مارجوری تیلور گرین در مورد آنچه که یک “شورش واقعی” را ایجاد می کند، مدارس جهان را آموزش می دهد

«اگر یک قیام واقعی بود، همه مسلح بودند. و من در آنجا شوخی می کردم و سپس کاخ سفید و رسانه ها عقل خود را از دست می دهند. “آیا می خواهید بدانید چرا؟ آنها نمی توانند حقیقت را تحمل کنند. زیرا حقیقت در مورد 6 ژانویه، این واقعیت است که همه آن حامیان متمم دوم، همه آن صاحبان اسلحه مسلح نبودند!»

او گفت: “این شوخی است، استیو.” شوخی این است که دموکرات‌ها و رسانه‌ها بارها و بارها به ما حمله کرده‌اند، شما را مقصر می‌دانند، من را مقصر می‌دانند، همه را مقصر می‌دانند، ترامپ را سرزنش می‌کنند و آن را یک شورش می‌خوانند. اما واقعیت این است که این یک قیام نبود. مردم مسلح نبودند.»

یک مقاله NPR در سال 2021 اشاره کرد که افراد مختلفی که در شورش کاپیتول دخیل بودند در واقع ادعا می‌شود که سلاح‌هایی از جمله اسلحه‌های شوکر، باتوم تاشو و حداقل در سه مورد سلاح گرم حمل کرده‌اند.

او این بار موفق شد از جک نیکلسون نقل قول کند.

می توانید نظرات گرین را در زیر بشنوید:

مربوط…



منبع

این نماینده جنجالی کنگره هنگام اظهار نظر خود باعث طوفان آتش شد روز شنبه در باشگاه جمهوری خواهان جوان نیویورک در منهتن. سخنان او حتی با انتقاد کاخ سفید مواجه شد.

بنن ضبطی از سخنان اصلی گرین را پخش کرد. “این یک لطیفه است!” گرین دوباره اعلام کرد.

گرین بعداً در حالی که روز سه شنبه در پادکست روزانه خود با استیو بنن صحبت می کرد، ادعا کرد که نظرات او “طعنه” است و همچنان اصرار داشت که همه اینها یک شوخی بود.

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) تلاش دیگری برای دفاع از ادعای اخیر خود مبنی بر اینکه تلاش برای شورش در سال 2021 در ساختمان کنگره ایالات متحده موفقیت آمیز بود اگر فقط او و استیو بنن مسئول بودند، انجام داد.

او سپس از این موقعیت استفاده کرد و چند تار مو را شکافت و ادعا کرد که آنچه در 6 ژانویه 2021 اتفاق افتاد «یک شورش واقعی» نبود.

گرین ادعای خود را برای این موضوع مطرح کرد که چرا این یک موضوع نیست شورش شورش، در فرآیند بازنویسی ناتان جساپ، شخصیت نیکلسون از درام حقوقی «چند مرد خوب» در سال 1992.