قضات مبلغ 5 میلیون دلاری Geico را به زنی که در ماشین مبتلا به HPV شده بود، خالی کردند

بر اساس اسناد دادگاه، زن به نام MO و مردی که با هم رابطه داشتند، در خودروی مرد رابطه جنسی داشتند. او ادعا می کند که به HPV، ویروس پاپیلومای انسانی، مبتلا شده است، زیرا مرد به او نگفته که این بیماری را دارد. HPV می تواند باعث سرطان دهانه رحم، برخی سرطان های دیگر و زگیل تناسلی شود.

شرکت بیمه این تسویه حساب را رد کرد و گفت ادعای زن به دلیل استفاده عادی از وسیله نقلیه طبق اسناد دادگاه رخ نداده است.

JEFFERSON CITY، Mo. (AP) – Geico حداقل در حال حاضر از پرداخت 5.2 میلیون دلار به یک زن میسوری دور است، زیرا او گفت که در اتومبیل مردی که توسط شرکت بیمه شده است به یک بیماری مقاربتی مبتلا شده است.

در فوریه 2021، MO به Geico اطلاع داد که قصد دارد به دنبال تسویه حساب بیمه 1 میلیون دلاری علیه این مرد باشد. او استدلال کرد که بیمه خودروی مرد پوششی برای صدمات و خسارات او فراهم کرده است.

دادگاه عالی میسوری روز سه‌شنبه به اتفاق آرا حکم دادگاه بدوی را که به نفع پرداخت حقوق به این زن بود، لغو کرد. در عوض، قضات دیوان عالی ایالت گفتند که Geico مستقر در مریلند باید فرصتی برای بررسی زودتر می داشت و پرونده را برای بررسی بیشتر به دادگاه بدوی بازگرداند.

یک داور در نهایت تصمیم گرفت که او باید 5.2 میلیون دلار برای خسارت و جراحاتش دریافت کند. Geico به دنبال مداخله در این پرونده بود اما توسط دادگاه تجدید نظر رد شد.



منبع