مادر در ویدیوی ویروسی TikTok از خریدار احتکار شیر خشک بچه را صدا می کند

اطلاعات بیشتر از NextShark: پلیس نیویورک به دنبال مردی است که کلکسیونر قوطی های مسن را در تلاش برای سرقت مشت کرده و کشیده است.

پس از انتقادها از هفته ها بی عملی ادعایی، رئیس جمهور جو بایدن اخیراً فراخوانی شده است اقدام تولید دفاعی برای سرعت بخشیدن به تولید فرمول محلی. بایدن همچنین استفاده از هواپیماهای تجاری و خطوط بار هوایی را برای کمک به واردات شیر ​​خشک از خارج تایید کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد در آخرین حمله غیرقابل تحریک در نیویورک با یک جسم سخت به زن آسیایی برخورد کرد

در در سراسر کشور کمبود فرمول هفته‌ها ادامه دارد و بسیاری از والدین به شدت تلاش می‌کنند تا منابع را از خرده‌فروشان آنلاین و فیزیکی تامین کنند.

گایر دوربینش را به سمت گاری زن – که پر از بطری های شیر خشک است – و همچنین قفسه های خالی خواربار فروشی که از آن برداشته شده اند، نشانه می گیرد.

کمبود شیر خشک در ایالات متحده اکنون موجی از خرید وحشت زده را برانگیخته است و برخی از خریداران برای تأمین عرضه خود درگیر مشاجره های شدیدی هستند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: زن به دلیل دفاع از زنان آسیایی در برابر مرد نژادپرست در اتوبوس ونکوور مورد ضرب و شتم خشونت آمیز قرار گرفت.

“فکر نمی کنی من برای کودکم هم به آن نیاز دارم؟” گایر پاسخ می دهد. او سپس به خریدار می گوید که احتکارکنندگانی مانند او مقصر کمبود شیر خشک در سراسر کشور هستند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: فروشگاه تخفیف ژاپنی Daiso اولین مکان خود را در منهتن افتتاح می کند

تصویر ویژه از طریق @chopnedits



Source link

این موضوع خبرساز شد و منجر به فراخوانی سه برند بزرگ فرمول شد.

گایر گفت که ضبط را پس از درخواست یک بطری شیر خشک از زن شروع کرد اما رد شد. زن استدلال می کند: “این برای کودک من است.”

در یک ویروسی ویدیوی TikTokصدای مادر جوانی شنیده می‌شود که با خریدار دیگری روبرو می‌شود که تمام شیر خشک‌های کودک را در فروشگاه محلی تارگت در ماساچوست به نمایش گذاشته بود.

در ماه فوریه، یک کارخانه تولیدی در میشیگان پس از اینکه فرمول‌های پودر محبوب تولید شده از این سایت با مرگ دو نوزاد و سایر بیماری‌های گزارش‌شده مرتبط بود، تعطیل شد.

او می‌گوید: «این کل دلیل کمبود فرمول است. او در حالی که زن شروع به دور شدن می‌کند، می‌گوید: «شما بیایید و همه شیر خشک‌ها را یک‌باره بخرید و بچه‌هایی هستند که امروز به شیر خشک نیاز دارند و نمی‌توانند آن را تهیه کنند، زیرا شما آن را برای ذخیره کردن خریده‌اید». “این مشکل شما نیست، درست است؟”

“من یک بچه در خانه دارم که باید غذا بدهم و شما فقط همه چیز را پاک کنید [shelf]” پاییز گویر در حین فیلمبرداری از زن دیگر می گوید.

شنیده می‌شود که او می‌گوید: «تو تمام قفسه را از تمام این فرمول پاک کردی». «شما یک گاری کامل دارید. به این نگاه کن، به این همه نگاه کن. به قفسه ها نگاه کن»