فدرال‌رزرو می‌گوید مردی که پس از 730000 دلار جایزه ناتوانی در حال وزنه زدن گرفتار شد اکنون به زندان می‌رود.

طبق اسناد دادگاه، وزارت کار به کارکنانی که در حین کار آسیب دیده اند، غرامت هایی مانند پرداخت های پزشکی و دستمزد از دست رفته ارائه می دهد.

دادستان ها گفتند که علیرغم “ادعاهایی مبنی بر آسیب ناتوان کننده کمر ناشی از کار”، اوتلی بین سال های 2015 تا 2019 عکس های متعددی را در رسانه های اجتماعی منتشر کرد که نشان می داد او در حال وزنه برداری، دوچرخه سواری در کوهستان، ماهیگیری برای یک تروالی 3 فوتی و بازدید از گراند کانیون است. .

فدرال می‌گوید مردی که در حال آسیب دیدگی کمر بود 730000 دلار برای معلولیت دریافت کرد – اما در وزنه‌برداری گرفتار شد.

فدرال می گویند دامپزشک نیروی دریایی در مورد فلج شدن، تصادف با راننده مست در طرحی یک میلیون دلاری دروغ گفته است.

دادستان ها گفتند که “اگر اوتلی از الزامات گزارش دهی خود پیروی می کرد، مزایای ناتوانی مورد بحث در این مورد را دریافت نمی کرد” و افزودند که گزارش های نادرست اتلی بین سال های 2009 تا 2019 “کلی ضرر 732459.46 دلاری” را برای ایالات متحده به همراه داشت.

اسناد دادگاه می‌گویند که علیرغم گزارش‌هایی مبنی بر “شرایط پزشکی دردناک و ناتوان‌کننده” او، اوتلی تنها یک بار در سال 2012 برای مسکن کمرش 14 دلار خرج کرد. بین سال‌های 2013 تا 2022، دادستان‌ها گفته‌اند که او هرگز برای آسیب‌دیدگی‌اش هیچ دارویی تجویز نکرده است.

به گفته دادستان، اوتلی به عنوان بخشی از شهادت خود به مقامات گفت که قبل از حادثه سال 2009 آسیبی به کمر نداشته است. اما اسناد دادگاه نشان می دهد که اتلی گزارش نداده است که حداقل در 9 تصادف اتومبیل قبل از سال 2009 دست داشته است، که در آن چندین پرونده برای جراحات گردن و کمر تنظیم کرده است.

حالا او به زندان می رود.

به گفته دادستانی، یک کارگر سابق پست پس از گزارش صدمات ناشی از کار، صدها هزار دلار به عنوان مزایای از کارافتادگی برای حدود یک دهه دریافت کرد.

اسناد دادگاه نشان می دهد که Utley در ژانویه 2009 پس از گزارش یک آسیب دیدگی کمر که هنگام کار به عنوان حمل کننده پست در یک مرکز خدمات پستی ایالات متحده در پنسیلوانیا رخ داده بود، شروع به دریافت مزایا کرد. اتلی گزارش داد که پس از بلند شدن در اتاق استراحت، کمرش پیچ خورده است.

اما در طول آن سالها، این مرد علیرغم “ادعای جراحت ناتوان کننده” در حال سفر، ماهیگیری و وزنه برداری دستگیر شد.

پس از یک معاینه پزشکی در سال 2017، یک پزشک تشخیص داد که اوتلی می تواند بر اساس اسناد دادگاه به کار خود در USPS بازگردد. اما هنگامی که در سال 2018 به عنوان کارمند پست پیشنهاد شد، اتلی نپذیرفت و بعداً به یک متخصص توانبخشی حرفه‌ای گفت که “هرگز به سر کار باز نخواهد گشت”.

وکیل مدافع اتلی بلافاصله به درخواست مک کلاچی نیوز در 24 می برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دادستان ها گفتند که از ژانویه 2009 تا مارس 2019، کهنه سرباز 56 ساله ارتش بیش از 732,000 دلار مزایا را با ارائه نادرست وضعیت پزشکی و سایر منابع درآمد خود دریافت کرد.

طبق سوابق دادگاه، اتلی نیز به دو سال حبس تعلیقی محکوم شده است. به عنوان بخشی از محکومیت خود، او باید 732,459.46 دلار به عنوان غرامت به وزارت کار بپردازد.

بر اساس اسناد دادگاه، اتلی هم مبالغ یکجا را دریافت کرده است که مربوط به جراحات گزارش شده‌اش بوده و هم پرداخت‌های منظم ماهانه مزایای از کارافتادگی از حدود 2600 دلار در سال 2011 تا 3300 دلار در سال 2019 را دریافت کرده است.

دادستان ها گفتند که مدعیان می توانند با ارائه شواهد پزشکی برای حمایت از آسیب های ناشی از کار خود، ادعایی برای دریافت مزایا ارائه کنند. سپس این برنامه از کارمندان دارای معلولیت می‌خواهد که به طور منظم هرگونه تغییر در وضعیت پزشکی خود و هرگونه منبع درآمد یا شغل جدید را گزارش کنند.

اسناد دادگاه نشان می دهد که اتلی در طول زمانی که مزایای ناتوانی دریافت می کرد، چندین تجارت را نیز اداره می کرد.

دادستان ها گفتند که اتلی همچنین بیش از صد هزار دلار از پرداخت های پرداخت بیمه ای را که در نتیجه تصادف دریافت کرده بود گزارش نکرده است.

دعوای قضایی ادعا می کند که پسر در گوش راست از اعلان AirPods دچار “کاهش شنوایی دائمی” شده است



Source link

طبق اسناد دادگاه، اتلی همچنین در سال 2019 در محل اقامت خود در فلوریدا در حال انجام تعمیرات گسترده حیاط، بلند کردن اجسام سنگین بدون هیچ مشکل قابل مشاهده در یک فیلم نظارتی دستگیر شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی دفتر دادستان ناحیه متوسط ​​فلوریدا، جورج اوتلی پس از اعتراف به جرم دریافت اموال دولتی مسروقه، “به ویژه پرداخت مزایای ناتوانی وزارت کار” به دو سال و نیم زندان محکوم شد.

به گفته محققان جورجیا، کارمند ایالتی تظاهر به بارداری کرده است – شکم ساختگی و همه چیز