قانونگذاران اوهایو قوانین ایمنی راه آهن را پس از خروج قطار از ریل تایید کردند

پیشنهادات ایمنی همچنین شامل الزامی است که آشکارسازهای کنار راه که برای کمک به مشکلات نقطه‌ای استفاده می‌شوند، در فاصله 10 تا 15 مایلی (16 تا 24 کیلومتری) با نظارت اداره حمل‌ونقل اوهایو و کمیسیون خدمات عمومی نصب شوند. در حال حاضر، اداره راه آهن فدرال اجازه می دهد تا برخی از آشکارسازهای کنار جاده تا 25 مایل (40 کیلومتر) از هم فاصله داشته باشند.

این بودجه همچنین شامل هزینه های ثبت نام کمتر برای خودروهای هیبریدی پلاگین می شود که هزینه سالانه را از 200 دلار به 150 دلار کاهش می دهد.

کلمبوس، اوهایو (AP) – اقدامات ایمنی راه‌آهن پیشنهاد شده پس از خروج قطار از ریل در ماه فوریه و سوختگی شیمیایی سمی در فلسطین شرقی، به عنوان بخشی از بودجه حمل‌ونقل حدود 13.5 میلیارد دلاری که روز چهارشنبه قانون‌گذاری را تصویب کرد، به قانون شدن در اوهایو نزدیک‌تر است.

بودجه حمل و نقل همچنین آستانه مقدار پولی را که یک دولت محلی می تواند برای پروژه هایی مانند تعمیر پل ها توسط نیروی کار عمومی خود خرج کند، قبل از اینکه آنها را به پیمانکاران خصوصی پیشنهاد دهد، افزایش می دهد. محدودیت‌های موجود به‌عنوان موانعی منسوخ و غیرضروری برای تکمیل پروژه‌ها مورد انتقاد قرار می‌گرفتند که نیروهای کار محلی در غیر این صورت برای رسیدگی به آنها مجهز بودند.

اینکه آیا قانونگذار اصلاً مجاز است این مقررات را بر صنعت ریلی اعمال کند یا خیر، موضوعی است که در طول فرآیند بودجه مورد بحث بوده است. انجمن راه‌آهن اوهایو استدلال کرده است که چندین مورد از این اقدامات توسط قانون فدرال پیشی گرفته شده است. قانونگذاران ایالتی مخالفت کردند و گفتند که مجمع عمومی می تواند تدابیری را در سراسر ایالت برای کمک به حفاظت از موکلان خود اعمال کند.

بودجه یک میلیارد دلاری برای بزرگراه‌های روستایی که در نسخه بودجه مجلس گنجانده شده بود، در مصالحه با سنا حذف شد، اگرچه رئیس کمیته مالی مجلس، نماینده جمهوری‌خواه جی ادواردز، گفت که بودجه از طریق بودجه عملیاتی اصلی پیگیری خواهد شد. که قانونگذاران باید ظرف سه ماه آینده به این موضوع رسیدگی کنند.

___

نزدیک به دو ماه پس از اینکه قطار نورفولک جنوبی حامل مواد خطرناک در یک تصادف آتشین در شرق اوهایو از ریل خارج شد، قانونگذاران این طرح را تصویب کردند که شامل چندین مفاد ایمنی راه آهن است. در میان آنها، یک خدمه دو نفره برای قطارهای باری الزامی می شود. از پرسنلی بخواهید که پیام هایی در مورد نقص های دریافت شده توسط سیستم آشکارساز کنار راه آهن دریافت می کنند، بلافاصله اپراتور قطار را مطلع کنند. و به کمیسیون خدمات عمومی اوهایو و آژانس حفاظت از محیط زیست اوهایو دستور دهید تا گزارش های کتبی را در مورد حمل و نقل مواد و زباله های خطرناک به قوه مقننه ارائه کنند.

یک طرح بودجه سازشی که عمدتاً بودجه کار بر روی پل‌ها و بزرگراه‌ها را طی دو سال آینده تأمین می‌کند، هر دو اتاق تحت رهبری جمهوری‌خواهان را با حمایت دو حزب به تصویب رساند و آن را برای تأیید نهایی مورد انتظار به مایک دیواین، فرماندار جمهوری‌خواه فرستاد.

کمیسیون خدمات عمومی همچنین باید انواع مختلف ردیاب‌ها و دوربین‌های راه‌آهن را بررسی کرده و یافته‌های خود را به مجمع عمومی ارائه کند.

سامانتا هندریکسون یکی از اعضای سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند.



منبع

مت هافمن، رئیس جمهور سناتور جمهوری خواه، گفت که قوه مقننه با کارشناسان حقوقی کار کرده است و معتقد است که مفاد پیشدستی نشده اند، اما اگر چالش هایی پیش بیاید، تصمیم گیری به عهده دادگاه های فدرال است.