قاضی فدرال، مدیر پست ژنرال دی جوی را در تأخیر پست‌ها مقصر می‌داند

___

شارپ از پورتلند، مین گزارش داد.



منبع

سالیوان، در حکم خود، گفت که بزرگترین تأثیر بر تاخیر در تحویل نامه، حذف سفرهای اضافی تحویل به خانه ها و مشاغل است.

قاضی حکم داد که خدمات پستی نمی تواند چنین سفرهایی را در صورتی که استانداردهای خدمات به زیر سطح معینی کاهش دهد، ممنوع یا محدود کند.

خدمات پستی با هر ادعایی مبنی بر اینکه آژانس پا به پای خود کشیده است مخالفت کرد و اشاره کرد که 99.89 درصد از برگه های رای 2020 ظرف هفت روز به مقامات انتخاباتی تحویل داده شده است. این آژانس گفت که عملکرد در انتخابات سال گذشته بیشتر بهبود یافته است.

آن تأخیرها و حذف بسیاری از دستگاه‌های مرتب‌سازی نامه از جمله اقداماتی بود که نیویورک و چندین ایالت دیگر را به شکایت بردند – ادعا کردند که این اقدامات به منزله سرکوب رأی‌دهندگان است. دی جوی، اهداکننده قدیمی جمهوری‌خواه و متحد سیاسی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، در نهایت برخی از تغییرات عملیاتی خود را متوقف کرد تا حتی از تأثیرگذاری بر نامه‌های انتخاباتی جلوگیری کند.

DeJoy پرداخت های اضافه کاری را برای کارکنان پست محدود کرد و از رویه دیرینه آژانس که اجازه تحویل دیرهنگام و اضافی کامیون را در تابستان 2020 می داد، متوقف کرد. این حرکت ها هزینه ها را کاهش داد، اما باعث شد مقداری از نامه ها در روز بعد تحویل داده شود.

لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، یک دموکرات که برای انتخابات مجدد شرکت می کند، روز جمعه گفت که اقدامات خدمات پستی “حق رای را به تمسخر گرفته است.”

حکم قاضی روز پنجشنبه، یک روز قبل از اعلام خدمات پستی برای افزایش قیمت ها در سال 2023 منتشر شد. پیشنهادی که روز جمعه رونمایی شد، هزینه تمبر برای همیشه از 60 سنت را به 63 سنت افزایش می دهد.

این آژانس در ادامه گفت: «هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه سرویس پست یا هر کسی در رهبری خدمات پستی، تا و از جمله رئیس کل پست، در هر مقطع زمانی به طور کامل متعهد به حمایت از روند دموکراتیک ما نبوده است، با واقعیت ها و عملکرد ما ناسازگار است». بیانیه.

امت سالیوان قاضی ناحیه ایالات متحده به این نتیجه رسید که اقدامات رئیس پست ژنرال لوئیس دی جوی تحویل نامه را به تأخیر انداخت و او بدون دریافت نظر مشورتی از کمیسیون تنظیم مقررات پست اقدام کرد.

هیئت حکام خدمات پستی، که اکثریت آنها اکنون توسط جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات منصوب شده اند، علیرغم درخواست دموکرات ها، اتحادیه کارکنان پست و سایر منتقدان، هیچ اقدامی برای جایگزینی DeJoy انجام نداده است.

واشنگتن (AP) – یک قاضی فدرال محدودیت هایی را برای یکی از شیوه های کاهش هزینه های خدمات پستی ایالات متحده تعیین کرده است که به کندی نگران کننده ارسال نامه قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2020 کمک کرده است.