ماستریانو که تنبیه نشده است، می‌گوید که در حال سنجش رقابت در سنا است

اما راه دیگری برای نگاه کردن به انتخابات – طرز نگاه سرهنگ بازنشسته ارتش فوق العاده MAGA که سناتور ایالتی شده است – این است که او میلیون ها رای دهنده را به آرمان خود تبدیل کرد و اکنون می تواند از نظر سیاسی در مورد نحوه استفاده از آنها استراتژی داشته باشد.

هاریسبورگ، پنسیلوانیا – داگ ماستریانو رقابت فرمانداری پنسیلوانیا را در سال گذشته با دو رقمی شکست داد، تقریباً بی‌سابقه در ایالت میدان نبرد که برنده و بازنده اغلب با یک درصد از هم جدا می‌شوند.

“با یک حرکت 2.2 میلیونی چه کار می کنید؟” او در یک روز اخیر در دفترش در مرکز ایالت به پولتیکو گفت. “ما آن را زنده نگه می داریم.”

در واقع، معاشقه ماستریانو با یک کمپین دیگر در سراسر ایالت مطمئناً باعث تپش قلب رهبران حزب جمهوریخواه خواهد شد. هنگامی که در سال 2022 موج آبی سراسر پنسیلوانیا را فرا گرفت – دموکرات‌ها در رقابت فرمانداری، انتخابات سنا و اکثریت رقابت‌های مجلس نمایندگان پیروز شدند – بیشتر مقامات جمهوری‌خواه انگشت اتهام را به سمت ماستریانو نشانه رفتند. موضع قاطعانه او علیه سقط جنین که هیچ استثنایی را مجاز نمی‌دانست، تلاش‌های او برای براندازی انتخابات 2020 در پنسیلوانیا، و حضور او در پایتخت در روز حمله 6 ژانویه، بسیاری از رأی‌دهندگان نوسان را نگران کرد.

در پایان مصاحبه، ماستریانو گفت که کاکس بخشی از “تیم A” او بود. همانطور که اتفاق می افتد، استخدام کاکس همچنین دلیلی است که خودی های سیاسی فکر می کنند او ممکن است بخواهد دوباره برای یک مقام بالاتر نامزد شود.

کاری که ماستریانو در نهایت تصمیم به انجام آن می‌گیرد، نشان می‌دهد که سرسخت‌ترین حامیان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ چقدر تنبیه شده‌اند. معمولاً ضررهایی به این بزرگی مردم را از سیاست انتخاباتی خارج می کند. اما سه انتخابات فدرال گذشته برای جمهوری خواهان دلسرد کننده بوده است و هر بار تمایل چندانی به اصلاح مسیر از خود نشان نداده اند. خود ترامپ در سال 2024 مجدداً در مبارزات انتخاباتی شرکت می کند و همچنان پیشتاز این نامزدی است. اینکه حزب جمهوری‌خواه در نهایت به حرکت خود ادامه می‌دهد تا حد زیادی با نحوه برخورد رای‌دهندگان اولیه جمهوری‌خواه با نامزدهای بالقوه و اعلام‌شده مانند او و ماستریانو تعیین می‌شود.

در داخل محله کوچک قانونگذاری ماستریانو، یک تابلوی اعتراض ضد سقط جنین در گوشه ای قرار داشت. او با پوشیدن لباس‌های علامت تجاری خود و کلاه توپی بخش سوم پیاده نظام، گفت که طرفدارانش او را تشویق می‌کردند که برای مجلس سنا نامزد شود. اما او در مورد این واقعیت که کسانی که او را تشویق می‌کنند، شخصیت‌های جمهوری‌خواه نیستند، علنی بود.

در این بین، ماستریانو اقداماتی را انجام می دهد تا خود را برای یک دور احتمالی قرار دهد. او این شنبه در مرکز پنسیلوانیا تجمعی برگزار می کند که در آن کریستینا باب، وکیل ترامپ و وندی بل، شخصیت محافظه کار رسانه ای به عنوان سخنرانان حضور خواهند داشت. او یک جلسه استماع در مورد خروج قطار فلسطین شرقی از ریل در مرز ناشی از حادثه در غرب پنسیلوانیا را رهبری کرد، و او با موفقیت کمیته ای را که ریاست آن را بر عهده داشت را وادار کرد تا آلن شاو، مدیر عامل نورفولک جنوبی را برای شهادت فراخواند. او همچنین دن کاکس، نامزد ناموفق فرمانداری مریلند را به عنوان رئیس ستاد خود استخدام کرد.

ماستریانو که به ندرت با رسانه‌های جریان اصلی صحبت می‌کند، در یک مصاحبه تحصن‌آمیز، به صراحت اعلام کرد که تلاش‌هایش برای کسب مقام بالاتر و تغییر حزب جمهوری‌خواه در این راه تمام نشده است. او گفت که «دعا می‌کند» در مورد اینکه آیا در انتخابات بالقوه سنا در سال 2024 ادامه دهد یا نه.

