مادر فلوریدا عکس‌های واضح را در تلفن دخترش پیدا کرد. پلیس می گویند سپس لوله آمد

یک مادر در فلوریدا پس از اینکه نمایندگان گفتند او در بخش انضباط زیاده روی کرده بود، دستگیر شد.

شاهدان به پلیس گفتند که این زن 33 ساله با دستبند زدن به فرمان در خودروی داغ برای «مدتی»، او را مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس او را به هتلی در نزدیکی محل کار مادرش برد. پلیس می گوید، آنجا جایی است که مادر بر سر کودک فریاد زد، سر کودک را تراشید، لوله ای را در دهان او فرو کرد و کلمات تحقیرآمیز جنسی را روی صورت او نوشت.

ریک استالی، کلانتر شهرستان فلاگلر، گفت: «شما حق دارید تا انضباط کنید، اما این زن خشم خود را به روش‌های کاملاً غیرقابل قبولی بر قربانی نشاند و سپس سعی کرد مانع از نمایندگانی شود که به تحقیق پاسخ دادند.» «در دوران حرفه‌ای‌ام، هرگز ندیده‌ام کسی این نوع اعمال وحشتناک را به عنوان اقدامات انضباطی با یک خردسال انجام دهد. امیدوارم کلاس‌های مدیریت خشم را ببیند، که مشخصاً به آن نیاز دارد.»

بیشتر بخوانید: پلیس می گوید زن فلوریدا حیوان خانگی خود را در استخر غرق کرد

بر اساس گزارش های گسترده رسانه ها، بعداً یکی از اعضای خانواده به عنوان دختر 12 ساله مظنون شناسایی شد.

هشدار: ویدیو حاوی زبان قوی و توهین آمیز است

ویدئوی گرافیکی که به تازگی منتشر شده است که در خارج از خانه او گرفته شده است، مظنون را نشان می دهد که از افسران دور می شود و به خانه اش باز می گردد، به آنها فحش می دهد و در حالی که آنها سعی می کنند او را در درب خانه بازداشت کنند، مبارزه می کند.

کلانتری شهرستان فلاگلر برای اولین بار در حوالی ساعت 2:15 بعد از ظهر پنجشنبه هنگامی که اعزام کنندگان از یکی از همکاران مادر در هتل تماس گرفتند، مطلع شد. نمایندگان حدود ساعت 16:45 به منزل وی رفتند

میامی هرالد برای محافظت از هویت دختر نامی از مادر نمی برد.

نمایندگان می گویند که بعداً پیپ و موهای دختر را در سطل زباله پیدا کردند.

یک قاضی دستور عدم تماس را صادر کرد و در انتظار حل پرونده بود. اداره کودکان و خانواده فلوریدا از این حادثه مطلع شده است.



منبع

او با وثیقه 17500 دلاری در بازداشتگاه زندانیان کلانتر پری هال نگهداری می شود.

این زن پالم کوست به سه اتهام جنایت شامل کودک آزاری بدون آسیب بدنی زیاد، حمله به یک افسر مجری قانون و مقاومت در برابر افسر بدون خشونت دستگیر شد.

به گفته کلانتر شهرستان فلاگلر، مادر از پیدا کردن تصاویر “مستقیم جنسی” در تلفن یکی از اعضای خانواده نوجوان به قدری خشمگین شده بود که اوضاع را به دست خود گرفت.