لیندسی گراهام می گوید اگر جیم جردن رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان شود، هزاران نفر از روی پل های سانفرانسیسکو می پرند.

در مراسم لیما، گراهام به شوخی در مورد وزن جری نادلر نماینده دموکرات پرداخت. رئیس فعلی کمیته قضایی در گذشته در مورد مبارزات خود با کاهش وزن صحبت کرده است.

جی دی ونس، نامزد جمهوری خواه سنا، در یک شام جمهوری خواهان در لیما، اوهایو سخنرانی می کند.برایان متزگر/خودی

جیم جردن نماینده جمهوری خواه از اوهایو و سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی.تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ

  • جیم جردن، نماینده اوهایو، قرار است در صورت بازپس گیری مجلس توسط حزب جمهوری خواه، ریاست کمیته قضایی مجلس نمایندگان را بر عهده بگیرد.

جردن، یکی از رهبران جناح راست حزب و در حال حاضر بالاترین جمهوری خواه در کمیته قضایی، متعهد شده است که در صورت بازپس گیری مجلس نمایندگان توسط جمهوری خواهان، تحقیقاتی در مورد دفتر تحقیقات فدرال و وزارت دادگستری انجام دهد.

گراهام در یک شام جمهوری خواهان در لیما، اوهایو در حالی که جردن به آن نگاه می کند، صحبت می کند.

گراهام که در سال 2016 نیز به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری بود، گفت: «انتخاب‌های مقدماتی با هم رقابت می‌کنند. می‌دانید، همه مخالفان جو بایدن با هم کنار آمدند، زیرا او آنها را شکست داد. وقتی ترامپ من را شکست داد، شکست خود را پذیرفتم. فکر می‌کردم او رئیس‌جمهور خوبی در مورد چیزهایی است که من به آنها اهمیت می‌دهم.

حاضران به صحبت های نامزد جمهوری خواه سنا جی دی ونس در شام جمهوری خواهان در لیما، اوهایو گوش می دهند.برایان متزگر/خودی

اما گراهام همچنین بر خطرات گسترده تر انتخابات میان دوره ای 2022 تأکید کرد و خاطرنشان کرد که جمهوری خواهان در صورت به دست آوردن مجدد قدرت، قادر خواهند بود درباره طیف وسیعی از مسائل درباره دموکرات ها تحقیق کنند.

گراهام در این مصاحبه گفت: «می‌دانم که این واقعاً خیلی از همجنس‌گرایان را ناراحت می‌کند – مطمئنم صدها نفر از آنها از پل گلدن گیت می‌پرند – اما من در دسترس نیستم.» “من همجنسگرا نیستم. ببخشید.”

گراهام گفت: “من نمی توانم منتظر بمانم تا او سنگر را بگیرد. بهترین معامله در تاریخ سیاست جری نادلر برای جیم جردن است.” “شما حدود 200 پوند پس انداز می کنید.”

حاضران به صحبت های نامزد جمهوری خواه سنا جی دی ونس در شام جمهوری خواهان در لیما، اوهایو گوش می دهند.

ونس با اشاره به گراهام گفت: «نمی‌دانم که در مورد آن صحبت کرده‌ایم». “استدلال من این است: وقتی یک مرد کار خوبی انجام می دهد، شما باید نظر خود را تغییر دهید، زیرا وقتی واقعیت ها تغییر می کنند، این همان کاری است که افراد متفکر انجام می دهند.”

گراهام در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به ونس گفت: “شما در اینجا چیز بسیار ویژه ای دارید. این مرد قرار است حزب جمهوری خواه را تغییر دهد، سنا را تغییر دهد، همه چیز برای بهتر شدن.” “اما در اینجا چند کلمه وجود دارد که واقعاً حزب دموکرات را به هم می زند. بدترین چیزی که حزب دموکرات می خواهد بشنود چیست؟ رئیس جیم جردن.”

در ابتدای شام، ونس از گراهام تمجید کرد و گفت که او برای مدت طولانی حرفه خود را دنبال کرده است. ونس گفت: “من او را از تلویزیون تماشا کرده ام، مانند بسیاری از شما او را در فاکس نیوز تماشا کرده ام.”

گراهام که در اوهایو برای نامزد حزب جمهوری‌خواه مجلس سنا، جی. همچنین مایک دیوین، فرماندار جمهوری خواه، مایک پادوچیک، رئیس جمهوری خواه اوهایو، و تعداد انگشت شماری از مقامات ارشد جمهوری خواه در این ایالت نیز حضور داشتند.

