لورن بوبرت اکنون می گوید که عدم رای دادن او به محدودیت بدهی “یک اعتراض” بود. اما ویدئویی از آن شب او را نشان می‌دهد که دیوانه‌وار از پله‌های کاپیتول بالا می‌رود و سعی می‌کند به موقع وارد شود.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

ویدئویی از تلاش بوبرت برای ورود به ساختمان کنگره در شب رأی گیری را در زیر مشاهده کنید.

نماینده لورن بوبرت در صحن مجلس سخنرانی می کند.برنده McNamee/Getty Images

  • دفتر بوبرت بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

    بوبرت در ویدیوی خود قانون مسئولیت مالی سال 2023 را یک “ساندویچ تلخ” نامید.

“آنها آن را بستند؟” بوبرت قبل از ادامه دویدن در داخل ساختمان پاسخ می دهد.

او صریحاً با این لایحه مخالفت کرده بود و روز شنبه شکست خود در رای دادن را “اعتراض” خواند.

  • نماینده لورن بوبرت در 5 ژانویه 2023 در صحن مجلس سخنرانی می کند.
  • او گفت: “مطمئناً به همه همکارانم و کشورم اطلاع دادم که مخالف این لایحه هستم.” “معاملات در تاریکی به این دلیل است که ما به سمت بدهی 36 تریلیون دلاری پیش می رویم. و من از شرکت در آن امتناع می ورزم.”

    این لایحه با 314 رای موافق در مقابل 117 رای موافق و با حمایت 149 جمهوری خواه و 165 دموکرات و 71 جمهوری خواه و 46 دموکرات مخالف تصویب شد. سنا با 63 رای موافق در برابر 36 رای موافق به تصویب این لایحه رای داد و رئیس جمهور جو بایدن روز شنبه آن را به قانون امضا کرد.

    لورن بوبرت، نماینده مجلس نمایندگان روز چهارشنبه در رای گیری در مورد لایحه ای که سقف بدهی فدرال را افزایش می داد، رای نداد، اقدامی که او صریحا و بارها با آن مخالفت کرده است. او به طور علنی توضیح نداد که چرا رای را از دست داده تا روز شنبه، زمانی که وی ویدئویی از خود در کلرادو را توییت کرد و غیبت خود را “اعتراض عدم حضور” خواند.

    بوبرت گفت: “آن را یک اعتراض بنامید – مطلقاً هیچ راهی برای توجیه اضافه کردن 4 تا 6 تریلیون دلار بدهی دیگر وجود ندارد. این زباله های خود ساخته DC است که من همیشه با آن مبارزه خواهم کرد.”

    لورن بوبرت روز چهارشنبه در مورد لایحه مهمی که سقف بدهی فدرال را افزایش می داد، رای نداد.

  • تنها مشکل این توضیح؟ آ ویدئو از یک تهیه کننده CNN در چهارشنبه شب زن کنگره را نشان می دهد که دیوانه وار از پله های کنگره می دود تا قبل از رای گیری به داخل ساختمان برود.