مارجوری تیلور گرین می خواهد جو بایدن را استیضاح کند. کاخ سفید فشار او را «شلیک» نامید

مسابقه فریاد بر روی پله های کاپیتول: نمایندگان بومن، اوکاسیو-کورتز سانتوس را به باد انتقاد گرفتند، گرین فریاد استیضاح بایدن داد

مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، به دنبال استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور این کشور است، اقدامی که کاخ سفید بلافاصله آن را یک «شلیک سیاسی» توصیف کرد.

گرین روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که در مورد این فشار با رهبری جمهوری خواه بحث کرده است. او گفت که رهبران حزب “به من نگفتند که این کار را نکن، آنها فقط از من در مورد روش، قانونی بودن و چیزهای مربوط به قانون اساسی سوال کردند.”

مقالات استیضاح گرین علیه بایدن، مدیریت او در مورد مرزهای جنوبی و سیاست های مهاجرت را هدف قرار می دهد. این قانونگذار جمهوری خواه در یک کنفرانس مطبوعاتی بایدن را متهم کرد که “به طور عمدی امنیت ملی ما را با امتناع از اجرای قوانین مهاجرت و تامین امنیت مرزهایمان به خطر انداخته است.”

کاخ سفید به سرعت از فشار گرین در روز پنجشنبه انتقاد کرد و مواد استیضاح را «حملات سیاسی احمقانه» خواند.

مشارکت کنندگان: Candy Woodall و Joey Garrison، USA TODAY

گرین به خبرنگاران گفت: «سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و بیانیه‌های او پیرامون مرز جنوبی قوانین ما را نقض کرده و کشور ما را ویران کرده است». بایدن آشکارا وظیفه قانون اساسی خود را نقض کرده است و او تهدیدی مستقیم برای امنیت ملی ما است.

گرین دارد به طور مکرر علاوه بر هدف قرار دادن وزارت دادگستری و دیگر سازمان های دولتی، خواستار کاهش بودجه FBI شد. گرین سال گذشته ادعا کرد که اگر در قیام کنگره 6 ژانویه شرکت می کرد، “پیروز” می شد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مارجوری تیلور گرین برای استیضاح جو بایدن بر سر مرز فشار می آورد.





منبع

واشنگتن: در صورت عدم پرداخت بدهی آمریکا، آیا کنگره باید حقوق بگیرد؟ این قانونگذاران می گویند نه.

“شلیک سیاسی بی شرمانه”

او بایدن را متهم کرد که مجریان قانون مرزی را از «منابع و سیاست‌های ضروری» برای محافظت از کشور محروم کرده است و به فنتانیل اجازه انتشار از طریق مرز جنوبی به ایالات متحده داده است.

وب‌سایت سنا توضیح می‌دهد که اگر یک مقام فدرال مرتکب جرمی شود «یا در غیر این صورت نادرست عمل کند»، مجلس نمایندگان می‌تواند این مقام را استیضاح کند. پس از آن این مقام باید در دادگاهی در اتاق فوقانی محکوم شود تا از سمت خود برکنار شود.

«آیا نمونه ای بزرگتر از یک شیرین کاری سیاسی بی شرمانه از یک حمله استیضاح ترولینگ توسط یکی از افراطی ترین اعضای MAGA در کنگره بر سر «امنیت ملی» وجود دارد، در حالی که او فعالانه خواستار کاهش بودجه FBI است و حتی گفته است که «مسلح می شد». و اگر فقط او مسئول آن بود، قیام 6 ژانویه را می برد؟» ایان سامز، سخنگوی کاخ سفید برای نظارت و تحقیقات، در بیانیه ای به USA TODAY گفت.

گرین این هفته همچنین مقالاتی را در مورد استیضاح متیو گریوز، دادستان ناحیه کلمبیا، کریستوفر رای، مدیر اف بی آی، مریک گارلند، دادستان کل و الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا معرفی کرده است.

سامز افزود که بایدن “روی آنچه برای مردم آمریکا مهم است” و “نه حملات سیاسی احمقانه” تمرکز کرده است.