فاینشتاین می‌گوید که سنا در غیاب او «به سرعت» نامزدهای دادگاه را تأیید می‌کند

بیانیه روز پنجشنبه او شامل هیچ جدول زمانی برای بازگشت نیست.

فاینشتاین در بیانیه‌ای گفت: «سنا به تأیید سریع افراد بسیار واجد شرایط برای قوه قضائیه فدرال، از جمله هفت نامزد قضایی دیگر که این هفته تأیید شدند، ادامه می‌دهد». “هیچ کاهشی وجود نداشته است.”

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (DN.Y.) روز سه شنبه آماده بود تا به خبرنگاران بگوید که “امیدوار است” فاینستاین هفته آینده به کنگره بازگردد، طبق تصویری که یک عکاس پولیتیکو از یادداشت های خود گرفته است.

فاینشتاین در اوایل ماه مارس پس از تشخیص زونا در بیمارستان بستری شد. او چند روز بعد از بیمارستان مرخص شد اما هنوز به سر کار بازنگشته است.

فاینستاین روز پنجشنبه گفت: «در حالی که کمیته قضایی سنا هشت نامزد قوی را در طول غیبت من معرفی کرده است، من ناامید هستم که جمهوری خواهان در کمیته مانع از پیشروی چند نفر می شوند».

این هیئت در ماه گذشته اولین دسته از نامزدهای خود را از اواسط فوریه با حمایت سناتور لیندزی گراهام (RS.C.) به مجلس سنا معرفی کرد. با این حال، چندین نامزد دیگر همچنان در کمیته گیر کرده اند.

او افزود: «من مطمئن هستم که وقتی به سنا بازگردم، می‌توانیم نامزدهای واجد شرایط باقی‌مانده را به سرعت از کمیته خارج کنیم و برای رأی‌گیری به صحن مجلس سنا برسانیم».

سناتور دایان فاینشتاین (دولت کالیفرنیا) روز پنجشنبه گفت که سنا به “تأیید سریع” نامزدهای قضایی در بحبوحه غیبت نزدیک به دو ماهه او به دلیل بیماری زونا ادامه داده است.

با طولانی شدن غیبت سناتور 89 ساله، چندین دموکرات با استناد به پست کلیدی فاینشتاین در کمیته قضایی سنا و به تعویق افتادن پیشروی نامزدهای قضایی رئیس جمهور بایدن، از او خواستند استعفا دهد.