فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، پس از تعلیق شراکت در شهر آستین، نیروهای ایالتی بیشتری را به آستین اعزام کرد.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، روز پنجشنبه گفت که در حال اعزام 30 سرباز ایالتی دیگر به آستین است، پس از آن که مقامات شهر، به برکت شهردار کرک واتسون، شراکت خود را به دلیل توقف ترافیکی بحث برانگیز به حالت تعلیق درآوردند.

یک سرباز ایالت تگزاس، با اسلحه کشیده شده، در حین توقف ترافیک به یک وسیله نقلیه نزدیک می شود.

پرجمعیت ترین ایالت ها و شهرهای آمریکا برای تصحیح سرشماری در مورد کشتی های جابجا شده، زندانیان گمشده

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت در حال سخنرانی


منبع

پلیس تگزاس DPS زن را از ماشین غوطه ور نجات داد، CPR نجات بخش را مدیریت کرد: “مداخله الهی”

علیرغم اینکه واتسون رسما این همکاری را پایان یافته است، DPS تگزاس روز چهارشنبه گفت که به گشت زنی در آستین “به عنوان بخشی از مسئولیت خود برای محافظت و خدمت به تگزاسی ها” ادامه خواهد داد.

فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، ابتکارات خبری را برای ایمن سازی مرز تگزاس و مکزیک در پیش بینی پایان عنوان 42 اعلام کرد.

جوزف چاکون، رئیس پلیس آستین، روز پنجشنبه گفت که از تعلیق “ناامید” شده است. او مشارکت APD-DPS را با نشان دادن “روند مثبت در کاهش جرم و جنایت، پاسخ به تماس ها، و ایمن نگه داشتن جامعه و پرسنل مجری قانون” عنوان کرد.

شراکت تگزاس DPS با APD در ماه مارس پس از افزایش جنایت در پی کاهش بودجه پلیس آغاز شد. این همکاری در ماه مه متوقف شد، زیرا افسران DPS تگزاس به مسائل مربوط به مرز رسیدگی کردند، اما برای مدت کوتاهی در اوایل این ماه از سر گرفته شد.

ابوت خاطرنشان کرد که آخرین استقرار، تعداد نیروهای ایالتی در آستین را به 130 نفر می رساند.

مکنزی کلی، عضو شورا، گفت که یادداشتی را به مدیر موقت جسوس گارزا داده است که “در آن خواستار شفافیت و پاسخگویی در مورد تعلیق مشارکت DPS-APD شده است.”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

فرماندار جمهوری خواه گفت 30 نیروی اضافی وزارت امنیت عمومی تگزاس را “برای محافظت و خدمت به شهر آستین” مستقر کرده است.

او گفت: «جامعه ما مستحق پاسخ است. بیایید اطمینان حاصل کنیم که تصمیمات با منافع و امنیت ما مطابقت دارند.»

شهردار واتسون گفت که “رویدادهای اخیر” نیاز به تعلیق همکاری را نشان داده است، که در ابتدا برای کمک به اداره پلیس شهر با کمبود کارکنان در مبارزه با افزایش جرم و جنایت ایجاد شده بود.

اعلامیه فرماندار یک روز پس از تعلیق همکاری شهر با تگزاس DPS منتشر شد. این تعلیق در واکنش به گزارش‌های محلی مبنی بر اینکه نیروهای دولتی اسلحه را به سمت یک پسر 10 ساله در حین توقف ترافیک نشانه رفته بودند، صورت گرفت.

تگزاس DPS بعداً فیلم دوربین کامل بدنه از توقف ترافیک را منتشر کرد که باعث افزایش درخواست‌ها برای تعلیق شده بود. این ویدئو نشان داد که سرباز اسلحه خود را همانطور که در ابتدا گزارش شده بود به سمت پسر 10 ساله نشانه نمی رفت.

توقف ترافیک تگزاس