قانونگذار فلوریدا به سرعت در اولویت های DeSantis حرکت می کند

ما بسیاری از اولویت های فرماندار را در یک نقطه واقعا خوب داریم. ما آنها را تصویب خواهیم کرد. ما به سرعت در حال حرکت هستیم… برخی از مواردی که فرماندار پیشنهاد کرده است بسیار مهم و خوب است و ما 100 درصد از آن حمایت می کنیم.»

این به DeSantis فرصت بیشتری برای افتخار کردن در مورد موفقیت‌ها می‌دهد، در حالی که اگر اولویت‌هایش تا لحظات پایانی جلسه گروگان گرفته شوند، از هرگونه درک درگیری داخلی اجتناب می‌کند.

دموکرات ها با این لایحه مخالفت کردند.

قانون‌گذاران اغلب تا آخرین هفته جلسه منتظر می‌مانند تا برخی از مهم‌ترین مسائل مربوط به سیاست را در حین مذاکره درباره جزئیات و تجارت آرا حل کنند. امسال نه.

دیسانتیس یکی از لایحه های اولویت دار خود را روز جمعه در یک مراسم خصوصی امضا کرد. قانون جدید موانع بیشتری را برای افرادی که از شرکت های خصوصی شکایت می کنند ایجاد می کند و قوانین تصویب شده در سال گذشته را با هدف مهار افزایش سرسام آور نرخ های بیمه اموال گسترش می دهد.

روز پنجشنبه، مجلس قانونگذاری لایحه ای را برای DeSantis ارسال کرد که برنامه کوپن مدرسه ایالتی را برای هر کسی گسترش می دهد. روز جمعه، مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن امکان حمل مخفیانه اسلحه بدون مجوز برای هر کسی که قانوناً مجاز به داشتن اسلحه است – یکی دیگر از اولویت‌های DeSantis است. انتظار می رود سنا لایحه اسلحه را تصویب کند.

رنر جمعه در حالی که در مورد کارهایی که قبلاً در سه هفته اول فرآیند انجام شده است صحبت می کرد، گفت: «سرعت آهسته جلسه».



منبع

هنگامی که جلسه 60 روزه باز شد، دیسانتیس پیش بینی کرد که اولویت های او به سرعت از بین می روند.

قوه مقننه همچنین روز جمعه لایحه‌ای را برای DeSantis ارسال کرد تا صندوق‌های سرمایه‌گذاری ایالتی و محلی را غیرقانونی کند تا مواضع زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی مورد حمایت شرکت‌ها را در نظر بگیرند. یکی از بزرگ‌ترین بحث‌های DeSantis، مقابله با شرکت‌های «بیدار» است.

دیسانتیس در توییتی نوشت: «فلوریدا مدت‌هاست که به دلیل تشویق سیستم حقوقی به شکایت‌های بیش از حد و بیهوده به عنوان یک «جهنم قضایی» شناخته می‌شود.

تالاهاسی، فلوریدا (AP) – از گسترش حقوق اسلحه تا تعقیب سرمایه‌گذاران «بیدار»، مجلس قانونگذاری فلوریدا به سرعت فهرستی از لوایح را پیش می‌برد که به فرماندار جمهوری‌خواه، ران دیسانتیس، در سیاست‌های محافظه‌کارانه موفقیت‌های خوشایند خواهد داد، در حالی که او برای راه‌اندازی یک طرح آماده می‌شود. مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری

میشل رینر-گولزبی، نماینده دموکرات، به تمسخر گفت: “ما در مورد چیزهایی صحبت می کنیم که واقعی نیستند – فعالیت شرکتی”. من نمی دانم فعالیت شرکتی چیست.

Curry Pajcic، رئیس انجمن عدالت فلوریدا، “قانون جدید هیچ کاری برای محافظت از مردم فلوریدا و همه چیز برای محافظت از سود شرکت های بیمه میلیاردر انجام نمی دهد.”

همچنین انتظار می رود که قانونگذاران به زودی لوایحی را برای رسیدگی به مهاجرت غیرقانونی و ممنوعیت سقط جنین پس از شش هفته بارداری، که هر دو اولویت DeSantis هستند، تصویب کنند.

حتی خلاصه پیشنهادات هزینه ایالتی ارائه شده توسط مجلس و سنا در این هفته با طرح 115 میلیون دلاری که دیسانتیس در 1 فوریه ارائه کرد، فاصله زیادی ندارد. قانونگذاران برخلاف برخی از سال های اخیر که قانونگذاران زمان زیادی برای انجام بودجه دارند. مجبور شدم تا دیر وقت بمانم یا برگردم تا کار تمام شود.

دیسانتیس گفت: «آنها به خاطر دارند که احتمالاً بهتر است در هفته آخر جلسه که کل دستور کار در 72 ساعت گذشته انجام می شود، یک انباشته هشت اتومبیل نداشته باشیم. “من فکر می کنم شما زودتر می خواهید بیشتر ببینید.”

اما مخالفان گفتند که این یک هدیه به شرکت های بیمه به هزینه مصرف کنندگان است.

مجلس همچنین لایحه ای را با هدف افزایش دسترسی به مسکن ارزان قیمت و تقویت برنامه های کمکی برای خانواده هایی که به دنبال مسکن هستند ارسال کرد. در حالی که تا حد زیادی از حمایت دو حزبی برخوردار شد، برخی از دموکرات‌ها با آن مخالفت کردند، زیرا دولت‌های محلی را نیز از تصویب قوانین کنترل اجاره در زمانی که اجاره‌ها به سرعت در حال افزایش است، باز می‌دارد.

باب رومل، نماینده جمهوری خواه، درباره استراتژی سرمایه گذاری که او آن را «فعالیت شرکتی» نامید، گفت: «این نوعی مارکسیسم است که توسط مقامات غیر منتخب، مترقیانی که از کشور ما و برخی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری در جهان متنفرند، تحت فشار قرار می گیرد.

مجلس قانونگذاری که معمولاً کند حرکت می کند، هفته را با ارسال صورتحساب های DeSantis برای محافظت از مشاغل و شرکت های بیمه در برابر شکایت ها به پایان رساند، به هر فلوریدیان اجازه می دهد یک کوپن پرداخت شده توسط دولت برای مدارس خصوصی و یک لایحه مسکن مقرون به صرفه دریافت کند که دولت های محلی را از اجرای احکام کنترل اجاره باز می دارد.