فرماندار گرگ ابوت گفت تگزاس پس از صرف میلیون‌ها دلار برای انتقال مهاجران به سایر نقاط کشور به پول بیشتری برای رسیدگی به مرز نیاز دارد.

پس از ملاقات با بایدن، ابوت از خبرنگاران سؤالاتی پرسید که در آنها پرسیده شد که آیا قصد دارد از دولت فدرال بخواهد بودجه اضافی برای کمک به رسیدگی به موج تاریخی مهاجرت غیرقانونی به تگزاس ارسال کند.

در ماه آوریل، ابوت شروع به اجاره اتوبوس برای پیاده کردن مهاجران در سایر نقاط کشور، مانند واشنگتن، دی سی، و شیکاگو، بدون اطلاع دادن به آن شهرها کرد – برنامه ای که تگزاس میلیون ها دلار برای آن هزینه کرده است.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، نامه ای را به جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن می دهد که در آن قوانینی را که فرماندار گفته است، در صورت اجرا، تفاوت بزرگی در رسیدگی به “آشوب” در مرز ایجاد می کند، زیرا بایدن به فرودگاه بین المللی ال پاسو در ال پاسو تگزاس می رسد. یکشنبه، 8 ژانویه 2023.اندرو هارنیک / آسوشیتدپرس

  • از ماه آوریل، تگزاس میلیون ها دلار را برای حمل و نقل مهاجران به مکان هایی مانند دی سی و شیکاگو هزینه کرده است.

تگزاس تریبون در آن زمان گزارش داد که تگزاس تا ماه اوت 12 میلیون دلار برای این تلاش ها هزینه کرده بود. بر اساس گزارش رسانه محلی WFAA، تا ماه نوامبر، مبلغی که برای اتوبوس های مهاجران خارج از ایالت هزینه می شود به 20 میلیون دلار افزایش یافته است.

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس روز یکشنبه در جریان بازدید جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از مرز، گفت که این ایالت برای رسیدگی به این موضوع “به شدت به پول بیشتری نیاز دارد”.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، نامه ای را به رئیس جمهور جو بایدن تحویل می دهد که در آن قوانینی را بیان می کند که به گفته فرماندار، در صورت اجرا، در رسیدگی به

ابوت قبلاً از دولت فدرال خواسته بود که هزینه تلاش های مرزی خود را به ایالت بازپرداخت کند و گفت منابع اضافی از جمله گارد ملی. از اکتبر 2020 تا اکتبر 2021، گشت مرزی با 1.7 میلیون مهاجر مواجه شد که تلاش می کردند به طور غیرقانونی از مرز ایالات متحده و مکزیک عبور کنند که بالاترین تعداد در بیش از 70 سال است.

دفتر ابوت بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

ابوت درخواست خود را از دولت فدرال برای ارسال بودجه به تگزاس برای رسیدگی به مرزها تجدید کرد.

  • ابوت گفت: “صد درصد. تگزاس به شدت به پول بیشتری نیاز دارد.” “من می دانم که جمهوری خواهان در مجلس ایالات متحده متعهد شده اند که پول مورد نیاز ما را در اختیار تگزاس قرار دهند. ما در دو سال گذشته 4 میلیارد دلار از مالیات دهندگان تگزاس را برای تگزاس خرج کردیم تا شکاف ناشی از دولت بایدن را پر کنیم.”

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    رئیس جمهور جو بایدن با فرماندار تگزاس دیدار کرد. گرگ ابوت در دیدار روز یکشنبه از مرز ایالات متحده و مکزیک.