مادر آرون کارتر عکس های گرافیکی از صحنه مرگ او را به اشتراک می گذارد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

Daily Beast برای اظهار نظر با جین کارتر و اداره پزشکی قانونی لس آنجلس تماس گرفته است.

او نوشت: «هنوز در تلاش برای انجام تحقیقات واقعی برای مرگ پسرم آرون کارتر هستم. من می‌خواهم این عکس‌های صحنه مرگ را با همه شما به اشتراک بگذارم، زیرا پزشکی قانونی آن را به‌عنوان مصرف بیش از حد داروی تصادفی نوشته است. آنها هرگز آن را به عنوان صحنه جنایت احتمالی به دلیل گذشته اعتیاد او بررسی نکردند.

با این حال، در ژانویه، جین به TMZ گفت که مرگ پسرش را باور دارد بود نتیجه مصرف بیش از حد مواد مخدر بود، و گفت که پیام های متنی را در تلفن او کشف کرده است که نشان می دهد او به یک فرد ناشناس 800 دلار در ازای یک ماده نامشخص بدهکار است. جین در آن زمان گفت که معتقد است این ماده می تواند با علت مرگ پسرش مرتبط باشد.

رویترز/ رابرت گالبریت

چند روز پس از مرگ آرون، پلیس به TMZ گفت که قرص‌های تجویزی ناشناس و قوطی‌های هوای فشرده را در اتاق خواب و حمام خواننده پیدا کردند. مادر آرون و نامزدش ملانی مارتین به TMZ گفتند که به آنها اطلاع داده شده بود که او بدون آب در ریه هایش مرده است و غرق شدن را دلیل مرگ او رد کرده اند.

رویترز/ رابرت گالبریت

یک ماه قبل از مرگ، هارون برای پنجمین دوره بازتوانی مراجعه کرد و به او گفت خورشید ایالات متحده در آن زمان او این کار را در تلاش برای به دست آوردن حضانت پسرش، پرینس، که با مارتین مشترک است، انجام می داد. این زوج به دلیل مسائل مربوط به خشونت خانگی و مصرف مواد، حضانت پرنس را از دست داده بودند. آرون همچنین قبلاً در مورد اعتیاد خود به هوای فشرده صحبت کرده بود که از 16 سالگی شروع شد و به گفته او در نهایت باعث شد بیش از 100 تشنج داشته باشد.

چهار ماه پس از اینکه آرون کارتر خواننده در سن 34 سالگی در خانه اش در کالیفرنیا مرده کشف شد، مادرش مجموعه ای از عکس های گرافیکی را به اشتراک گذاشته است که به گفته او در صحنه مرگ او گرفته شده است.

جین کارتر روز چهارشنبه این تصاویر را در یک پست فیس بوک همراه با عنوانی به اشتراک گذاشت که در آن گفت که هنوز به دنبال پاسخی در مورد شرایط مرگ پسرش است.

جین در پست فیس بوک خود در مورد علت واقعی مرگ آرون حدس زد و نوشت: «اطلاعات قتل بالقوه زیادی برای سال ها وجود داشت که آرون تهدیدهای زیادی به مرگ داشت و بسیاری از افراد زندگی او را بدبخت می کردند.»

خانواده آرون کارتر از پلیس می خواهند تا در مورد معامله مواد مخدر تحقیق کنند

طبق گزارش ها، قبل از پیدا کردن جسد آرون، مجریان قانون به تماس گیرنده 911 پاسخ دادند که به آنها گفت که مردی در وان حمام خود غرق شده است. عکس هایی که جین پست کرده است شامل تصویری از حمام و وان پر از آب سبز است. او همچنین تصویری از لباس های ژولیده روی کف حمام در کنار چیزی که به نظر می رسد لکه ای از مدفوع است به اشتراک گذاشت.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع