قاضی فدرال سابق لوتیگ در مورد منشی سابق قانون، جان ایستمن، اقدامات سناتور کروز در 6 ژانویه

به عنوان قاضی، شما در دهه 1990 همزمان دو منشی داشتید، جان ایستمن و تد کروز. آنها با هم خدمت کردند و برای شما کار کردند. در شهادت خود گفتید که طرح ایستمن برای براندازی انتخابات 2020، نقل قول، “بی پرواترین، موذیانه ترین و فاجعه بارترین شکست در قضاوت حقوقی و سیاسی در تاریخ آمریکا بود.”

مایکل لوتیگ: خوب، مایکل، شما من را می شناسید، و می دانید که من چگونه در دادگاه فدرال رفتار کردم و چگونه در برابر کارمندان حقوقی ام رفتار کردم. آنها همیشه، هر سال، به معنای واقعی کلمه، بهترین و درخشان ترین کسانی بودند که از دانشکده های حقوق بیرون می آمدند.

گفته می شود، این 25 سال پیش بود. و همانطور که شما فهمیدید و آنها فهمیدند، من قاضی هستم، نه [? them. ?] و هیچ یک از آنها از حتی یک کلمه ای که من در دو سال گذشته گفته ام شگفت زده نشده اند، با توصیه ای که در 6 ژانویه به معاون رئیس جمهور کردم. من فکر می کنم، هزار مرگ مرد.



منبع

مایکل ایسیکوف: قاضی، من قبلاً گفتم که شما نقش کم اهمیتی در همه اینها ایفا کردید، زیرا شما همان محقق قانون اساسی بودید که وکلای معاون رئیس جمهور پنس در زمانی که رئیس جمهور او را برای لغو نتایج انتخابات تحت فشار قرار می داد برای مشاوره به او مراجعه کردند. اما شما همچنین سابقه ای با دو نفر دارید که نقش مهم تری در وقایع 6 ژانویه داشتند.

قاضی فدرال سابق جی. مایکل لوتیگ، که نقش مهمی در جلسات استماع کمیته 6 ژانویه ایفا کرد، به پادکست “Skullduggery” یاهو نیوز پیوست و در مورد نقش هایی که جان ایستمن و سناتور تد کروز در آشکار شدن ژانویه بازی کردند صحبت می کند. 6 شورش هم ایستمن و هم کروز در دهه 1990 در زمان لوتیگ منشی قانون بودند.

رونوشت ویدیویی

و همچنین گفته‌اید که نقش کروز در اعتراض به تأیید آرا در 6 ژانویه مهمترین عامل در آغاز روندی بود که اتفاق افتاد. پس چطور شد [CHUCKLES] دو نفر از منشی‌های شما که برای شما کار می‌کردند، احتمالاً توسط شما تدریس می‌کردند، در نهایت این کار را انجام دادند – خیلی اشتباه؟

و سالی که تد کروز و جان ایستمن با من کارمند بودند، آنها دو نفر از بهترین دانشجویان حقوق بودند که در آن سال فارغ التحصیل شدند. در آن زمان هر دو وکلای جوان باهوشی بودند. و من به عنوان منشی قانون به آنها بسیار افتخار می کردم.