مانچین و سینما به دموکرات های شیطون بازمی گردند


بن بست دوباره و دوباره بین دو سناتور مشهور سنا و ائتلاف دموکرات دوباره به راه افتاده است.

آن را از برنی سندرز بگیرید، که جو مانچین و کیرستن سینما را به‌طور بی‌درنگ تماشا می‌کند که گزینه مورد نظر سندرز برای منشی کار را غرق می‌کنند. ورمونتر مترقی سال گذشته خواستار چالش‌های اولیه لیبرال برای هر دو سناتور شد، اما در ماه‌های اخیر رویکردی دست‌نخورده‌تر نسبت به سینما و مانچین اتخاذ کرده است.

سندرز (I-Vt.) در حال رقصیدن در اطراف دو همکارش است: «شما دو دموکرات شرکتی دارید که پول زیادی از دنیای شرکت‌ها دریافت می‌کنند و مدافعی نمی‌خواهند که از کارگران دفاع کند… ناامیدکننده است، فکر می‌کنم ناراحت‌کننده است». (سینما سال گذشته از حزب دمکرات جدا شد.)

مانچین (DW.Va.) مخالف تایید جولی سو برای رهبری وزارت کار جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن است، در حالی که سینما (آی-آریز.) ساکت می ماند اما از نظر کاخ سفید به عنوان مخالفت می کند. روی هم رفته، میانه‌روها عملاً نامزدی سو را کنار گذاشته‌اند – آخرین و واضح‌ترین نقطه عطف بین دموکرات‌ها و این دو، اما به دور از تنها مورد.

مانچین در حال معاشقه با یک نامزدی شخص ثالث برای ریاست جمهوری است که بسیاری از دموکرات ها می ترسند انتخاب مجدد بایدن را از مسیر خود خارج کند، در حالی که سیاست های زیست محیطی دولت را وحشیانه می کند و به طور معمول علیه نامزدهای بایدن رای می دهد. سینما در حال برانگیختن خشم دموکرات‌هایی است که نسبت به تلاش دو حزبی او برای تغییر الزامات آموزشی خلبان هشدار می‌دهند. این یادآور عصبانیت پیشرونده گذشته در مورد مواضع او در مورد مالیات، حداقل دستمزد و فیلیباستر است.

اکثر اعضای حزب دموکرات تلاش می‌کنند تا بدون مناقشه عمومی با این دو تا آنجا که می‌توانند کار کنند، اما سندرز مایل است دوباره در مورد چالش‌های پیش روی همکارانش به آنجا برود: “آیا ترجیح می‌دهم رهبری مترقی‌تر را از ویرجینیای غربی و آریزونا ببینم؟ بله.”

همه اینها در حالی رخ می دهد که هر دو سناتور به زمان بحران سیاسی نزدیک می شوند. مانچین حدوداً در پایان سال تصمیم خواهد گرفت که آیا برای انتخابات مجدد نامزد شود یا یک مناقصه شخص ثالث کاخ سفید را آغاز کند. سينما اعلام نكرده است كه آيا در زماني كه نماينده روبن گاليگو (D-Ariz.) براي بركناري او تلاش مي كند، براي انتخاب مجدد نامزد خواهد شد يا خير، و اين امر استراتژي دمكرات ها را براي نگه داشتن كرسي آريزونا در انجماد عميق قرار مي دهد.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، اکثر دموکرات ها می خواهند که سو تا پایان انتخابات به عنوان سرپرست وزیر کار باقی بماند. منچین با این نظر مخالف است و در مصاحبه ای گفت که دولت بایدن باید یک نامزد جدید انتخاب کند: «این نباید یک سمت بازیگری باشد.»

“من گفته ام [the White House]: “کسانی را به من ندهید که مدافع هستند.” این نگرانی من بوده است.»

او افزود: “انتظار رای من را نداشته باشید” برای نامزدهایی که این محدودیت را پاک نمی کنند.

مانچین که منعکس کننده ایالت محافظه کار خود است، کمترین بار در میان 51 رای دموکرات سنا در دوران ریاست جمهوری بایدن با موقعیت رئیس جمهور رای داده است. این امر گاهی باعث می‌شود که سینما اساساً رای تعیین‌کننده در مورد هر نامزدی که جمهوری‌خواهان علیه آن متحد می‌شوند، باشد.

ویپ اکثریت سنا، دیک دوربین (D-Ill.) رابطه اعضای هیئت علمی با مانچین و سینما را “نامشخص” خلاصه کرد.

“البته که ای کاش داشتم [Manchin’s] رای. من می‌دانم که وقتی او نمی‌تواند با ما رای دهد، تا زمانی که به ما اطلاع خوبی دریافت کنیم، این اتفاق می‌افتد. او گفت که گاهی اوقات تشخیص مواضع سینما “سخت تر” است.

سینما این روزها حامی قابل اعتمادتر نامزدهای بایدن نسبت به مانچین است. این باعث شده است که برخی از متحدان در مورد درخواست اخیر یکی از مقامات ناشناس کاخ سفید مبنی بر تجدید نظر در مواضع خود در مورد سو توسط یکی از مقامات ناشناس کاخ سفید سر بخرند: در واقع، سینما به طور علنی موضع خود را اعلام نکرده است و دموکرات ها می گویند که آنها نمی دانند چیست.

