قاضی آیلین کانن درخواست بازپرس ویژه برای پنهان کردن اسامی 84 شاهد احتمالی در پرونده اسناد طبقه بندی شده ترامپ را رد کرد.

وکلای خود رئیس جمهور سابق قویاً اشاره کرده اند که شاهدان احتمالی می توانند شامل مقامات ارشد و افرادی باشند که هنوز در اطراف ترامپ هستند. والتین نائوتا، که در کنار ترامپ متهم شده بود، همچنان “مرد بدن” رئیس جمهور سابق است و دیده شد که برای او کار می کند صبح روز محاکمه ترامپ در خارج از دادگاه میامی.

«پیشنهاد دولت توضیح نمی‌دهد که چرا تسلیم فهرست به دیوان ضروری است؛ مبنای خاصی برای توجیه مهر و موم کردن فهرست از دید عموم ارائه نمی‌کند؛ توضیحی نمی‌دهد که چرا مهر و موم جزئی، ویرایش یا ابزارهای غیر از مهر و موم کردن در دسترس نیست. کانن نوشت.

کانن در گذشته در پرونده های قبلی مربوط به ترامپ با موشکافی مواجه شده بود. باید دید تیم اسمیت چگونه پیش خواهد رفت.

کانن تلاش های بازپرس ویژه جک اسمیت برای ثبت لیست 84 شاهد احتمالی را رد کرد.

  • کانن در یک دستور کوتاه نوشت که او متقاعد نشده است که دادستان های فدرال ابزار دیگری برای توجیه محافظت از لیست شاهدان احتمالی از دید عموم ندارند.

    سازمان‌های خبری به رهبری تایمز و سی‌ان‌ان نیز با تلاش‌های اسمیت برای محافظت از نام‌ها مخالفت کرده‌اند.

  • به عنوان بخشی از شرایط آزادی ترامپ، رئیس جمهور سابق اجازه ندارد با شاهدان احتمالی در مورد پرونده تماس بگیرد مگر از طریق وکیل خود. سپس به دولت فدرال دستور داده شد که فهرستی از اسامی را در اختیار ترامپ و دادگاه قرار دهد و قسمت فعلی را تنظیم کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





    منبع

    قاضی آیلین کانن اعلام کرد که دادستان های فدرال نمی توانند فهرستی از شاهدان احتمالی ترامپ را مخفی نگه دارند.

  • قاضی منصوب شده توسط ترامپ خاطرنشان کرد که گروهی از سازمان های خبری از جمله نیویورک تایمز، سی ان ان، واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و اینسایدر نیز با محرمانه نگه داشتن اسامی شاهدان احتمالی مخالفت کرده اند. این سازمان‌های خبری قبلاً به دادگاه نوشتند که مهر و موم کردن آمریکایی‌ها را از اطلاع از “گام اولیه بسیار مهم در این پیگرد غیرعادی” محروم می‌کند.

    آیلین کانن، قاضی منطقه ای ایالات متحده، در جلسه تایید او دیده می شود.کمیته قضایی سنا