قاضی می گوید که فرماندار ویرجینیای غربی نمی تواند از پیشنهاد سنا به عنوان بهانه ای برای افشا نکردن امور مالی استفاده کند

استارک همچنین گفت که جاستیس هیچ مدرکی ارائه نکرده است که نشان دهد دستور موجود برای محافظت از اطلاعات محرمانه در دادخواست ناکافی است یا اینکه سوابق الکترونیکی که ارائه می کند ممکن است هک شوند.

آنها هفته گذشته در پرونده قضایی خود نوشتند: «این بسیار مهم است که به Xcoal فرصت مناسب خود برای پیدا کردن دارایی‌ها و بازیابی مبلغ باقی‌مانده بدهی داده شود، زیرا خطر قابل‌توجهی وجود دارد که چنین دارایی‌هایی در آینده نزدیک انحلال شوند.»

در سال 2021، استارک حکم داد که Xcoal مستحق دریافت بیش از 6.8 میلیون دلار خسارت از Justice و Southern Coal است. این مبلغ بعداً به بیش از 10 میلیون دلار افزایش یافت تا سود و هزینه ها و هزینه های وکلا را محاسبه کند.

در همین حال، وکلای Xcoal استدلال کردند که درخواست‌های آنها برای اطلاعات مالی عدالت با توجه به گزارش‌های رسانه‌ای درباره مشکلات مالی که او و کسب‌وکارش را در سال‌های اخیر گرفتار کرده است، بسیار مهم‌تر است.

وکلای عدالت استدلال کرده اند که Xcoal به دنبال اطلاعات مالی حساسی است که سازمان های رسانه ای و مخالفان سیاسی می توانند تلاش کنند تا به دست آورند و از آنها علیه او استفاده کنند، زیرا او تلاش می کند سناتور دموکرات جو مانچین را برکنار کند – یک تطابق بالقوه که می تواند کنترل سنای ایالات متحده را تعیین کند. آنها همچنین ادعا می‌کنند که یک دستور حمایتی موجود که تقریباً پنج سال پیش در این دعوی وارد شده است، در زمینه «یکی از سیاسی‌ترین انتخابات در تاریخ کشور ما» کافی نیست.

در دستوری که روز سه شنبه صادر شد، قاضی لئونارد استارک این استدلال ها را رد کرد و گفت که جاستیس از فرصت خود برای اعتراض به درخواست های اطلاعاتی Xcoal یا اقدامات محرمانه اضافی با پاسخ ندادن به موقع صرف نظر کرد.

قاضی به عدالت تا 5 ژوئیه فرصت داد تا به درخواست های اطلاعاتی Xcoal پاسخ دهد و تمام اسناد پاسخگو را ارائه دهد.

دوور، دلاور (AP) – یک قاضی فدرال در دلاور به فرماندار ویرجینیای غربی دستور داد تا اطلاعاتی در مورد امور مالی خود در اختیار وکلای صادرکننده زغال سنگ پنسیلوانیا قرار دهد که برای دریافت 1.9 میلیون دلار بدهی عدالت و یکی از شرکت‌های زغال‌سنگ او شکایت کرده‌اند. .

Xcoal بعداً 8.1 میلیون دلار از وثیقه ای که متهمان دریافت کرده بودند در حالی که آنها در اعتراض به حکم استارک ناموفق بودند، جمع آوری کرد، اما باقی مانده پرداخت نشده باقی می ماند.



منبع

“در نهایت، همانطور که Xcoal به درستی اشاره می کند، فرماندار عدالت” بدیهی ترین راه حل برای نگرانی های ادعایی خود را نادیده می گیرد – به جای ادامه دادن به تعهدات خود در قبال Xcoal، فرماندار عدالت می تواند به سادگی مبلغ 1,917,222.32 دلار باقیمانده را بپردازد، به اضافه سود پس از قضاوت. استارک خاطرنشان کرد.

شرکت های عدالت بارها مورد هدف شکایت های حقوقی بر سر صورتحساب های پرداخت نشده قرار گرفته اند. در دلاور، Xcoal از غول زغال‌سنگ و دو شرکت او، Roanoke، Bluestone Energy Sales Corp. و Southern Coal Corp. در سال 2018 شکایت کرد و مدعی شد که آنها به توافقی برای تحویل صدها هزار تن زغال سنگ عمل نکرده‌اند. برای ارسال به خارج از کشور Xcoal و Bluestone در سال 2017 قراردادی منعقد کردند که بر اساس آن بلوستون 720000 تن خالص زغال سنگ متالورژیکی را از معدنی در بیشاپ، ویرجینیای غربی، به Xcoal عرضه خواهد کرد. زغال سنگ جنوبی و عدالت تعهدات پرداخت و عملکرد Bluestone، یک نهاد عبوری بدون دارایی را تضمین کردند.

جاستیس، که برای نامزدی جمهوری‌خواهان برای مجلس سنای ایالات متحده در ویرجینیای غربی نامزد می‌شود، از پاسخ به درخواست‌های اطلاعاتی شرکت انرژی و منابع Xcoal که در تلاش برای جمع‌آوری مانده حکم بیش از 10 میلیون دلاری علیه عدالت و شرکت ساترن کول است، خودداری کرده است. .

استارک گفت: «مهمتر از آن، اعتراضات فرماندار عدالت فاقد ارزش است. او هیچ مرجعی را برای ادعای خود مبنی بر اینکه نباید کشف کند… به دلیل اینکه نامزدی اعلام شده برای مناصب سیاسی است، شناسایی نمی کند.