هانا هرلی، سخنگوی سینما، در بیانیه‌ای گفت: “کیرستن به مردم آریزونا قول داد که یک سناتور مستقل باشد که راه‌حل‌های پایدار ارائه می‌کند، و این دقیقاً کاری است که او انجام داده است. او همچنان بر انجام بهترین کار برای ایالت خود متمرکز است – نه روسای حزب.”

علاوه بر آرای معمولی که برای نامزدهای بایدن دارد، سینما از تعامل با No Labels خودداری کرده است، زیرا این شرکت در حال بررسی احتمالات انتخابات ریاست جمهوری شخص ثالث است. در مقابل، منچین، این هفته در یک رویداد نیوهمپشایر به نمایندگی از گروه ظاهر شد.

مانچین گفت که او “واقعا” معتقد نیست که بایدن شخصاً از دست او به خاطر لاس زدن با نامزدی شخص ثالث در انتخابات ریاست جمهوری آزرده خاطر باشد. و او اصرار داشت که با وجود انبوه جدایی‌های اخیرش با رئیس‌جمهور، اوضاع بین او و کاخ سفید متشنج نیست.

ما هنوز گفتگوهای خوبی داریم و می دانید، من همیشه با همه مردم آنجا صحبت می کنم. من پیشاپیش گفته ام: شما می توانید محترم باشید، فقط می توانید در مورد سیاست هایی که آنها دارند اختلاف نظر داشته باشید.

اندرو بیتس، سخنگوی کاخ سفید گفت: «پرزیدنت بایدن به هر دو سناتور احترام می گذارد و روابط قوی دارد. آنها با حسن نیت با ما کار می کنند و ما هم همین کار را با آنها انجام می دهیم.»

سناتور جان تستر (D-Mont.) که هنوز در مورد نامزدی سو بلاتکلیف است، گفت: «صد درصد درست است» که به نظر می رسد فراخوانی مانچین و سینما کارساز نیست: «اما می دانید، همیشه اولین بار برای این کار وجود دارد.»

شاید نه.

هر بار که آنها سعی کرده اند فشار بیاورند [Sinema] جان لابومبارد، یکی از دستیاران ارشد سابق سینما که اکنون با شرکت ROKK Solutions کار می کند، گفت: انجام کاری غیر از آنچه که او معتقد است برای ایالتش بهترین است، به یک بازی مرغ تبدیل شده است که رهبران حزب به ناچار آن را از دست می دهند.

به گفته سناتور مازیه هیرونو (D-Hawaii)، مدافعان اصلی تایید سو تا حد زیادی تعداد شلاق نهایی را به شاخه اجرایی واگذار کرده اند. سناتور Tammy Duckworth (D-Ill.) گفت که کاخ سفید تا حد زیادی با یک دیوار آجری برخورد کرده است.

من فقط می دانم که مانچین یک نه واضح است. و من می‌دانم که کاخ سفید تلاش کرد تا چندین گفت‌وگو با سینما داشته باشد و همه چیزهایی را که او به آنها نشان می‌داد که می‌خواست، پیگیری کند، و هنوز هیچ پاسخی نداشت.»

سندرز همچنان خواهان رای گیری در مورد سو است تا همکاران خود را مسئول بداند و چاک شومر، رهبر اکثریت، گفت که او همچنان در تلاش برای تایید سو است. مشخص نیست که آیا آن رای انجام خواهد شد یا خیر.

با توجه به اینکه رقابت‌های انتخاب مجدد خودشان در راه است، احتمالاً اصطکاک بین حزب و هر دوی مانچین و سینما یک مسئله زمان بود. برخی از دموکرات ها برای هفته ها بی سر و صدا پیش بینی کرده اند که سو تایید نخواهد شد. برای مثال، مانچین می‌گوید که اگر مارتی والش در آن زمان این وزارتخانه را اداره نمی‌کرد، به او به عنوان معاون وزیر کار رای نمی‌داد.

بسیاری از دموکرات‌ها همچنین می‌خواهند بحث تاییدیه‌ها را به دور از اختلافات خود و روی جمهوری‌خواهانی متمرکز کنند که هیچ‌کدام از سو حمایت نمی‌کنند. چند تن دیگر از نامزدهای اخیر بایدن با مخالفت عمومی حزب جمهوری خواه مواجه شدند که تنها بررسی سناتورهای میانه رو و دولت قرمز مانند تستر، مانچین و سینما را برانگیخت.

سناتور ریچارد بلومنتال (D-Conn.) گفت که از اینکه کسی با نامزدهای بایدن مخالفت می کند “پشیمان است” اما گفت که مانچین و سینما “به طور کلی” از گزینه های رئیس جمهور حمایت کرده اند.

همیشه این تمایل وجود دارد که روی یکی دو موردی که با هم تفاوت داریم تمرکز کنیم. اما بارها و بارها، جمهوری خواهان متحد شده اند.»



منبع