لاکسالت، متحد دیرینه ترامپ، به PAC حامی DeSantis می پیوندد

DES MOINES، آیووا (AP) – آدام لاکسالت، دادستان کل سابق نوادا، یکی از متحدان دیرینه دونالد ترامپ، به رهبری یک کمیته اقدام سیاسی کمک می کند تا ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا را تشویق کند تا نامزد ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 2024 شود.

کمپین ترامپ روز جمعه از مدیریت دیسانتیس در ایالتی که هر دو در آن زندگی می کنند انتقاد کرد و گفت که “فلوریدا همچنان به سمت بزهکاری و نابودی کامل و کامل می رود.” هرگز عقب نشینی نکن روز شنبه با ارائه “کمک مالی” به ترامپ برای نقل مکان به کالیفرنیا پاسخ داد.

جف رو، عامل برجسته جمهوری خواه، که در کمپین های ناموفق لاکسالت در سال 2018 برای فرمانداری و سال گذشته برای سنا کار می کرد، ماه گذشته به عنوان مشاور هرگز عقب نشینی نکنید.



منبع

Never Back Down توسط کن کوچینلی، دادستان کل سابق ویرجینیا که نقش بلندپایه ای در وزارت امنیت داخلی ترامپ داشت، راه اندازی شد. این گروه سیاسی از جمع آوری 30 میلیون دلار خبر داده است.

اما لاکسالت دوست نزدیک دیسانتیس باقی مانده است که انتظار می رود به زودی کمپین کاخ سفید را اعلام کند. هر دو ژنرال وکیل قاضی نیروی دریایی بودند و در عراق خدمت می کردند.

لاکسالت در سال 2020 ریاست ستاد انتخاباتی ترامپ در نوادا را بر عهده داشت و ادعاهای دروغین ترامپ مبنی بر تقلب در این رقابت را که جو بایدن دموکرات برنده شد، تکرار کرده است. لاکسالت چهره عمومی بسیاری از شکایت های کمپین ترامپ در ایالت نوسانی بود که قوانین و نتایج انتخابات را به چالش می کشید. ترامپ در رقابت سنا در سال 2022 که توسط کاترین کورتز ماستو که آسیب پذیرترین رئیس دموکرات در انتخابات میان دوره ای به حساب می آمد، از لاکسالت حمایت کرد.

این سازمان روز شنبه تایید کرد که لاکسالت، که با دیسانتیس در مدرسه عدالت نیروی دریایی کار می کرد، به عنوان رئیس سوپر PAC هرگز عقب نشینی نمی کند.

یکی از جناح‌های این گروه در حال جمع‌آوری پول بوده است که در صورت حضور در مسابقه 2024، می‌تواند به DeSantis منتقل شود. یک جناح متفاوت شروع به اجرای تبلیغات طرفدار DeSantis و عقب نشینی تهاجمی علیه ترامپ در یک کمپین تلخ کرده است.