لایحه بزرگ دموکرات ها چیست؟ آب و هوا، مراقبت های بهداشتی، پس انداز

این راهی است برای سرکوب حدود 200 شرکت آمریکایی که از پرداخت نرخ مالیات شرکتی استاندارد 21 درصد اجتناب می کنند، از جمله برخی که در نهایت هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند.

این لایحه نزدیک به 375 میلیارد دلار در طول یک دهه در استراتژی‌های مبارزه با تغییرات آب و هوایی از جمله سرمایه‌گذاری در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر و تخفیف مالیاتی برای مصرف‌کنندگان برای خرید وسایل نقلیه الکتریکی جدید یا دست دوم سرمایه‌گذاری می‌کند.

در حالی که کنگره لایحه زیرساختی 1 تریلیون دلاری دو حزبی برای بزرگراه‌ها، پهنای باند و سایر سرمایه‌گذاری‌ها را که بایدن در سال گذشته به تصویب رساند، تصویب کرد، اولویت‌های کلیدی رئیس‌جمهور و حزب دیگر از بین رفته‌اند.

___

چه چیزی در پشت سر باقی مانده است؟

“بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ ایالات متحده برای تغییر آب و هوا”

این کشور در سال های اخیر شاهد افزایش و کاهش کسری بودجه بوده است. اما طبق گزارش دفتر بودجه کنگره که این هفته گزارش جدیدی در مورد پیش بینی های بلندمدت ارائه کرد، بودجه کلی فدرال در مسیری ناپایدار قرار دارد.

این بسته طبق استانداردهای معمولی قوی باقی می ماند، اما به هیچ وجه نزدیک به برنامه گسترده ای که بایدن زمانی پیش بینی می کرد Build Back Better نیست.

این لایحه به تعهد اولیه بایدن مبنی بر عدم افزایش مالیات بر خانواده ها یا مشاغلی که کمتر از 400000 دلار در سال دارند، پایبند است.

پول اضافی برای پرداخت کسری

هزینه های پایین تر دارو برای سالمندان با صرفه جویی در مذاکرات مدیکر با شرکت های دارویی پرداخت می شود.

چگونه برای همه اینها پرداخت کنیم؟

سالمندان همچنین قیمت انسولین را به 35 دلار در هر دوز محدود می‌کنند، اگرچه تمدید سقف قیمت انسولین برای آمریکایی‌هایی که دارای بیمه‌های درمانی خصوصی هستند، مطابق با قوانین بودجه سنا نبود و جمهوری‌خواهان آن را از لایحه نهایی حذف کردند.

به جای آن، دموکرات ها، با اشاره سینما، مالیات 1 درصدی را بر بازخرید سهام وضع خواهند کرد و حدود 74 میلیارد دلار در طول دهه جمع آوری خواهند کرد.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، دموکرات، با سناتور جو مانچین برای احیای بسته بایدن به توافق رسید و آن را کاهش داد تا دموکرات ویرجینیای غربی را به میز مذاکره بازگرداند. در مرحله بعد، سینما، باقی مانده حزب را با تغییرات اضافی ترسیم کردند.

این لایحه هزینه جدیدی را برای انتشار بیش از حد متان ناشی از حفاری نفت و گاز اعمال می کند و در عین حال به شرکت های سوخت فسیلی اجازه می دهد به اجاره نامه های بیشتری در زمین ها و آب های فدرال دسترسی داشته باشند.

حداقل مالیات شرکتی جدید پس از سال مالیاتی 2022 آغاز می شود و حدود 258 میلیارد دلار در این دهه افزایش می یابد.

بر اساس یک سند خلاصه، این پول همچنین برای تهیه واکسیناسیون رایگان برای سالمندان، که اکنون جزو معدود افرادی هستند که دسترسی رایگان آنها تضمین نشده است، استفاده می شود.

بزرگترین عامل افزایش درآمد در این لایحه، حداقل مالیات 15 درصدی جدید برای شرکت هایی است که بیش از یک میلیارد دلار سود سالانه به دست می آورند.

