قانونگذاران به رگولاتورها فشار می آورند تا انفجار بانک را حل کنند

Gottheimer، یکی از اعضای کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، که نظارت بر صنعت را بر عهده دارد، از فدرال رزرو خواست تا نقدینگی را به بانک های دیگری که ممکن است در پی سقوط بانکی که SVB با موجی از برداشت مواجه شوند، ارائه دهد.

لابی‌ها و صنعت استدلال می‌کنند که تأخیر بیشتر به افزایش نارضایتی در بین کسب‌وکارها، به‌ویژه استارت‌آپ‌های با فناوری پیشرفته کمک می‌کند.

در طول بحران مالی، سرمایه‌گذاران و صاحبان بانک‌های بزرگ سیستمی بودند که نجات یافتند، و ما مطمئناً به دنبال آن نیستیم. [at that]یلن به مارگارت برنان مجری برنامه گفت: “و اصلاحاتی که انجام شده به این معنی است که ما دیگر این کار را انجام نخواهیم داد.”

دفتر جاش گاتهایمر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا روز یکشنبه شروع به انتشار نامه ای در میان قانونگذاران کرد که از FDIC، همراه با فدرال رزرو، خزانه داری و اداره کنترل ارز، خواستند تا اقداماتی را برای آرام کردن بازارها و ارائه شفافیت به مشتریان SVB انجام دهند.

سایر قانونگذاران، از جمله نمایندگان دموکرات منطقه خلیج کالیفرنیا، رو خانا و آنا اشو – که نواحی آنها از جمله مناطقی هستند که به شدت تحت تأثیر شکست SVB قرار گرفته اند – برای اطمینان از اینکه شرکت ها قادر به پرداخت حقوق و دستمزد و تأمین مالی عملیات خود در هفته آینده خواهند بود فریاد می زنند. .

در این نامه از FDIC می‌خواهد تا خریدار بانک ورشکسته را شناسایی کند و از فدرال رزرو و خزانه‌داری می‌خواهد تا بانک‌هایی را که با سپرده‌گذاران SVB در ارتباط هستند تشویق کنند تا خطوط اعتباری اضطراری را به مشتریانی که نیاز به کمک برای پوشش هزینه‌های ضروری دارند، گسترش دهند.

اتاق بازرگانی ایالات متحده از تنظیم کننده های بانکی خواست تا “کسب سریع” دارایی های بانک را تسهیل کنند.

قانون‌گذاران و گروه‌های صنعتی FDIC و سایر تنظیم‌کننده‌های بانکی فدرال را تحت فشار قرار می‌دهند تا برنامه‌های خود را برای حل و فصل سقوط بانک سیلیکون ولی، که سقوط آن در هفته گذشته موجی از عدم اطمینان را در مورد بخش بانکی به راه انداخت، بیان کنند.

یلن همچنین در مصاحبه Face the Nation گفت که اگرچه سقوط بانک سیلیکون ولی “به وضوح یک نگرانی است”، یک کمک مالی فدرال روی میز نیست.

ما سعی می‌کنیم مجری باشیم تا مطمئن شویم که مردم واشنگتن درک می‌کنند که این به چه معناست و چقدر مرکزی است [SVB] جاستین فیلد، معاون ارشد امور دولتی انجمن ملی سرمایه گذاری خطرپذیر، در مصاحبه ای گفت.

تام کوادمن، معاون اجرایی مرکز رقابت‌پذیری بازار سرمایه اتاق، گفت: «سپرده‌گذاران بانک، از جمله تمرکز بالای کسب‌وکارها در بخش فناوری و اکوسیستم استارت‌آپ‌ها، نیاز به اطمینان دارند که می‌توانند به پول نقد خود دسترسی داشته باشند. بیانیه.

دو روز پس از فروپاشی SVB، FDIC هنوز راهنمایی مشخصی ارائه نکرده است که چه زمانی سپرده گذاران بیمه نشده این بانک – که در صفوف آنها هزاران استارت آپ فناوری و کسب و کارهای بهداشتی تحت حمایت سیلیکون ولی هستند – ممکن است بتوانند به وجوه خود دسترسی پیدا کنند. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در برنامه “Face The Nation” شبکه CBS گفت: روز یکشنبه که او در طول آخر هفته با تنظیم‌کننده‌های بانکی کار می‌کند تا «به موقع» راه‌حلی ارائه کند، اگرچه او از ارائه جزئیات خودداری کرد.

تصحیح: نسخه قبلی این داستان بخشی از نامه گوتهایمر را اشتباه بیان کرده است.



منبع

ما نمی توانیم سیستمی را تشویق کنیم که در آن بانک ها برای موفقیت بسیار کوچک هستند. بر اساس پیش‌نویسی که توسط پولیتیکو به دست آمده است، گاتهایمر نوشت: باید فوراً اقدامات بیشتری برای اعتماد به سپرده‌گذاران برداشته شود و آنها را از فرار تنها به بزرگترین بانک‌ها منصرف کرد.