فک گوئینت پالترو پس از متهم شدن به دروغ گفتن در دادگاه افتاد و ادعا کرد که مردی که به طور “قاطعانه” از او شکایت کرده بود باعث تصادف شد.

لحظه برجسته روز زمانی فرا رسید که وکیل ساندرسون، کریستین ون اورمن، پالترو را متهم کرد که روی جایگاه دراز کشیده است و بازیگر با شوک آشکار واکنش نشان داد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

پس از شهادت بنیانگذار «گوپ»، که طی آن او گفت که معمولاً در معرض تصادف نیست، ون اورمن به اظهارات پالترو در مورد ثبات خود توجه نکرد و گفت که می‌خواهد از بازیگر زن درباره اظهاراتی که قبلاً در جریان حضور در «جیمی کیمل» گفته بود بپرسد. زنده!” که در آن او گفت که همیشه با چیزهایی برخورد می کند.

اوایل این هفته، وکلای هر دو طرف گفتند که ساندرسون ساعاتی پس از تصادف به دخترانش ایمیل زد و با اشاره به برخورد خود با برنده اسکار، گفت: “من مشهور هستم”.

قاضی کنت هولمبرگ به دنبال ادعای وکیل علیه پالترو به سرعت خط بازجویی را تعطیل کرد و اورمن عذرخواهی کرد و گفت که از اظهارات متناقض قبلی بازیگر زن استفاده کرده است.

در دادگاه روز جمعه، پالترو شهادت داد که با دو فرزندش و مربی اسکی آنها در حال اسکی بود که ساندرسون به پشت او اسکی کرد.با حسن نیت از قانون و جنایت

این بازیگر مدعی شد که تری ساندرسون که از او 3 میلیون دلار شکایت کرده است، مسئول این تصادف بوده است.

  • پالترو بعد از اینکه وکیل ساندرسون چندین بار او را به دروغگویی متهم کرد، شوکه شده بود.

  • در دادگاه روز جمعه، پالترو شهادت داد که با دو فرزندش و مربی اسکی آنها در حال اسکی بود که ساندرسون به پشت او اسکی کرد. او گفت که قبل از اینکه او و ساندرسون هر دو روی زمین بیفتند، احساس کرده است که دو چوب اسکی زیر اسکی‌هایش رفته است.

    پالترو به دادگاه گفت که نپرسید که آیا ساندرسون پس از تصادف آسیب دیده است یا خیر، اما آنقدر در کوه ماند تا از او بشنود که حالش خوب است. او شهادت داد که در این برخورد به کمر و زانویش آسیب دید اما پس از تصادف به دنبال مراقبت های پزشکی نبود.

    ساندرسون در مقایسه با پالترو که 1 دلار به اضافه حق الوکاله بازپرداخت می خواهد، به دنبال غرامت 3 میلیون دلاری است. در دادگاه روز جمعه، این بازیگر گفت که اولین بار در مورد این تاکتیک قانونی نمادین از خواننده تیلور سوئیفت، که با موفقیت از یک دی جی برای 1 دلار به دلیل حمله و باطله در سال 2017 شکایت کرد، یاد گرفت.

    ساندرسون 76 ساله در سال 2019 از پالترو به دلیل برخورد در یک شیب مبتدی در Deer Valley Resort در یوتا شکایت کرد و مدعی شد که پالترو با او تصادف کرده است. پالترو بعداً از ساندرسون به دلیل سهل انگاری دفاع کرد و ادعا کرد که او مسئول این حادثه است.

    گوئینت پالترو روز جمعه در دادگاه یوتا در جایگاه ایستاد و درباره یک برخورد اسکی در سال 2016 شهادت داد.

  • پالترو روی جایگاه گفت: “آقای ساندرسون قاطعانه در آن پیست اسکی به من ضربه زد.”

    ون اورمان روز جمعه در دادگاه گفت: «او چندین بار تحت سوگند دروغ گفته است.

    موزس، پسر 16 ساله پالترو قرار است هفته آینده در این جایگاه شرکت کند.

    گوئینت پالترو، بازیگر و غول “گوپ” روز جمعه در جایگاه حاضر شد و تصادف اسکی در سال 2016 را بازگو کرد که از آن به بعد او را در دادگاه یوتا فرود آورد، جایی که او و یک اپتومتریست بازنشسته در حال مبارزه بر سر ادعاهای سهل انگاری در دوئل هستند.

    گوئینت پالترو و ردیفی از وکلا در دادگاه حضور دارند.

    دوربین‌های داخل دادگاه عکس‌العمل فوری پالترو را در حالی که در ناباوری ظاهری نسبت به این اتهام، فک خود را رها کرده بود، ثبت کردند.

    گوئینت پالترو و ردیفی از وکلا در دادگاه حضور دارند.

    طبق سوابق پزشکی، شاهدان در طول محاکمه، اظهارات ضد و نقیضی در مورد اینکه چه کسی در این تصادف مقصر بوده است، ارائه کرده اند.

    این بازیگر زن و خالق «گوپ» نسخه خود را از وقایع در چهارمین روز دادگاه این هفته ارائه کرد و قاطعانه استدلال کرد که این تری ساندرسون است، مردی که از او برای 3 میلیون دلار شکایت کرده است و نه او، که مسئول تصادف بالای کوه بوده است. سالها پیش.

    ون اورمن ادامه داد: “ما معتقدیم که او مانند همیشه با چیزهایی برخورد کرد.”

    وکلای پالترو و ساندرسون بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

    گوئینت پالترو پس از اینکه وکیل تری ساندرسون او را به دراز کشیدن روی جایگاه متهم کرد، شوکه شد.با حسن نیت از قانون و جنایت