قربانی می‌گوید مرد مسلح پس از هشدار به کارمند در پمپ بنزین دیترویت به هر مشتری شلیک کرد

گرگوری کارلوس ساموئل فورتنر کلی، 37 ساله، از دیترویت، در تیراندازی سه گانه در پمپ بنزین موبیل در خیابان مک نیکولز غربی، نزدیک آزادراه لاج در دیترویت، در روز شنبه، 6 می 2023 کشته شد.

جنا پرستینینزی، خبرنگار Free Press در این گزارش مشارکت داشت.

دیوید لنگستون می‌گوید او به مرد مسلح که به گفته پلیس، در اختلاف با منشی بر سر 3 دلار خشمگین شده بود، خواهش کرد که “شلیک نکنید”. او گفت که بهترین دوستش، گرگوری کارلوس ساموئل فورتنر کلی، همچنین از کارمند پمپ بنزین التماس کرد که درهای قفل شده کسب و کار را باز کند و آنها را قبل از تیراندازی آزاد کند. درها قفل ماندند و مرد مسلح به مشتریان داخل شلیک کرد. خبرنگار مطبوعاتی جاسمین بارمور، که از دوستان قربانیان است. لنگستون، فورتنر-کلی و یک حامی دیگر هدف گلوله قرار گرفتند. فورتنر-کلی 37 ساله کشته شد.

یکی از قربانیان تیراندازی سه‌گانه شنبه در پمپ بنزین دیترویت می‌گوید مرد مسلح در جریان اختلاف به یک کارمند هشدار داد که قبل از شلیک به همه مشتریان فروشگاه شلیک خواهد کرد.

کیم ورثی، دادستان شهرستان وین، قصد داشت در یک کنفرانس خبری صبح چهارشنبه به این پرونده بپردازد.

بیشتر: فارغ التحصیل دانشگاه میشیگان شرقی در میان 8 کشته در تیراندازی در مرکز خرید تگزاس

گرگوری کارلوس ساموئل فورتنر کلی، 37 ساله، از دیترویت، در تیراندازی سه گانه در پمپ بنزین موبیل در خیابان مک نیکولز غربی، نزدیک آزادراه لاج در دیترویت، در روز شنبه، 6 می 2023 کشته شد.

قربانی می‌گوید: این مقاله در ابتدا در دیترویت فری پرس منتشر شد: قربانی می‌گوید مرد مسلح به مشتریان در پمپ بنزین دیترویت پس از هشدار به منشی شلیک کرد.



منبع

پلیس دیترویت و دفتر دادستانی وین کانتی جزئیاتی را که لنگستون تا عصر روز سه شنبه در اختیار مطبوعات آزاد قرار داد، تایید یا تکذیب نکردند. تلاش ها برای دسترسی به صاحبان پمپ بنزین موبیل در جاده مک نیکولز غربی در نزدیکی آزادراه لاج ناموفق بود.

پلیس دیترویت روز یکشنبه یک مرد 27 ساله مظنون به تیراندازی را دستگیر کرد.

بیشتر: مردی که متهم به قتل دوست دختر سابق خود در هتل ساوتفیلد بود توسط پلیس به ضرب گلوله کشته شد

پلیس روز دوشنبه گفت پمپ بنزین بدون مجوز بود و توسط ساختمان ها، مهندسی ایمنی و محیط زیست دیترویت در میان تحقیقات تیراندازی تعطیل شد. عزیزان فورتنر-کلی از مرگ مضطرب و عصبانی هستند. او پدر سه فرزند بود. دختر بزرگ او، 14 ساله، در آستانه فارغ التحصیلی از دبیرستان است. لنگستون قبل از کشته شدن گفت که این فورتنر-کلی بود که سعی کرد از همه در برابر تیراندازی محافظت کند. تیشه ردموند. او همیشه فردی بوده است که باید در کنار همه اطرافیانش باشد و از آنها مراقبت کند و مطمئن شود که خوب هستند.» فورتنر-کلی فارغ التحصیل دبیرستان ساوتفیلد و دانشگاه ایالتی وین بود. به گفته ردموند، او یک معلم جایگزین بوده است. ردموند گفت: او فردی برون‌گرا، خنده‌دار و «کمدین» بود. “مهم نیست در چه شرایطی هستید، او شما را به خندیدن وا دارد.” مادرش مرلین فورتنر افزود: “او واقعاً یک فرشته زمینی بود.”