فریادها در اتاق متل پلیس را به سمت زنی سوق داد که به مدت 7 سال ناپدید شده بود

مقامات روز پنجشنبه گفتند که پلیس در جستجوی زنی که از سال 2017 ناپدید شده بود، او را این هفته در میشیگان پس از شنیدن صدای جیغ و گریه از اتاق متل پیدا کرد.

پلیس ایالت میشیگان اعلام کرد که کارآگاهان روز سه‌شنبه از تماس‌گیرنده‌ای خبر دریافت کردند که دخترخوانده گمشده‌شان با آنها تماس گرفته بود و می‌گفت که او برخلاف میل خود در یک متل نگهداری می‌شود. این زن که بنا بر گزارش ها حدود 7 سال پیش ناپدید شد 20 ساله بود و اکنون در 30 سالگی است، توسط مقامات نامی برده نشده است.

او به مادرش پیام داد که گروگان است. سپس او را به ضرب گلوله مرده یافتند.

MSP گفت، پس از دریافت انعام، کارآگاهان زن گمشده را به متل همیشه سبز در Inkster ردیابی کردند. یک بار در منطقه، نیروی انتظامی صدای ناراحت کننده ای را شنید. ستوان مایک شاو پلیس ایالتی میشیگان به WXYZ گفت: «آنها آن را مانند صدای گریه و فریاد توصیف کردند که آنها را به آن منطقه خاص کشاند.

مقامات وارد اتاق شدند و متوجه شدند که زن از نظر جسمی آسیب ندیده است، اما شاو گفت که او “بسیار مضطرب بود.” گزارش شده است که این زن در اتاق تنها بوده است، جایی که گفته می شود اسلحه و مواد مخدر نیز در آنجا کشف شده است.

MSP گفت: “او برای ارزیابی پزشکی و مصاحبه توسط کارآگاهان به Beaumont Dearborn منتقل شد.” او دوباره به خانواده ملحق شد و منابع دیگری برای کمک به بهبودی او به او داده شد. مقامات می افزایند که یک مظنون در این مورد شناسایی شده است اما هیچ دستگیری صورت نگرفته است.

شاو به سی‌بی‌اس نیوز دیترویت گفت که بازرسان اکنون در تلاش هستند تا چگونگی ناپدید شدن این زن را مشخص کنند. او گفت: «ممکن است ما را به جایی نبرد. ممکن است این چیزی نباشد که بتوانیم آن را به صورت مجرمانه متهم کنیم، اما حداقل او را از این وضعیت خارج کردیم.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.

منبع