قاضی تهدید کرد که هانتر بایدن را تا 6 ماه زندانی می کند اگر برای بازجویی در مورد وضعیت مالی خود در پرونده حمایت از فرزندش حاضر نشود.

اگر بایدن نتواند حضور پیدا کند، با توهین به سر می برد، که می تواند او را تا شش ماه زندانی کند، جریمه نقدی تا 20000 دلار برای هزینه های حقوقی رابرتز، و درخواست های او در این پرونده کنار گذاشته شود. ایالت های سفارش

در دستور قاضی آمده است که میر به بایدن دستور داد تا ماه آینده برای پاسخ به سوالات در مورد امور مالی خود حاضر شود و “در صورت وجود دلیلی نشان دهد که چرا نباید مورد تحقیر قرار گیرد.”

لوندن رابرتز، مادر این کودک، او را متهم کرد که ثروت خود را در کت و شلوار حمایت از کودک توصیف کرده است.

  • او اکنون باید در 10 ژوئیه در دادگاه منطقه ای ایندیپندنس حاضر شود تا با بازجویی لنکستر روبرو شود و شواهدی از جمله صورت حساب های بانکی خود را ارائه دهد.

    او همچنین بایدن را به “زندگی سخاوتمندانه” و توصیف نادرست درآمد و وضعیت مالی خود متهم کرده است.

    بایدن از یک قاضی خواسته است که پرداخت ماهیانه 20000 دلاری حمایت از فرزندش را کاهش دهد و به درخواست رابرت برای تغییر نام خانوادگی دخترشان به بایدن نپردازد.

    هالی مایر، قاضی محل، روز دوشنبه حکم دادگاهی را صادر کرد و به بایدن دستور داد تا ماه آینده به دادگاه در باتسویل، آرکانزاس بیاید تا توسط وکیل مادر دخترش، کلینت لنکستر، بازجویی شود و صورت حساب های بانکی خود را از سال 2013 ارائه کند.

    یک قاضی به بایدن دستور داده تا ماه آینده برای پاسخ به سوالات رابرتز در دادگاه حاضر شود.

  • نه وکیل بایدن، آبه لاول، و نه لنکستر، وکیل رابرتز، روز چهارشنبه به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    رابرتز، یک رقصنده عجیب و غریب سابق، در سال 2019 از بایدن به دلیل پدر بودن و حمایت از دختر شکایت کرد. اگرچه بایدن در ابتدا پدر بودن را انکار کرد، اما بایدن گفت که از آن زمان تاکنون بیش از 750000 دلار برای حمایت رابرت برای او پرداخت کرده است.

    در اسناد دادگاه آمده است، لوندن رابرتز، مادر دختر بایدن، پسر اول را به نادیده گرفتن دستور قاضی برای پاسخ به سوالات او در رابطه با شکایت حمایتی از او از جمله ارائه صورتحساب های بانکی خود متهم کرد.

    هانتر بایدنAP Photo/ پاتریک سمانسکی