لیندسی گراهام از مارجوری تیلور گرین به دلیل دفاع از افشای اسناد طبقه بندی شده انتقاد می کند

گراهام در برنامه «این هفته» شبکه ABC گفت: «امروز اعضای نظامی از گرجستان و جاهای دیگر هستند که به خاطر کاری که این خلبان انجام داد، امنیت کمتری دارند. هیچ توجیهی برای این وجود ندارد و هر عضوی از کنگره پیشنهاد می کند که فاش کردن اطلاعات طبقه بندی شده اشکالی ندارد زیرا شما با علت آن موافق هستید، بسیار غیرمسئولانه است و آمریکا را در معرض خطر جدی قرار می دهد.

گراهام که پس از پایان سفر خود به عربستان سعودی از اسرائیل صحبت می کرد، گفت که این افشاگری در منطقه “بسیار آسیب رسان” بوده است.

سناتور لیندسی گراهام (RS.C.) روز یکشنبه مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) نماینده مجلس نمایندگان را به دلیل اظهاراتی که هفته گذشته در دفاع از گارد ملی 21 ساله مظنون به افشای اسناد طبقه بندی شده به صورت آنلاین بیان کرد، مورد انتقاد قرار داد.

اطلاعاتی در مورد توانایی دفاع هوایی اوکراین و همه افراد در منطقه وجود دارد [is] واقعاً نگران هستید، زیرا چه کسی می خواهد اطلاعاتی را با ایالات متحده به اشتراک بگذارد، اگر بخواهید در مورد آن در روزنامه بخوانید یا آن را در اینترنت پیدا کنید؟ گراهام گفت که این آسیب زیادی به ما در منطقه وارد کرده است.





منبع

به نظر می‌رسد که این افشاگری پیامدهای جدی برای اوکراینی‌ها در میدان نبرد دارد و چندین متحد ایالات متحده را ناامید کرده است.

گراهام نظر گرین را محکوم کرد و آن را “یکی از غیرمسئولانه ترین اظهاراتی که می توانید انجام دهید” خواند.

“[Jack] Teixeira سفید پوست، مرد، مسیحی و ضد جنگ است. این او را دشمن رژیم بایدن می کند. گرین، یکی از اعضای کمیته امنیت داخلی، او حقیقت را در مورد نیروهای نظامی در اوکراین و بسیاری موارد دیگر گفت. در توییتر گفت پس از دستگیری Teixiera در روز پنجشنبه. از خود بپرسید دشمن واقعی کیست؟ یک گارد ملی جوان سطح پایین؟ یا دولتی که در اوکراین، یک کشور غیر ناتو، علیه روسیه هسته ای بدون قدرت جنگی جنگ می کند؟

Teixiera، یکی از اعضای گارد ملی ماساچوست، متهم به آپلود ده ها سند محرمانه حاوی جزئیات اطلاعات حساس اطلاعاتی و دفاعی در وب سایت رسانه های اجتماعی Discord است. او روز جمعه به اتهام نگهداری و انتقال غیرمجاز اطلاعات محرمانه دفاع ملی در دادگاه بوستون محاکمه شد.