چپ برای سال‌ها به دنبال افزایش نرخ مالیات بر بهره بوده است، که در صورت‌حساب اصلی به 37 درصد افزایش یافته است، که بیشتر مطابق با افراد با درآمد بالا است. سينما اجازه نمي داد.

این بسته اخیر به طور ناگهانی در پایان ژوئیه پس از 18 ماه مذاکرات شروع-ایست ظاهر شد و بسیاری از اهداف جاه طلبانه تر بایدن را پشت سر گذاشت.

همچنین، در حال حاضر، طرح‌هایی برای پیش‌مهدکودک رایگان و کالج اجتماعی، و همچنین اولین برنامه مرخصی با حقوق خانواده در کشور که می‌توانست تا 4000 دلار در ماه برای تولد، مرگ و سایر نیازهای اساسی فراهم کند، از بین رفته است.

تحت کمک های اولیه بیماری همه گیر، قرار بود کمک های اضافی امسال منقضی شود. اما این لایحه به این کمک ها اجازه می دهد تا سه سال دیگر ادامه یابد و حق بیمه برای افرادی که بیمه نامه های مراقبت های بهداشتی خود را خریداری می کنند، کاهش یابد.

بسته تخمینی ۷۴۰ میلیارد دلاری مملو از اولویت‌های حزبی است – از جمله محدود کردن هزینه‌های داروهای تجویزی ۲۰۰۰ دلاری برای سالمندان، کمک به آمریکایی‌ها برای پرداخت بیمه درمانی خصوصی و آنچه دموکرات‌ها آن را عمده‌ترین سرمایه‌گذاری در تاریخ برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی می‌نامند.

پول همچنین با تقویت خدمات درآمد داخلی به دنبال تقلب های مالیاتی افزایش می یابد. این لایحه سرمایه گذاری 80 میلیارد دلاری در خدمات مالیات دهندگان، اجرا و نوسازی را پیشنهاد می کند که پیش بینی می شود 203 میلیارد دلار درآمد جدید ایجاد کند – سود خالص 124 میلیارد دلار در طول دهه.

با حدود 740 میلیارد دلار درآمد جدید و حدود 440 میلیارد دلار سرمایه گذاری جدید، این لایحه وعده می دهد که تفاوت حدود 300 میلیارد دلاری را برای کاهش کسری بودجه کاهش دهد.

درآمد می توانست 313 میلیارد دلار باشد، اما Sinema بر یک تغییر به حداقل 15 درصد شرکت اصرار داشت و امکان کسر استهلاک توسط صنایع تولیدی را فراهم می کرد. که حدود 55 میلیارد دلار از کل درآمد را کاهش می دهد.

از جمله تداوم یک اعتبار مالیاتی ماهانه 300 دلاری برای کودکان است که مستقیماً برای خانواده ها در طول همه گیری جهانی پول ارسال می کرد و اعتقاد بر این است که فقر کودکان را به طور گسترده ای کاهش می دهد.

کسری بودجه فدرال در طول همه‌گیری کووید-19 زمانی که هزینه‌های فدرال افزایش یافت و درآمدهای مالیاتی کاهش یافت، زیرا اقتصاد کشور از طریق تعطیلی، بسته شدن دفاتر و سایر تغییرات عظیم دیگر متحول شد.

با راه اندازی یک هدف طولانی مدت، این لایحه به برنامه مدیکر اجازه می دهد تا در مورد قیمت داروهای تجویزی با شرکت های داروسازی مذاکره کند و در بازه بودجه 10 ساله حدود 288 میلیارد دلار برای دولت فدرال صرفه جویی کند.

کمک به پرداخت برای بیمه سلامت

این لایحه یارانه های ارائه شده در طول همه گیری COVID-19 را برای کمک به برخی از آمریکایی هایی که به تنهایی بیمه درمانی می خرند، تمدید می کند.

این شامل 60 میلیارد دلار برای اعتبار مالیاتی تولید انرژی پاک و 30 میلیارد دلار برای اعتبار مالیاتی تولید برای باد و خورشید است که به عنوان راه‌هایی برای تقویت و حمایت از صنایعی است که می‌تواند به کاهش وابستگی کشور به سوخت‌های فسیلی کمک کند. این لایحه همچنین اعتبار مالیاتی برای انرژی هسته ای و فناوری جذب کربن می دهد که شرکت های نفتی مانند اکسون موبیل میلیون ها دلار برای پیشبرد آن سرمایه گذاری کرده اند.

