لارنس اودانل نشان می دهد که چگونه وکلای دونالد ترامپ با یک کلمه وارد عمل شدند

لارنس اودانل، خبرنگار ام اس ان بی سی، روز سه شنبه به این نکته اشاره کرد که چگونه وکلای دونالد ترامپ با استفاده از یک کلمه در آخرین پرونده خود، یعنی درخواستی به دادگاه عالی ایالات متحده برای توقف بررسی اسناد طبقه بندی شده، «در این کار قدم گذاشته اند». از خانه رئیس جمهور سابق مارآ لاگو بهبود یافت.

وی افزود: داشتن این سوابق جرم است.

(عکس: supremecourt.gov)
مجری برنامه «آخرین کلمه» گفت: تیم حقوقی ترامپ «در استفاده از کلمه‌ای که قبلاً از آن استفاده نکرده بودند، اشتباه کردند».

اودانل گفت که وکلای ترامپ تا کنون از این اصطلاح اجتناب کرده بودند.

(عکس: supremecourt.gov)

وکلای ترامپ، در صفحه 30، در توضیح رابطه دونالد ترامپ با این اسناد، پس از اینکه امشب در تجدیدنظرخواهی دیوان عالی خود، یک بار دیگر گفتند که این پرونده «در اصل یک اختلاف نگهداری اسناد» است، در صفحه 30 ادامه دادند: «دولت اودانل توضیح داد که به دنبال جرم انگاری پرزیدنت ترامپ در اختیار داشتن و مدیریت سوابق شخصی و ریاست جمهوری خود بوده است.

(عکس: supremecourt.gov)

پرونده کامل را در سایت دیوان عالی بخوانید.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

اودانل ادامه داد: “در هر جای دیگری در پرونده خود، آنها به حق قانونی رئیس جمهور سابق برای دسترسی به سوابق ریاست جمهوری خود اشاره می کنند و این درست است – قانون ایجاب می کند که این سوابق در اختیار دولت باشد در حالی که روسای جمهور سابق به آنها دسترسی داشته باشند.” .

وی افزود: وکلای ترامپ در هر پرونده‌ای که در این پرونده انجام داده‌اند، سعی کرده‌اند بدون استفاده از کلمه مالکیت، اظهار کنند که داشتن اسناد توسط رئیس‌جمهور سابق کاملاً قانونی است. “اما امشب، آنها این کار را کردند.”

آن کلمه: تملک.

ویدیو را اینجا ببینید: