قاتل مایک با دستبند، ساعتی پس از کسب سه جایزه در گرمی بازداشت شد

مایک قاتل در 4 فوریه 2024 برای شصت و ششمین جوایز سالانه گرمی در Crypto.com Arena در لس آنجلس می آید. - اعتبار: رابین بک/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

مایک قاتل در 4 فوریه 2024 برای شصت و ششمین جوایز سالانه گرمی در Crypto.com Arena در لس آنجلس می آید. – اعتبار: رابین بک/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

مایک قاتل بود بعد از ظهر یکشنبه در شصت و ششمین مراسم جوایز گرمی در Crypto.com Arena در لس آنجلس، اندکی پس از برنده شدن در سه دسته از چهار دسته رپ در پخش تلویزیونی قبل از نمایش، حدود دو ساعت قبل بازداشت شد.

یک منبع LAPD می گوید رولینگ استون که رندر پس از یک “درگیری فیزیکی” ادعایی در داخل سالن که شامل یک شخص ثالث بود، دستبند زده و بازداشت شد. این منبع گفت: “کسی شکایت می کند، بدیهی است که ما باید کاری در مورد آن انجام دهیم.” این منبع گفت که رندر مورد بازجویی قرار گرفت و افزود که هرگونه دستگیری احتمالی بستگی به نتیجه تحقیقات و اینکه آیا شخص ثالث بخواهد اتهامی را مطرح کند، دارد.

اطلاعات بیشتر از رولینگ استون

ویدیو گرفته شده توسط هالیوود ریپورتر کریس گاردنر رندر را نشان داد که با دستبند او را بردند. گاردنر گزارش داد که یکی از مقامات گفته است که این دستگیری مربوط به یک جنایت نامشخص است که ربطی به اتفاقات روز یکشنبه در جریان مراسم گرمی نداشت. (یکی از نمایندگان کیلر مایک بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.)

این بازداشت مدت کوتاهی پس از آن رخ داد که خواننده رپ به منطقه مطبوعاتی مراجعه کرد و در مورد پیروزی خود سؤالاتی را مطرح کرد – خوشحال از اینکه پس از بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای هیپ هاپ خود شناخته شد. رندر گفت: «این کاملاً عالی است. اگر به نظر می رسد که برخی افراد ابتدا به خط پایان می رسند، نگران نباشید. فقط به مسابقه خود ادامه دهید. تنها چیزی که شما را متوقف می کند تخیل شماست. این وظیفه ماست که در هر کاری بزرگ باشیم.»

جایزه روز یکشنبه اولین باری بود که رندر برای کار انفرادی خود جایزه گرمی دریافت کرد. اولین برد او بیش از دو دهه پیش برای بهترین اجرای رپ توسط یک دوتایی یا گروهی در کنار اوتکست برای “کل جهان” به دست آمد. قبل از سال 2024، او آخرین بار در سال 2018 برای بهترین آهنگ رپ برای آهنگ Chase Me، همکاری Run the Jewels با Danger Mouse و Big Boi نامزد دریافت جایزه شد. رندر پس از بازداشت در شبکه های اجتماعی به این حادثه اشاره نکرد، اما اعلام کرد “خدا را شکر” و “رویاها به حقیقت می پیوندند – این یک جارو است!”

از قضا پدر مایک به عنوان پلیس در آتلانتا خدمت می کرد. او در سال 2014 گفت فادر که پدرش می‌خواست او و خواهران و برادرانش «شهروندان خوبی» باشند، اما او نمی‌خواست آنها به نیروی پلیس بپیوندند.

مایک همچنین در سال 2020 در یک کنفرانس مطبوعاتی احساسی در میان اعتراضات شدید در پی قتل پلیس جرج فلوید و برونا تیلور به پدرش اشاره کرد.

من پسر یک افسر پلیس شهر آتلانتا هستم. پسر عموی من افسر پلیس شهر آتلانتا است… من برای افسران پلیس عشق و احترام زیادی قائل شدم. غارت و سوزاندن موسسات منطقه

وی خاطرنشان کرد: «من موظفم اینجا باشم و به سادگی بگویم این وظیفه شماست که خانه خود را به خاطر عصبانیت با دشمن به آتش نکشید. وظيفه توست كه خانه خود را مستحكم كنى تا در مواقع سازمان، پناهگاه باشى.»

مایک در موسیقی خود، در مصاحبه‌ها و مقاله‌ای در سال 2014 درباره قیام فرگوسن، مکرراً درباره شکست‌های سیستم پلیس صحبت کرده است، جایی که او نوشت: «من هرگز یک روز مرخصی نمی‌گیرم تا به افرادی که پول می‌دهیم نظارت کنم و اعتماد عمومی را حفظ کنم. با. من از دوربین، قلم، پد و شبکه‌ام برای انجام وظیفه‌ام استفاده خواهم کرد تا مطمئن شوم که آمریکایی‌ها دیگر از دولت خود نمی‌ترسند. یا کارمندان است آنها برای ما کار می کنند – نه برعکس.

این اولین بار نیست که یک هنرمند در سایت یک نمایش جوایز دستگیر می شود. در سال 2006، یاسین بی پس از اجرای خیابانی به سبک چریکی توسط پلیس نیویورک دستگیر شد. او به تالار موسیقی رادیو سیتی، جایی که جوایز موسیقی ویدئوی MTV در حال برگزاری بود، سفر کرد و “Katrina Clap” را اجرا کرد، یک ریمیکس از “Nolia Clap” UTP که در مورد تراژدی طوفان کاترینا صحبت می کرد. اگرچه تبلیغ‌کننده وقت بی ادعا می‌کرد که او مجوز اجرا دارد، اما پس از تجمع جمعیت در اطراف کامیونی که او در حال اجرا بود، دستگیر شد.

گزارش اضافی توسط نانسی دیلون و توماس میر. این یک داستان در حال توسعه است

بهترین های رولینگ استون

منبع