فرماندار گرگ ابوت اعلام کرد تگزاس مرز خود را با شناورها ایمن خواهد کرد

او گفت: “ما نمی خواهیم کسی آسیب ببیند.” در واقع، ما می‌خواهیم از صدمه دیدن مردم جلوگیری کنیم، از غرق شدن مردم جلوگیری کنیم.»

مک‌کراو گفت: «هیچ کس نباید سعی کند بین بنادر ورودی وارد ایالات متحده شود و آن را «خطرناک» و خطری برای زندگی مهاجران خواند.

فرماندار جمهوری خواه روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: “ما در حال تامین امنیت مرز در مرز هستیم.” کاری که این شناورها به ما اجازه می‌دهند این است که از رسیدن مردم به مرز جلوگیری کنیم.»

ابوت گفت که قانونگذار تگزاس 5.1 میلیارد دلار برای ایمن سازی مرز اختصاص داده است و استیو مک کراو، مدیر بخش امنیت عمومی و توماس سولزر، ژنرال گارد ملی، “برای به کارگیری این استراتژی گرد هم آمده اند.”

دیوید دوناتی، وکیل اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در تگزاس، در بیانیه‌ای به هاف پست گفت که این شناورها به هیچ چیز واقعی نمی‌پردازند.

مک کراو گفت که اولین شناورهای 1000 فوتی در امتداد رودخانه توسط گذرگاه ایگل قرار خواهند گرفت که در همسایگی Piedras Negras، Coahuila، مکزیک قرار دارد.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، روز پنجشنبه اعلام کرد که تگزاس فوراً روند ایمن سازی مرز خود با مکزیک را با “موانع آب پایه” از شناورها در ریو گراند آغاز خواهد کرد.

او گفت: «زنجیره شناورها در امتداد ریو گراند تازه‌ترین هدایای زنجیره‌ای از سوی دولت به پیمانکاران خصوصی است که به بحران تولیدی فرماندار در مرز دامن می‌زند. “توپ های شناور دلایل واقعی و مهمی که مردم به ایالات متحده می آیند را بررسی نمی کنند. شناورها آفتی بر وجدان اخلاقی تگزاس هستند.

فرماندار گرگ ابوت اعلام کرد که از یک مانع از شناورهای مبتنی بر آب برای ایمن سازی مرز تگزاس استفاده خواهد شد.

در ابتدای کنفرانس خبری، قبل از امضای چندین لایحه در مورد امنیت مرزها، ابوت گفت که دولت فدرال در تامین امنیت مرز تگزاس با مکزیک شکست خورده است.

در نتیجه، تگزاس مجبور شد اقدامات بی‌سابقه‌ای را در واکنش به بحران ناشی از دولت بایدن در مرز انجام دهد. و در پاسخ، قوه مقننه تگزاس برای اطمینان از اینکه ما قادر به پاسخگویی قوی تر خواهیم بود، قدم برداشته است.

مربوط…



منبع

فرماندار گرگ ابوت اعلام کرد که از مانعی بر پایه آب از شناورها برای ایمن سازی تگزاس استفاده خواهد شد.  مرز.

فرماندار گرگ ابوت اعلام کرد که از یک مانع از شناورهای مبتنی بر آب برای ایمن سازی مرز تگزاس استفاده خواهد شد.

مک کراو در کنفرانس خبری گفت: «امروز دشمن شماره یک عمومی، کارتل های مکزیکی هستند. «قوی ترین و بی رحم ترین و خشن ترین سازمان جنایتکار در جهان در حال حاضر. آنها بر هر جامعه ای در تگزاس تأثیر می گذارند.

نه Abbott و نه DPS بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.