قرارداد بدهی، افزایش سهام انویدیا، درآمد Costco: داستان های برتر

و در نهایت، نتایج سه ماهه سوم COSTCO برآوردهای تحلیلگران را نادیده گرفت. درآمد تعدیل شده خرده‌فروش به 2.93 دلار در هر سهم رسید، در حالی که 3.30 دلار تخمین زده شده است. فروش همان فروشگاه‌ها نیز کمتر از حد انتظار بود زیرا مصرف‌کنندگان از هزینه‌های خرید اقلام بزرگ خرید خودداری کردند.



منبع

زمان بسته شدن اینجا در Yahoo Finance است. زمان آن است که شما را در جریان برخی از بزرگترین داستان های روز قرار دهیم. Dow روز را کاملاً ثابت به پایان رساند زیرا سرمایه گذاران منتظر هستند تا ببینند آیا نوعی معامله بر روی سقف بدهی قبل از تعطیلات آخر هفته طولانی وجود دارد یا خیر. بن بست معامله به حدی بدتر شده است که آژانس رتبه بندی فیچ هشدار داد که ممکن است رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش دهد.

آکیکو فوجیتا و شانا اسمیت، مجریان یاهو فاینانس لایو، داستان‌های مهم روز از جمله معضل سقف بدهی، افزایش سهام انویدیا پس از گزارش درآمد سه‌ماهه اول خود، و برآوردهای تحلیل‌گر سود سه ماهه سوم کوستو را مرور می‌کنند.

رونوشت ویدیویی

این روز بزرگ برای سهام NVIDIA بود که پس از گزارش درآمد سه ماهه اول و راهنمایی های خوشبینانه، این روز را 24 درصد افزایش داد، همه اینها به لطف هوش مصنوعی بود. این منجر به تعدادی از تحلیلگران شد که اهداف قیمتی خود را برای سهام افزایش دادند و آن سهام را به سمت ارزش بازار تریلیون دلاری سوق دادند.