قاضی فروش متقلبانه آپارتمان لاس وگاس را پس از مرگ مالک تونی هسیه لغو کرد

تصویر ویژه از طریق رمزگذاری مجدد

اطلاعات بیشتر از NextShark: نوازنده ژاپنی توسط نوجوانان در نیویورک مورد ضرب و شتم قرار گرفت که فکر می کرد چینی است

معکوس شدن روی پول رد و بدل شده در فروش تاثیری ندارد. در نتیجه، خریداران گلکسی خانه متحمل ضرر 1.2 میلیون دلاری شدند.

ملک، مجتمع آپارتمانی معروف به کاسیا واقع در 319 S. Ninth St.، ظاهراً توسط فردی به نام سانتیاگو اسپینوزا به قیمت 1.2 میلیون دلار در ماه مارس فروخته شد. با این حال، وکلای املاک هسیه تا ماه مه از این خرید مطلع نشدند لاس وگاس بررسی-ژورنال گزارش شده است.

گزارش شده است که تاجر آمریکایی تایوانی در سال 2012، کاسیا را خریداری کرد، در همان سال او 350 میلیون دلار برای احیای مرکز شهر لاس وگاس سرمایه گذاری کرد، که بیشتر آن برای توسعه املاک و مستغلات استفاده شد.

از این محتوا لذت می برید؟ از NextShark بیشتر بخوانید!

هسیه یک کارآفرین اینترنتی بود که آخرین بار به عنوان مدیر اجرایی خرده‌فروش آنلاین کفش و لباس Zappos خدمت کرد. او در سن 46 سالگی درگذشت در نوامبر 2020 به دلیل عوارضی که از آتش سوزی خانه ای در کانکتیکات رنج برده بود.

یک سند ضمانت نامه امضا شده، اسپینوزا را به عنوان یکی از اعضای مدیریت شرکت با مسئولیت محدود هسیه که مالک این ملک بود، درج کرده بود. اما وکلای هسیه این اطلاعات را رد کردند و گفتند که “سانتیاگو اسپینوزا” را اصلا نمی شناسند.

مردی که گروهی از مردان آسیایی را به دلیل صحبت کردن به زبان کانتونی در بروکلین اسپری فلفل کرد، دستگیر شد



منبع

اطلاعات بیشتر از NextShark: مدارس هنرهای رزمی نیویورک به دلیل خشونت ضد آسیایی علاقه بیشتری دارند

اطلاعات بیشتر از NextShark: مظنون به تلاش برای قتل یک زن آسیایی آمریکایی 94 ساله در SF اقرار به بی گناهی کرد

قاضی منطقه گلوریا استورمن حکم داد که فروش Cassia “به وضوح تقلبی” بوده و دستور بازگرداندن ضمانت نامه و سند اعتماد به دارایی Hsieh را صادر کرد.

یک قاضی لاس وگاس حکم داد که فروش یک ساختمان آپارتمان متعلق به مرحوم تونی هسیه تقلبی بوده و خریدار آن را فاقد حقوق مالکیت می کند.

با این حال، خریدار با نام Galaxy Home Buyers LLC شناسایی شد. مدیر آن، سارا سورلز، مشاور املاک، از اظهار نظر در مورد این حکم خودداری کرد.

به غیر از اسپینوزا، شخصی که فروش متقلبانه را محضری کرده بود پیدا نشد. به گفته منابع، این معامله بخشی از یک طرح بزرگتر برای کلاهبرداری از خریداران املاک در سراسر دره لاس وگاس است. 8 اخبار در حال حاضر.