ونس گفت که گراهام به ویژه با دفاع پرشور از برت کاوانا، نامزد دیوان عالی در سال 2018، او را تحت تأثیر قرار داد. این نامزد خاطرنشان کرد که همسرش، اوشا، زمانی که او یک قاضی فدرال بود، زمانی برای کاوانا کار می کرد.

ونس، سرمایه‌دار سابق و نویسنده «مرثیه هیل‌بیلی» با رقابتی سخت‌تر از حد انتظار در برابر تیم رایان، نماینده دموکرات‌ها مواجه است و اخیراً با شخصیت‌های ملی جمهوری‌خواه از جمله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و سناتور تد کروز از تگزاس مبارزه کرده است. .

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

او گفت: “نکته اصلی این است که ما نظارت خواهیم داشت. ما سوالاتی را می پرسیم که شما برای اینکه کسی بپرسید، می پرسیم و خواهیم دید که چه نوع پاسخ هایی دریافت می کنیم.” “ما خیلی از این مزخرفات را به پایان خواهیم رساند. شما فقط در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که شما مسئول باشید.”

لیما، اوهایو – سناتور جمهوری‌خواه لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی عصر روز سه‌شنبه با خنده‌های خنده‌ای از سوی جمعیتی از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه مواجه شد، زمانی که وی پیشنهاد کرد که صعود جیم جردن، نماینده جمهوری‌خواه به ریاست کمیته قضایی مجلس نمایندگان می‌تواند منجر به انبوهی از خودکشی شود. .

گراهام در یک شام جمهوری خواهان در لیما، اوهایو در حالی که جردن به آن نگاه می کند، صحبت می کند.برایان متزگر/خودی

گراهام حداقل یک بار قبلاً نسخه ای از این شوخی را ساخته است، از جمله در مصاحبه ای در سال 2009 با نیویورک تایمز شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است همجنسگرا باشد را رد کرده است.

نماینده جمهوریخواه جیم جردن از اوهایو و سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در 22 ژوئن 2022.

اینسایدر از این دو مرد – که هر دو نمونه‌های برجسته جمهوری‌خواهانی هستند که ترامپ را به شدت محکوم کردند تا بعداً به تشویق‌کنندگان وفادار او تبدیل شود – درباره حمایت آنها از رئیس‌جمهور سابق پرسید.

به طور متوسط ​​سالانه 30 نفر بر اثر خودکشی در پل گلدن گیت در منطقه خلیج سانفرانسیسکو جان خود را از دست می دهند. بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز، بیش از 1800 نفر در مجموع از این پل معروف جان خود را از دست داده اند – بیشترین تعداد خودکشی در هر پل در کشور. مقامات اخیراً در تلاش برای جلوگیری از مرگ و میر، ساخت یک شبکه فولادی را در زیر پل آغاز کردند.

گراهام در طی سخنرانی در یک شام حزب جمهوری خواه در لیما، جمعیتی از طرفداران حزب را عصبانی کرد.

  • ونس گفت: «من هرگز ندیده‌ام واشنگتن کاری مانند آن‌ها با برت کاوانا انجام دهد. و پرانرژی ترین، پرشورترین و به نظر من موثرترین مدافع او یک سناتور بزرگ از کارولینای جنوبی بود: لیندسی گراهام.

    جی دی ونس، نامزد جمهوری خواه سنا، در یک شام جمهوری خواهان در لیما، اوهایو سخنرانی می کند.

    درست قبل از این رویداد، ونس و گراهام چند سوال از رسانه ها گرفتند.

    گراهام با خنده همراه با جمعیت گفت: “هزاران نفر در سانفرانسیسکو از روی پل ها خواهند پرید.” می دانید، شهر نیویورک، آنها ممکن است به معنای واقعی کلمه تعطیل شوند.

    سناتور حزب جمهوریخواه لیندسی گراهام در اوهایو برای نامزد سنا جی دی ونس کمپین انتخاباتی کرد.

  • اردن، متحد سرسخت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، به تأسیس گروه محافظه‌کار آزادی مجلس نمایندگان کمک کرد و پیش از این به عنوان رئیس کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان مجلس حضور داشت. او قول داده است که کمیته قضایی «به شدت» از وزارت دادگستری و سایر نهادها و مقامات دولتی تحقیق خواهد کرد در صورتی که جمهوری‌خواهان دوباره کنترل مجلس را در دست بگیرند.