این لایحه 755 صفحه‌ای که «قانون کاهش تورم 2022» نامیده می‌شود، اصلاً مشخص نیست که فشارهای تورمی را تا حد زیادی کاهش دهد، اگرچه انتظار می‌رود میلیون‌ها آمریکایی در بخش مراقبت‌های بهداشتی و سایر هزینه‌ها کاهش پیدا کنند.

متیو دالی، نویسنده آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

هزینه داروهای تجویزی پایین تر

در مجموع، دموکرات‌ها بر این باورند که این استراتژی می‌تواند کشور را در مسیر کاهش 40 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای تا سال 2030 قرار دهد و «بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اقلیمی در تاریخ ایالات متحده را تا کنون نشان دهد».

تقریباً نیمی از پول، یعنی 300 میلیارد دلار، صرف پرداخت کسری بودجه خواهد شد.

حفظ معافیت مالیاتی برای ثروتمندان، حزب را از 14 میلیارد دلار درآمد محروم می کند که برای کمک به پرداخت این بسته روی آن حساب می کردند.

انتظار می‌رود که آرا در امتداد خطوط حزبی کاهش یابد و همه دموکرات‌های سنا موافق باشند و همه جمهوری‌خواهان مخالف باشند. پس از تصویب این لایحه در سنا، انتظار می رود مجلس نمایندگان هفته آینده رای گیری کند. در اینجا نگاهی به آنچه در بسته نهایی وجود دارد و از آن خارج شده است.

همه اینها عمدتاً با مالیات‌های جدید شرکت‌ها پرداخت می‌شود، از جمله حداقل مالیات 15 درصدی برای شرکت‌های بزرگ برای اطمینان از اینکه آنها اصلاً از پرداخت هیچ مالیاتی صرف‌نظر نمی‌کنند.

واشنگتن (AP) – نه به اندازه پیشنهاد 4 تریلیون دلاری رئیس جمهور جو بایدن که زمانی برای بازسازی زیرساخت های عمومی و سیستم های حمایت خانواده در آمریکا تصور می کرد، مصالحه دموکرات ها در زمینه مراقبت های بهداشتی، تغییر آب و هوا و استراتژی های کاهش کسری بودجه هنوز یک تعهد اساسی است، و در مسیر تصویب مجلس سنا یکشنبه.

برای مصرف کنندگان، معافیت های مالیاتی به عنوان مشوق هایی برای سبز شدن وجود دارد. یکی یک اعتبار مالیاتی 10 ساله برای سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر در انرژی بادی و خورشیدی است. برای خرید خودروهای برقی معافیت های مالیاتی وجود دارد، از جمله اعتبار مالیاتی 4000 دلاری برای خرید خودروهای برقی دست دوم و 7500 دلاری برای خودروهای جدید.

دموکرات‌ها برای به دست آوردن سینما، برنامه‌های خود را برای بستن خلأ مالیاتی که مدت‌ها برای آمریکایی‌های ثروتمندتر از آن لذت می‌برد، کنار گذاشتند – به اصطلاح «بهره حمل‌شده» که طبق قانون فعلی، مدیران صندوق‌های تامینی ثروتمند و دیگران را با نرخ 20 درصد مالیات می‌دهد.

سناتور کیرستن سینما، دی آریز و دیگر دموکرات‌ها در آریزونا، نوادا و کلورادو با افزایش دیرهنگام، 4 میلیارد دلار برای مبارزه با خشکسالی بزرگ در غرب، از جمله تلاش‌های حفاظتی در حوضه رودخانه کلرادو، که تقریباً 40 درصد است، اختصاص می‌دهد. میلیون ها آمریکایی برای آب آشامیدنی متکی هستند.

این درآمدهای جدید به هزینه‌های کمتری برای سالمندان در مورد داروها، از جمله یک سقف 2000 دلاری برای افراد مسن که از داروخانه‌ها نسخه می‌خرند، بازگردانده می‌شود.