مؤسسه از نماینده لورن بوبرت می پرسد که آیا ایده اسلحه او یک «شوخی بی رحمانه» است

نماینده لورن بوبرت لایحه ای را حمایت می کند که تفنگ AR-15 را به عنوان “تفنگ ملی” آمریکا تبدیل به شیر می کند.

در این نامه تفنگ به عنوان یک “سلاح جنگی” محکوم شده است که “گلوله‌های آن طوری طراحی شده‌اند که گوشت انسان را با خمیازه کشیدن، غلت خوردن یا تکه تکه شدن در بدن تکه تکه می‌کنند و در نتیجه باعث حداکثر خونریزی داخلی و آسیب بافتی می‌شوند.”

نماینده لورن بوبرت لایحه‌ای را حمایت می‌کند تا تفنگ AR-15 را به عنوان «تفنگ ملی آمریکا» به صورت شیر ​​درآورد.

نماینده بری مور (آلا.) این لایحه بحث برانگیز را در فوریه ارائه کرد.

ویسنر که می‌گوید از جانبازان جنگ ویتنام بود، نوشت: «همانطور که تقریباً هر شب در تلویزیون می‌بینیم، اجساد بیشماری از مردان، زنان، دانش‌آموزان و حتی نوزادان را تکه تکه کرده است. این قربانیان بی گناه «دشمن» نیستند.»

او افزود: «آمریکای صلح‌خواه» «نیازی به «تفنگ ملی» ندارد.

نماینده لورن بوبرت لایحه‌ای را حمایت می‌کند تا تفنگ AR-15 را به عنوان “تفنگ ملی” آمریکا به صورت شیر ​​درآورد.

عشق این نماینده کنگره به سلاح گرم کاملاً مستند است. او تا سال گذشته صاحب رستوران شوترز گریل با تم تفنگ در ریفل، کلرادو بود. این مکان اکنون به یک غذاخوری مکزیکی تبدیل شده است.

مربوط…



منبع

“آیا این یک شوخی بی رحمانه است؟” اندی ویسنر، از اعضای شرکت کننده بوبرت، که به استفاده از سلاح گرم در چندین تیراندازی جمعی اخیر اشاره کرد، پرسید.

بوبرت به همراه نماینده اندرو کلاید (R-Ga.) و نویسنده داستان سریال، نماینده جورج سانتوس (RN.Y.) از این اقدام حمایت کردند.

سانتوس روز چهارشنبه به دلیل 13 اتهام فدرال، از جمله تقلب و نقض مالی کمپین انتخاباتی محاکمه شد. او این اتهامات را رد می کند.

بوبرت در ماه نوامبر در انتخابات مجدد پیروز شد. او اکنون توسط رقیب دموکرات خود آدام فریش مورد انتقاد قرار گرفته است.

حمایت لورن بوبرت، نماینده افراطی (R-Colo.) از لایحه ای برای تبدیل تفنگ AR-15 به عنوان “تفنگ ملی” آمریکا موضوع نامه ای تند به دنور پست این هفته بود.