یاد کردند. این کمیته شهادت دو افشاگر از خدمات درآمد داخلی را شنید که ادعا می‌کردند تحقیقات جنایی هانتر بایدن توسط وزارت دادگستری بد مدیریت شده است.

به‌عنوان مثال، این زوج ادعا می‌کنند که مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقات درباره کوچک‌ترین پسر رئیس‌جمهور جو بایدن را به کندی دنبال می‌کنند و با هانتر متفاوت از سایر مظنونان با اتهامات مشابه رفتار شده است.

در یک یادداشت ساده تر، بحث “باربنهایمر” در سنا مطرح شد، زیرا اعضا به شیوه های جدی و احمقانه افکار خود را در مورد دو فیلم بسیار متفاوت هالیوودی که این آخر هفته اکران شدند به اشتراک گذاشتند.

مانچین 24، اما نه آن جایی که شما فکر می کنید

سناتور جو مانچین، DW.Va.، رئیس کمیته انرژی و منابع طبیعی سنا، با یکی از همکارانش در خارج از اتاق، در ساختمان کنگره در واشنگتن، سه شنبه، 13 ژوئن 2023 صحبت می کند.

سناتور جو مانچین، DW.Va.، رئیس کمیته انرژی و منابع طبیعی سنا، با یکی از همکارانش در خارج از اتاق، در ساختمان کنگره در واشنگتن، سه شنبه، 13 ژوئن 2023 صحبت می کند.

جو مانچین نشان نداده است که سال آینده در رقابتی حیاتی برای دموکرات‌ها در سنا نامزد خواهد شد یا خیر، اما این موضوع مانع از آن نشد که قانونگذار ایالت کوهستان در سال 2024 به عنوان یکی از امیدهای کاخ سفید تلاش کند.

مانچین که عناصر لیبرال تر دستور کار جو بایدن را خنثی کرده است، گفت که برای اعلام چیزی زود است، اما در مورد سیستم دو حزبی تاکید کرد: “ما به گزینه هایی نیاز داریم.”

این نظرات در تالار شهر حتی با حمایت No Labels، یک گروه دو حزبی که به دنبال تشکیل یک بلیط مستقل است، بیان شد.

در این فرضیه چه کسی می تواند رقیب منچین باشد؟

به نظر می‌رسد محتمل‌ترین فرد، جان هانتسمن جمهوری‌خواه، فرماندار سابق یوتا و نامزد ریاست‌جمهوری است که در این مراسم به مانچین پیوست و از بن‌بست واشنگتن پیرامون مسائل کلیدی ابراز تاسف کرد.

هانتسمن گفت: “هنوز همون قدیم-همان پیر است.” “منظورم این است که اگر ما در سال 2024 با همان نامزدهایی که در سال 2020 انجام دادیم به پایان برسیم… آیا این دیوانگی است؟ آیا این تعریف دیوانگی است یا چیست؟”

سه گانه کیفرخواست ترامپ

13 ژوئن 2023: نادین سیلر فریاد می زند و تابلویی را در دست دارد که روی آن نوشته شده بود

13 ژوئن 2023: نادین سیلر در حالی که در بیرون دادگاه Wilkie D. Ferguson Jr. در روز سه شنبه، 13 ژوئن 2023، در میامی، فلوریدا ایستاده بود، فریاد زد و تابلویی با این مضمون «ترامپ متهم شد» در دست گرفت. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، قرار بود در دادگاه فدرال حاضر شود تا بعد از ظهر روز سه‌شنبه، اسنادی را که به طور غیرقانونی از مقامات امنیتی ملی خارج شد، محاکمه شود.

دوباره شروع کنیم.

دونالد ترامپ پس از اینکه روز سه شنبه گفت که هدف تحقیقات جک اسمیت، بازرس ویژه وزارت دادگستری در مورد تقلب احتمالی در انتخابات است، ممکن است با سومین پرونده خود در یک سال گذشته مواجه شود.

او قبلاً در دو پرونده دیگر بی‌گناه شده است، یکی از پرونده‌های نیویورکی به دلیل پرداخت‌های بی‌احتیاطی به یک بازیگر زن فیلم‌های بزرگسال و این ادعا در دادگاه فدرال مبنی بر اینکه پس از ترک کاخ سفید اسناد طبقه‌بندی‌شده را اشتباه ارائه کرده است.

بسیاری گمانه زنی می کنند، مانند قبل، این موضوع بلافاصله در نظرسنجی ها به ترامپ آسیب نمی رساند، اما او تلاش می کند این محاکمات را تا پس از انتخابات 2024 به تعویق بیاندازد، حتی در حالی که این هفته در سالن شهرداری فاکس نیوز لب بالایی سفت نشان داد.

او گفت: «من حدس می‌زنم که آنها می‌خواهند مردم را تحقیر، تحقیر و بترسانند، اما ما را نمی‌ترسانند، زیرا ما دوباره آمریکا را بزرگ خواهیم کرد.»

اوه، به یاد داشته باشید، یک تحقیق چهارم در مورد ادعاهای تقلب در انتخابات در گرجستان وجود دارد.

کریستی، راماسوامی با USA TODAY می نشینند

جمهوریخواهان کریس کریستی و ووک راماسوامی رویکردهای بسیار متفاوتی برای کسب نامزدی حزب خود در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، به طور مستقیم به رویکرد ترامپ حمله می‌کند و به طور مرتب عملکرد نامزد پیشتاز جمهوری‌خواه به عنوان نامزد انتخابات عمومی را زیر سوال می‌برد.

راماسوامی، یک کارآفرین بیوتکنولوژی که در نظرسنجی ها رشد می کند، بیشتر از رئیس جمهور سابق تعریف می کند و خود را به عنوان یک فرد خارجی تبلیغ می کند که جنبش MAGA را فراتر خواهد برد.

او گفت: «من با دیدی متفاوت از اینکه چگونه این کشور را رهبری خواهم کرد، در مقابل او شرکت می کنم.

در هر صورت، این دو محافظه‌کار فکر می‌کنند که بهترین فرد برای شکست دادن پرزیدنت بایدن هستند و با سردبیران و خبرنگاران USA TODAY در مورد موضوعات مختلفی از جمله اینکه آیا جمهوری‌خواهان باید به دنبال ممنوعیت سقط جنین ملی باشند تا حذف FBI صحبت کردند.

افشاگران IRS تحقیقات هانتر بایدن را محکوم کردند

مامور ویژه نظارت IRS، گری شپلی، سمت چپ، و بازپرس جنایی IRS، جوزف زیگلر، در جلسه کمیته نظارت مجلس در 19 ژوئیه 2023 در واشنگتن سوگند یاد کردند.  شپلی مدعی است که وزارت دادگستری در تحقیقات IRS از هانتر بایدن دخالت کرده است.

مامور ویژه نظارت IRS، گری شپلی، سمت چپ، و بازپرس جنایی IRS، جوزف زیگلر، در جلسه کمیته نظارت مجلس در 19 ژوئیه 2023 در واشنگتن سوگند یاد کردند. شپلی مدعی است که وزارت دادگستری در تحقیقات IRS از هانتر بایدن دخالت کرده است.

گرگ شپلی و جوزف زیگلر، کارگزاران سرویس درآمد داخلی، دیدگاه خود را در مورد بررسی اتهامات مربوط به اسلحه و فرار مالیاتی علیه هانتر، پسر کوچکتر رئیس جمهور جو بایدن، بررسی کردند و روندی نگران کننده را توصیف کردند.

زیگلر گفت: «بر اساس آنچه تجربه کردم، به نظرم رسید که وکیل ایالات متحده در دلاور در تحقیقات ما دائماً توسط مقامات (وزارت دادگستری) و همچنین سایر وکلای ایالات متحده تحت فشار، محدود و به حاشیه رانده شده است.

شیپلی اضافه کرد که چگونه با هانتر بایدن متفاوت از سایر مظنونان با اتهامات مشابه رفتار شده است و ماموران IRS از پرسیدن پرزیدنت بایدن در هنگام انجام مصاحبه منصرف شدند.

وزارت دادگستری هر دو ادعای آنها را رد کرده است، اما شهادت آنها باید آتش را در میان محافظه کاران روشن نگه دارد که تحقیقات و توافق نهایی برای هانتر بایدن طرفداری را نشان می دهد.

باربی علیه اوپنهایمر

تماشاگران سینما در مقابل «اپنهایمر»  پوستر فیلم قبل از شرکت در اکران فیلم "باربی"  پنجشنبه، 20 ژوئیه 2023، در سالن های AMC The Grove 14 در لس آنجلس.

تماشاگران سینما قبل از شرکت در اکران پیشاپیش «باربی»، پنج‌شنبه، 20 ژوئیه 2023، در سالن‌های AMC The Grove 14 در لس‌آنجلس، جلوی پوستر فیلم «اپنهایمر» سلفی می‌گیرند.

کارهای دیگری نیز وجود دارد که سنا می تواند انجام دهد، مانند رسیدگی به یک بحران رو به رشد سلامت روان که شهرداران ایالات متحده که این هفته به واشنگتن هجوم آورده بودند از کنگره برای رفع آن درخواست کمک کردند.

اما کار ساده‌تر برای آن‌ها این است که در آخر این هفته دو فیلم با هم برخورد کنند، تقسیم‌بندی «باربی» و «اپنهایمر» را انجام دهند.

اگر نمی دانید: یکی در مورد یک اسباب بازی محبوب کودکان است و دیگری درباره مردی است که به ساخت بمب اتمی کمک کرد.

برخی از سناتورها این موضوع را جدی می‌گیرند، مانند سناتور تد کروز، R-Texas، که می‌گویند تبلیغاتی دارد که به نفع حزب کمونیست چین است. دیگران احمقانه رفتار می کنند.

سناتور کیرستن سیما، دموکرات که از آریزونا مستقل شده است، در توییتی که دو تصویر را نشان می‌دهد که مضامین دو فیلم را نشان می‌دهد، گفت: «سناتوری به شما بدهید که بتواند هر دو را انجام دهد».

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سه گانه کیفرخواست ترامپ. ماموران IRS به تحقیقات هانتر بایدن انتقاد کردند



منبع