ماستریانو از بررسی احتمال پیشنهاد مک کورمیک امتناع کرد: “باور نکردنی است که من هرگز او را ندیده ام، بنابراین از قضاوت در مورد او بدون ملاقات با او متنفرم، زیرا او احتمالاً قرار است نامزد شود.” او همچنین حدس زد که ممکن است تعدادی از نامزدهای جمهوری‌خواه برای مجلس سنا در سال آینده رقابت کنند، اگرچه او از ذکر نام خودداری کرد: “فکر می‌کنم چند نفری هم که می‌شناسم و دوستشان دارم، نامزد خواهند شد.”

ماستریانو در حالی که به آینده‌اش فکر می‌کند، در حال تجزیه و تحلیل است که در سال 2022 چه اتفاقی اشتباه افتاده است، حتی نشان می‌دهد که تمایل به خم شدن بر روی تاکتیک‌های سیاسی خاصی دارد که در دوره گذشته حزبش از آن اجتناب می‌کرد.

«ما در گذشته افرادی را دیده‌ایم، دیگر نامزدهای فرمانداری جمهوری‌خواه، که برمی‌خیزند و وقتی شکست می‌خورند ناپدید می‌شوند. چرا؟” او درخواست کرد. “شما افرادی دارید که شما را دوست دارند و از شما حمایت می کنند.”

ماستریانو گفت که مطمئن است که تا روز انتخابات، فرماندار دموکرات جاش شاپیرو را شکست خواهد داد. او نظرسنجی هایی را که او را بد نشان می داد، نخرید.

چون من به این تظاهرات می رفتم و مردم می گفتند ما هرگز این را ندیده ایم. در شهرستان محل زندگی جاش شاپیرو شب قبل از انتخابات، من بیش از 1000 نفر داشتم – ما شمارش را در 1000 متوقف کردیم. من هیچ علامت شاپیرو را در شهرستان خودش ندیدم. “اینجا من شب قبل از انتخابات در شهرستان مونتگومری هستم، فکر می کنم، ما این را دریافت کردیم. رالی فقط برقی بود.»

او گفت: «این بیشتر حامیان در سراسر ایالت هستند. هیچ کس با نام های بزرگ بیرون نیامد و نگفت، داگ، باید به این موضوع فکر کنی. فقط افرادی مثل من و شما.»

“من فکر می کنم او یک ناامیدی بزرگ است. او هیچ شباهتی به پدرش ندارد. پدرش بیشتر از اکثر جمهوری خواهان طرفدار زندگی بود.

پس از دور ماندن از انتخابات مقدماتی سال گذشته، بازوی انتخاباتی حزب جمهوری خواه مجلس سنا قصد دارد این بار درگیر شود. رهبران حزب در سطح ملی و ایالتی به شدت از دیو مک کورمیک، مدیر عامل سابق صندوق تامینی که در انتخابات مقدماتی سنا در سال 2022 به سختی شکست خورد، خواستار رقابت مجدد با کیسی شده اند. اگرچه مک کورمیک به دنبال تایید ترامپ بود و از دستیاران سابق ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود استفاده می کرد، جمهوری خواهان معتقدند که او جذابیت اصلی دارد که رای دهندگان حومه شهر را جذب می کند.

با خنده گفت: هوم. “گوته وظیفه نونگ. همانطور که آلمانی ها می گویند، “کسر خوب.”



منبع

او گفت که جمهوری‌خواهان باید از رای‌گیری بدون بهانه از طریق پست استقبال کنند. این که آنها این کار را نکردند دلیلی است که او فکر می کند باخت. او گفت که در طول مبارزات انتخاباتی می‌دانست که این کار برای او هزینه خواهد داشت. او گفت: «درست است – کلمه نفرت انگیز است – با نحوه نگاه من به انتخابات بسیار مخالف است.

او تصدیق کرد که مقابله با کیسی می تواند یک چالش باشد.

تا به حال، برنامه های آینده ماستریانو در محافل سیاسی یک راز بوده است. او روابط کمی با رهبران حزب دارد و از مشاوران سنتی دوری می‌کند، و این امر باعث می‌شود که مقامات جمهوری‌خواه بدانند او به چه چیزی فکر می‌کند، اما غیرممکن است. در آن خلاء اطلاعات، شایعاتی مبنی بر اینکه او ممکن است به چالشی در برابر جان جویس، نماینده جمهوری خواه، که صندلی اش کاملاً قرمز است، چشم دوخته باشد، در حال چرخش است. اما او این را رد کرد: “کنگره جویس و من با هم دوست هستیم.”

ماستریانو تا پنج روز پس از انتخابات رسماً تسلیم نشد.

اگر او ماشه را فشار دهد، ماستریانو در انتخابات مقدماتی شرکت خواهد کرد تا حق با سناتور دموکرات، باب کیسی، یک شخصیت نهادی در ایالت را بگیرد. عملاً هیچ کس در تشکیلات GOP پنسیلوانیا مشتاق این مسابقه نیست. اما ماستریانو می‌گوید که کیسی عامل ضد سقط جنین است. پدر کیسی، فرماندار سابق رابرت کیسی پدر، مقررات مربوط به سقط جنین را امضا کرد و به قانون تبدیل شد که به یک پرونده تاریخی عالی در دادگاه عالی رسید، جایی که آنها تا حد زیادی دست نخورده نگه داشته شدند.

«چگونه نام کیسی را شکست دهم؟ ماستریانو؟» با پوزخند گفت حداقل آنها می دانند که من الان کی هستم.