فصل بد گردباد بدتر می شود

🙋🏼‍♀️ من هستم نیکول فالرت، نویسنده گزارش روزانه به فکر برداشتن “Dungeons and Dragons” هستید؟

آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس روز یکشنبه اعلام کرد که برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد خواهد شد و خود را نامزدی “غیر ترامپ” و “جایگزین” جمهوری خواه خواند که با این وجود می خواهد با رای دهندگان رئیس جمهور سابق ارتباط برقرار کند. مدیر سابق اجرای مواد مخدر و مقام امنیت داخلی، اشاره کرد که امنیت مرزی و اقتصاد محور کمپین او خواهد بود، که در رقابتی پرجمعیت برای محروم کردن دونالد ترامپ از نامزدی ریاست جمهوری حزبش، با یک نبرد سخت مواجه است. ادامه مطلب

فرماندار سابق آرکانزاس آسا هاچینسون در مجمع ملی محافظه‌کاران Vision 2024 در چارلستون، کارولینای جنوبی، در 18 مارس 2023.

این مقالات برای مشترکین USA TODAY است. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.

LSU برای اولین بار در تاریخ مدرسه، آیووا را شکست داد

جوایز CMT امسال به راه افتاد و نشویل را با آستین تگزاس عوض کرد. کلسی بالرینی و کین براون برای اجرای مشترک برنامه با رأی طرفداران بازگشتند، جایی که کارلی پیرس، بلیک شلتون، داریوس راکر با کلاغ های سیاه و کودی جانسون اجرا کردند. بهترین عکس های این نمایشگاه را ببینید.

جلی رول جایزه بهترین ویدیوی سال را در مراسم اهدای جوایز CMT در مرکز مودی در روز یکشنبه، 2 آوریل 2023، در آستین، تگزاس دریافت کرد.

مبارزه برای اعتبار در پرونده جنایی ترامپ

حتی قبل از شیوع روز جمعه، تاکنون بیش از 300 گردباد وجود داشته است و طبق داده های مرکز پیش بینی طوفان، این سومین شروع فعال یک سال در ایالات متحده بود.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: گزارش روزانه: فصل بد گردباد بدتر می شود



    منبع

    LSU در مسابقات قهرمانی مسابقات NCAA زنان عملکردی رکوردشکنی داشت. جاسمین کارسون دلیل بزرگی بود. کارسون 21 امتیاز از 22 امتیاز خود را در نیمه اول به دست آورد، زیرا ببرها دفاع آیووا را در پیروزی 102-85 یکشنبه به آتش کشیدند. 102 امتیاز بیشترین کسب شده در یک بازی قهرمانی توسط یک تیم بود و مجموع 187 امتیاز نیز امتیاز قبلی را شکست. ادامه مطلب

    بازیکنان LSU پس از شکست آیووا برای کسب عنوان ملی بسکتبال زنان NCAA جشن گرفتند.

    Nicole Fallert یک خبرنامه نویس در USA TODAY است، برای ایمیل اینجا ثبت نام کنید. می خواهید برای نیکول یک یادداشت بفرستید؟ برای او ایمیلی به آدرس [email protected] بفرستید یا افکار او را دنبال کنید توییتر. از روزنامه نگاری مانند این حمایت کنید – در اینجا مشترک USA TODAY شوید.

    هر گونه محاکمه نهایی دونالد ترامپ، مبارزه برای اعتبار خواهد بود. و در حال حاضر گرم می شود. جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، یکشنبه به شبکه سی‌ان‌ان گفت که مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق ترامپ، یک دروغگو محکوم است که «از نظر قانون اساسی قادر نیست یک داستان را دوبار به صورت یکسان بیان کند». در همین حال، لنی دیویس، وکیل کوهن، به سی ان ان گفت که کوهن و شاهدان دیگر شهادت و مستنداتی ارائه کرده اند. کوهن قبلاً تا حدی به این دلیل زندانی شده است که قبل از انتخابات 2016 برای ساکت کردن استورمی دنیلز و کارن مک‌دوگال که هرکدام ادعا می‌کردند با ترامپ رابطه جنسی داشته‌اند، مبلغ 280 هزار دلار به عنوان پرداخت‌های بی‌پرده ترتیب داده بود. ادامه مطلب

    معترضان در روز جمعه، 31 مارس 2023، در خارج از برج ترامپ در نیویورک تجمع کردند.

    بازرسان روسی کافه «بار خیابان» را که در انفجاری در سن پترزبورگ در 2 آوریل 2023 آسیب دیده بود، بازرسی می کنند.

    اخبار بیشتر برای دانستن در حال حاضر

    بازیکنان LSU پس از شکست آیووا برای کسب عنوان ملی بسکتبال زنان NCAA جشن گرفتند.

    یک چیز دیگر

    عکس روز: جوایز CMT 2023

    معترضان در روز جمعه، 31 مارس 2023، در خارج از برج ترامپ در نیویورک تجمع کردند.

    فقط برای مشترکین:

    یک «جریان جت نیروگاهی» حرکت از دشت طوفان های روز جمعه را با سرعت بزرگراه به حرکت در می آورد و تاثیر مشابهی در روز سه شنبه انتظار می رود.

  • گردباد قدرتمند لیتل راک، آرکانزاس را اصابت کرد و

    روسیه اوکراین را مقصر بمبی می داند که وبلاگ نویس نظامی را کشته است

    بازرسان روسی کافه «بار خیابان» را که در انفجاری در سن پترزبورگ در 2 آوریل 2023 آسیب دیده بود، بازرسی می کنند.