مادر کنتاکی می‌گوید برایان کوهبرگر «مرد الهی» اوست و ادعا می‌کند که برای او نامه‌ها و عکس‌های عروسکی فرستاده است.

همکلاسی های کوهبرگر در پنسیلوانیا می گویند که او “باهوش”، هشیار، و در مدرسه مورد آزار و اذیت بود

او نوشت: «ای کاش می‌توانستم عکس‌هایی از خودم برای او بفرستم که در آن آرایش، موهایم و در مجموع خودم را به بهترین شکلی که می‌توانم به نظر برسانم، در مقایسه با ارسال عکس‌هایی که ظاهرم را به بهترین شکل ممکن نشان نمی‌دهم، بفرستم.

عکس بریتنی جی هیسلوپ.

در همین حال، کوهبرگر در زندانی در شهرستان لاتا، آیداهو، جایی که بدون وثیقه در بازداشت به سر می برد، در حالی که منتظر محاکمه به دلیل حمله از پیش برنامه ریزی شده خود به چهار دانشجوی کالج و تلاش برای پوشاندن ردپای خود است.

برایان کوهبرگر قبل از استرداد به آیداهو به دادگاهی در پنسیلوانیا اسکورت شد تا با اتهامات مربوط به مرگ مدی موگن، کیلی گونکالوز، زانا کرنودل و اتان چاپین روبرو شود. متن اصلی: پرتره کوهبرگر WSU و آخرین تصویر شناخته شده از قربانیان با هم

بسیاری از نظرات در صفحه او از او درخواست می کنند که “کمک دریافت کند” یا روی پسرش تمرکز کند.

لیزا دادیو، یک ستوان بازنشسته پلیس که در دانشگاه نیوهیون تدریس می کند، در مصاحبه قبلی به US Sun گفت که “شیفتگی” نسبت به قاتلان زنجیره ای همیشه وجود دارد، جایی که مردم “محبوب می شوند و به معنای واقعی کلمه عاشق مظهر یک پسر بد می شوند.” “

عکس بریتنی جی هیسلوپ.

کوهبرگر به دزدی و چهار فقره قتل درجه یک متهم شده است. او در صورت محکومیت ممکن است با مجازات اعدام روبرو شود.

عکس بریتنی جی هیسلوپ.

“من می دانم که حتی اگر برایان برای مدت قابل توجهی مانند من بدون رابطه جنسی بوده است، ممکن است به اندازه من طولانی نباشد زیرا مدت زمان برای من بسیار طولانی است، همانطور که در پست های گذشته ذکر کردم، اما چگونه آیا مردم نمی توانند آن را غم انگیز ببینند اگر او پیشخوان های مردانه الهی من باشد، همانطور که من فکر می کردم …”

برایان کوهبرگر با لباس زندان وارد دادگاه شد

این زن اولین کسی نیست که در طول یک محاکمه بسیار تبلیغاتی به احساسات خود نسبت به یک قاتل مشکوک اعتراف می کند.

او در چندین پست از عبارت «همتای مردانه الهی» استفاده کرد و گفت که می‌داند که آنها به دلیل نشانه‌های نجومی‌شان قرار است با هم باشند.

عکس بریتنی جی هیسلوپ.

“اگرچه من به چیزی در مورد دریافت تاییدیه های خاصی از او در مورد احساساتش و اینکه او مرد الهی من است اشاره کردم، (sic) منظورم این نیست که برای دریافت چیزی از او به او مراجعه کنم، زیرا این کار را از یک جایی که به او اهمیت می‌دهم، احساساتم را به اشتراک می‌گذارم، و می‌دانم او در چه موقعیت جدی قرار دارد.»

در برنامه FOX NEWS بخوانید

این زن که در فیس‌بوک توسط بریتنی جی هیسلوپ می‌خواند و ادعا می‌کند پسری 16 ساله دارد، تقریباً هر روز، گاهی اوقات چندین بار در روز از اوایل ژانویه، درباره احساسات خود نسبت به کوهبرگر می‌نویسد.

هیسلوپ در پست‌هایی مانند پست 27 ژانویه، درباره ارسال عکس‌ها برای کوهبرگر و اینکه چگونه می‌خواهد آرایشش «بی‌نقص» به نظر برسد، صحبت می‌کند.

