قاضی تیم حقوقی الکس جونز را پس از افشای سوابق پزشکی سندی هوک بررسی می کند

مارک بنکستون، وکیل خانواده‌هایی که از جونز در تگزاس شکایت می‌کنند، هفته گذشته به خبرنگاران گفت که رینال به اشتباه سوابق پزشکی و تلفن همراه را به عنوان بخشی از تلاشی برای افشای سوابق مربوط به محاکمه جونز در آستین به اشتراک گذاشته است. به گزارش سی تی اینسایدر.

منتقدان حرکت ورشکستگی را به عنوان یک استراتژی بدبینانه برای طفره رفتن از مسئولیت پذیری مورد انتقاد قرار داده اند.

بلیس شکایت کرد که بیشتر در مورد این پرونده در اخبار می شنود تا در دادگاهش. بلیس گفت: «من به وضوح نگران چیزهایی هستم که باید در سرفصل ها بشنوم.

جونز پس از اصرار نادرست در Infowars مبنی بر اینکه 21 کودک کلاس اول و شش بزرگسال کشته شده در مدرسه ابتدایی سندی هوک بازیگر بودند، سه شکایت در مورد افترا – یکی در کانکتیکات و دو مورد در تگزاس، جایی که پادکست Infowars او در آنجا قرار دارد، باخت. او ادعا کرد که این تیراندازی در واقع یک فریب ضد اسلحه بوده است. ادعاهای وحشیانه او باعث آزار و اذیت و تهدید به مرگ خانواده ها توسط پیروان جونز شد.

معلوم نیست مدارک پزشکی خصوصی چگونه به دست آمده است.

جونز، پتیس و رینال بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

طبق گزارش Courant، در این جلسه به نظر می رسد که دفتر پتیس در ماه گذشته سوابق محرمانه را به رینال مخابره کرده است، زمانی که انتظار می رفت رینال نقشی در دفاع از جونز در شکایت کانکتیکات ایفا کند.

اوایل این ماه جونز یک دادخواست حمایت از ورشکستگی فصل 11 را امضا کرد تا از دارایی های شرکت مادر پادکست Infowars خود، Free Speech Systems LLC، همدست خود در دو پرونده افترا محافظت کند. گزارش شده است که Infowars در سال گذشته 65 میلیون دلار درآمد داشته است.

قاضی گفت هفته آینده جلسه ای برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که آیا نورم پتیس وکیل جونز در کنتیکت نقشی در افشای سوابق داشته است یا خیر. او هفته بعد جلسه ای را برای بررسی اقدامات وکیل جونز در تگزاس F. Andino Reynal برگزار خواهد کرد.

سوابق پزشکی و روانپزشکی برخی از والدین و بستگان کودکانی که در تیراندازی دسته جمعی در سال 2012 در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون، کانکتیکات کشته شدند، ظاهراً در میان زباله های عظیم اسناد از جمله پیامک های تلفن همراه جونز گنجانده شده است. بر اساس یک جلسه دادگاه از راه دور در کانکتیکات در روز چهارشنبه، ظاهراً این اطلاعات به طور سهوی توسط وکلای او به احزاب مختلف افشا شد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

قاضی دادگاه عالی کانکتیکات، باربارا بلیس، در جلسه استماع از دادگاه واتربری خود در روز چهارشنبه در هارتفورد گفت: «به نظر می‌رسد که سوابق پزشکی و یا روانپزشکی شاکیان در دعاوی اساسی اخیراً توسط یکی از وکلای جونز در اختیار افراد غیرمجاز قرار گرفته است». کورانت گزارش داد.

رینال چند روز بعد از پرونده کانکتیکات کناره گیری کرد. کورنت گزارش داد، با این حال، از اطلاعات یک دادگاه تگزاس در هفته گذشته به نظر می رسد که تیم حقوقی رینال در تگزاس به طور ناخواسته محتویات تلفن همراه جونز و سایر سوابق را به بستگان سندی هوک که در تگزاس شکایت داشتند، منتقل کرده است. به نوشته این روزنامه، در آن زمان بود که پرونده های پزشکی مشاهده شد.

او افزود: “من بسیار نگرانم که سوابق روانپزشکی، روانشناختی یا مشاوره ای بسیار محرمانه منتشر شده باشد که توسط حکم دادگاه و قوانین ایالتی و فدرال محافظت می شود.”

هیئت منصفه تگزاس هفته گذشته در مجموع بیش از 49 میلیون دلار غرامت علیه جونز در اولین دعوی صادر کرد. خسارات سایر کت و شلوارها هنوز باید مشخص شود.

قاضی دعوای افترای سندی هوک علیه پادکست توطئه راست افراطی، الکس جونز، پس از افشای سوابق پزشکی والدین مدرسه، تحقیقاتی را از تیم حقوقی خود آغاز کرده است.