مامان مرد مبتلا به اچ‌آی‌وی مثبت را بعد از اینکه او را در حال تجاوز به دختر جوانش یافت، زیر اسلحه نگه داشت: پلیس

پلیس گفت، یک مادر اوکلاهاما پس از اینکه متوجه شد که او در حال آزار جنسی دختر جوانش در خانه اش است، یک مربی ورزش جوانان مبتلا به HIV را با اسلحه نگه داشته است.

به گزارش کانزاس سیتی استار، یک دختر 12 ساله ناشناس این ماه پس از اینکه مادرش در خانه اش در اوکلاهاما سیتی کشف کرد، به بازرسان گفت: “او به من تجاوز کرد.”

پلیس گفت که مظنون دونوان اسکات شپرد، 39 ساله، در 13 ژانویه با هم درگیر شده بود و توسط مادری که در آن زمان با او زندگی می کرد، او را گرفت.

دادگاه کالیفرنیا در هرج و مرج غوطه ور می شود وقتی استپاد به قاتل محکوم ناتنی می رود

KFOR با استناد به سوگندنامه گزارش داد که دختر جوان هنگام بازگشت شپرد و مادر در خانه خواب بود و مادر به زودی پس از آن به رختخواب رفت.

پلیس: پدر مسلح، مزاحم مست برهنه را در حال پرتاب اسباب بازی در اطراف اتاق دختر پیدا کرد: پلیس

در برنامه FOX NEWS بخوانید

زنی که هفت تیر در دست داردزنی که هفت تیر در دست دارد

به گفته پلیس، مادری در اوکلاهاما مردی را پس از اینکه قصد تجاوز به دخترش را داشت، زیر اسلحه گرفت.

بر اساس گزارش ها، مادر، که ابتدا تنها به عنوان یک زن بالغ ساکن در خانه شناسایی شد، از خواب بیدار شد و به زودی متوجه شد که شپرد به دخترش تجاوز می کند.

پلیس به خانه پاسخ داد و مادر را دید که شپرد را با اسلحه نگه داشته است.

حمله پدر اوهایو به مظنون به قتل کودک در دادگاه: ویدئو

طبق گفته کانزاس سیتی، شپرد در چند سال گذشته مربی بیسبال جوانان برای تیمی به نام اوکلاهما پسامث بوده است. گزارش شده است که او به پلیس اعتراف کرد که HIV مثبت است و بازرسان در شکایت جنایی گزارش دادند که او در جریان حمله ادعایی از کاندوم استفاده نکرده است.

این دختر به بازرسان گفت که این اولین بار نیست که شپرد به او تجاوز می کند و گفت که شش حمله مشابه دیگر از 11 سالگی او رخ داده است. پلیس گزارش داد که یکی از این حملات شامل تجاوز شپرد به او در تولد 12 سالگی اش بود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS کلیک کنید

بر اساس سوابق زندانیان بررسی شده توسط فاکس نیوز دیجیتال، شپرد دستگیر شد و با قرار وثیقه 500000 دلاری در زندان کانتی کلیولند نگهداری می شود. او مورد ضرب و شتم اتهامات قرار گرفت، از جمله پیشنهادات یا اعمال زشت یا ناشایست به کودک. درگیر شدن در الگویی از جرایم کیفری؛ قرار دادن دیگران در معرض ایدز؛ تجاوز، درجه اول؛ و تجاوز جنسی با ابزار.

منبع مقاله اصلی: مامان مرد مبتلا به اچ‌آی‌وی مثبت را بعد از اینکه او را در حال تجاوز به دختر جوانش یافت، زیر اسلحه نگه داشت: پلیس

منبع