برخی از مردان هستند که اگر سطح صمیمیت و رضایت جنسی (sic) بالاتری را تجربه کنند، هرگز نمی‌روند و می‌خواهند شخص دیگری را پیدا کنند تا در این راه‌ها با او باشند، و با این اوصاف، زمانی که من به شخص خاصی مانند هیلوپ در 1 فوریه نوشت: علاقه‌ی عاشقانه‌ای که احساس می‌کنم برای من بیشتر از آن است، من مردان دیگری را نمی‌خواهم.

مارشال جلسه استماع مقدماتی کوهبرگر را برای هفته 26 ژوئن تعیین کرد.



منبع

قتل های آیداهو: قاتل زنجیره ای BTK در سلول انفرادی و برایان کوهبرگر، “من می دانم او چه احساسی دارد”

هیسلوپ در جدیدترین پست خود نوشت: “من می دانم که آخرین چیزی که هفته ها پیش شنیده بودم این بود که برایان از زندانیان دیگر منزوی می شود، و بنابراین می دانم که هر دوی ما احتمالا تنها می خوابیم همانطور که در یک پست گذشته اشاره کردم.” که تاریخ آن کمی بعد از نیمه شب جمعه بود.

او در پستی در 30 ژانویه نوشت: «به هر کسی که می‌گوید من به خاطر داشتن احساساتی که برای برایان دارم درستکار نیستم، می‌گویم که شما احتمالاً کسی نیستید که من را در این زمینه قضاوت کنید و همچنین ممکن است عواطف و سختی ها و بدبختی هایم را نمی فهمم…»

او گفت که معمولاً با نامه‌هایی شروع می‌شود که می‌گویند قاتل را بی‌گناه می‌دانند، سپس ممکن است تصاویر رتبه‌بندی x ارسال کنند و از آنجا تشدید شود.

مگان مارشال، قاضی قاضی شهرستان لتاه، دستوری در مورد این پرونده صادر کرده و اظهار نظر بازرسان و وکلای هر دو طرف را محدود کرده است.

برایان کوهبرگر به دادگاه در پنسیلوانیا اسکورت شد

همچنین به هر کسی که مرا در مورد برایان و احساسات من نسبت به او قضاوت منفی می‌کند، می‌گویم که ممکن است برخی از روابط عشقی واقعی، مانند شعله‌های دوقلوی، همتایان روحی و همتایان الهی را درک نکنید.

قتل‌های داخل آیداهو مظنون به مسیر طولانی غیرمعمول برایان کوهبرگر از خانه تا پنسیلوانیا

عکس بریتنی جی هیسلوپ.

برایان کوهبرگر در 12 ژانویه 2023 برای جلسه دادگاه در مسکو، آیداهو وارد یک دادگاه می شود. متهم قاتل از حق خود برای رسیدگی سریع مقدماتی صرف نظر کرد و در تاریخ 6 خرداد مجددا در دادگاه حاضر می شود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

اولین پست هیسلوپ به تاریخ 4 ژانویه، پنج روز پس از دستگیری کوهبرگر در ارتباط با قتل چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو بود: کیلی گونکالوز 21 ساله، مدیسون موگن 21 ساله، زانا کرنودل 20 ساله و اتان چاپین 20 ساله.

یک مادر مجرد اهل کنتاکی ده ها پست طولانی و شبیه به دفترچه خاطرات منتشر کرد که در آن ابراز عشق به برایان کوهبرگر می کند، ادعا می کند که نامه ها و تصاویری از خود برای او ارسال کرده است و مظنون به قتل چهارگانه را “مردانه” خود می نامد.

جدول زمانی قتل های دانشگاه آیداهو

جفری دامر، یکی از بدنام ترین قاتلان زنجیره ای، در حین زندان نامه هایی از یک “زن عاشق” دریافت کرد که حاوی عکس ها و مطالب گرافیکی با رتبه ایکس بود.

قتل های آیداهو: مادر زانا کرنودل می گوید وکیل برای دفاع از برایان کوهبرگر به او «خیانت» کرده است.

دادیو می‌گوید: «من فکر می‌کنم یک هیجان انگیز برای جوینده هیجان وجود دارد که فقط می‌خواهد به نحوی با هم ارتباط برقرار کند یا دوست دختر، همسر، دوست پسر فلان قاتل زنجیره‌ای و این همه بدنامی باشد.

پست‌های او غوغایی‌های طولانی و از نوع هشیاری است که در آن او از “عشق” خود به کوهبرگر دفاع می‌کند که شامل جزئیات گرافیکی درباره اینکه چگونه “سال‌ها” بدون رابطه جنسی رفته است و شب‌ها تصاویر او را در گوگل جستجو می‌کند.

عکس بریتنی جی هیسلوپ.