فروش Bud Light در ماه ژوئن 28 درصد کاهش یافت


Bud Light همچنان تاثیر تحریم این برند را احساس می کند و فروش آن در ژوئن 28 درصد کاهش یافت. یاهو فاینانس لایو پیامدهای همکاری این برند با اینفلوئندر تراجنسیتی دیلان مولوینی را مورد بحث قرار می دهد.

رونوشت ویدیویی

نور غنچه.

[INTERPOSING VOICES]

منظورم این است که درام اینجا ادامه دارد. در ژوئن بدانید که فروش در ژوئن 28 درصد کاهش یافته است. این به دنبال یک افت بزرگ دیگر در ماه می است. اکنون، Modelo Especial اکنون باد را در ماه می از سلطنت خلع کرده است. باز هم، آنها پرفروش‌ترین برند آبجو هستند – متأسفم، Bud Light از تخت نشست Bud Light – متأسفم، Bud Light در ژوئن و همچنین می.

بنابراین، منظورم این است که نمی دانم این خونریزی کی در اینجا متوقف می شود. من واقعاً از اینکه این جنجال چقدر ادامه دارد شگفت زده هستم. ما چیزهایی مانند Kaepernick با نایک کوتاه مدت را در آنجا دیدیم. خشم زیاد اما دوام نیاورد. این به ظاهر ادامه دارد و همچنان ادامه دارد.

خوب، شما یک نکته جالب را در آنجا مطرح می کنید، Kaepernick و Nike، درست است. چون فکر می‌کنم مردم می‌گویند نایک متفاوت‌تر از آدیداس و متفاوت‌تر از Under Armour است، تا شاید Bud Light پس از آن Miller Lite باشد. یا Bud Light از Coors Light است. من فکر می کنم برخی از مردم متوجه می شوند که شما واقعاً– اگر بخواهید چشمان خود را ببندید و آن سه آبجو سبک یا چهار آبجو سبک را امتحان کنید، طعم آنها یکسان است.

درست مثل آب

و بنابراین برای برنده شدن در بازار – خوب، برای به دست آوردن مجدد سهم بازار. درست. اگر کسی طی چند ماه گذشته به هر دلیلی نوشیدن Bud Light را متوقف کرد و اکنون به فکر بازگشت است یا مطمئن نیست، تفاوت چیست؟

آره

من فکر می کنم اینجا جایی است که Anheuser-Busch ممکن است در اینجا با مشکل مواجه شود، فقط مردم را به نوشیدن Bud Light برمی گرداند، در حالی که، در واقع، این محصول تفاوت چندانی با سایر آبجوهای سبک ندارد.

درست. و همچنین جالب بود زیرا YouGov یک نظرسنجی جدید انجام داد و نشان داد که گینس، کرونا، و هاینکن سه آبجوی سال 2023 هستند که بیشتر شبیه به آبجو بودند. و گینس، کرونا، هاینکن، سلیقه های بسیار متمایز، به نظر شما–

موافقم، Bud Light Heineken در آن بطری سبز طعم بدی دارد.

دوست من به هاینکن وسواس دارد.

آره آره

او عاشقش است. به آمستردام رفتم، برایش یک بطری گرفتم.

اوه، آره؟ جالبه. با این حال، با Bud Light، فکر می‌کنم فراموش می‌کنم که کدام تحلیل‌گران گفته‌اند که انگار این مشتریان برای همیشه از دست رفته‌اند. بنابراین آنها می توانند بروند چیزی را امتحان کنند که طعم یکسانی دارد،

[INTERPOSING VOICES]

اما آنها از اتفاقی که افتاده بسیار ناراحت هستند.

حدود 15 تا 20 درصد، من فکر می کنم، برخی از آنها تخمین زدند، این کاهش سهم بازار ممکن است هرگز بازگردد. من فکر می کنم آنها فکر می کنند که از 30٪ خارج می شود، اما آنها احساس می کنند که کاهش یافته است. شاید کمی بالاتر از این باشیم. اما در کل، بله. منظور من این است که. 15 درصد ممکن است از بین رفته باشد.

اما برخی از تحلیلگران وقتی دوباره به کل سهام فکر می کنید، بحث می کنند، درست است. زیرا اساساً گفته می شود، شاید، نباید اینقدر فروخته می شد، زیرا Bud Light در واقع مشکل چندانی ندارد. شما آن شیب بزرگ را در ماه مه و ژوئن در آنجا مشاهده می کنید، اما پس از آن دوباره شروع به افزایش یافت.

آره

زیرا Bud Light– این یک نام تجاری بین المللی Anheuser-Busch و AB InBev است. بنابراین فکر می‌کنم فراتر از Bud Light است–

من برای این تماس درآمد بسیار هیجان‌زده هستم، گزارش درآمد در حدود سه هفته دیگر. من فکر می‌کنم که رنگ‌های بسیار بیشتری دریافت خواهیم کرد و امیدوارم اطلاعات بیشتری در مورد عواقب حاصل از این به دست آوریم.



منبع