فارغ التحصیلان دانشکده حقوق در هنگام سخنرانی به آدامز پشت می کنند

پنی نیلی را در یک خفه قرار داد و باعث شد او هوشیاری خود را از دست بدهد. بعداً اعلام شد که نیلی در بیمارستان مرده است و کالبد شکافی مرگ او را یک قتل اعلام کرد.

نیویورک دیلی نیوز گزارش داد که اعتراض به آدامز در مراسم فارغ التحصیلی یک روز پس از تجمع برخی از دانشجویان و اساتید دانشگاه علیه کاهش پیشنهادی در بودجه آدامز صورت گرفت. براد لندر، کنترلر، برآورد کرد که این کاهش هزینه 235 CUNY برای اعضای هیئت علمی و کارکنان خواهد داشت.

ویدئو ارسال شده در شبکه های اجتماعی نشان داد بسیاری از فارغ التحصیلان در حالی که آدامز صحبت می کرد، ساکت و رو به پشت در اتاق ایستاده بودند. شهردار نیز چند هو و فریاد دریافت کرد.

پنی این هفته به قتل درجه دو متهم شد. وکلای او گفته اند که او نیلی را برای دفاع از خود کشته است، در حالی که وکلای خانواده نیلی گفته اند که نیلی به کسی آسیبی نمی رساند.

ما چالش های زیادی داریم، چیزهای زیادی که نیاز به نظم و انضباط دارد. و همین‌طور که شما این فارغ‌التحصیلان را اینجا می‌بینید، من می‌دانم اعتراض به چه چیزی است.

هیل برای اظهار نظر با دفتر آدامز تماس گرفته است.

دانشجویان حقوق فارغ التحصیل از دانشگاه سیتی نیویورک (CUNY) در اعتراض به شهردار شهر نیویورک، اریک آدامز (D) در اعتراض به او در حالی که او روز جمعه سخنرانی آغاز به کار خود را ارائه کرد، پشت کردند.

آدامز در هفته گذشته به دلیل واکنش خود به مرگ جردن نیلی، یک مرد بی خانمان 30 ساله که بیمار روانی بود، که در اوایل ماه جاری در ایستگاه مترو توسط دنیل پنی، کهنه سرباز تفنگداران دریایی کشته شد، با جنجال هایی روبرو شد.

آدامز همچنین در برخی از نقاط سخنرانی خود مورد تشویق قرار گرفت، از جمله زمانی که گفت: “من شهردار هستم زیرا می دانم چگونه از طرف تعداد بی شماری از مردم این شهر صحبت کنم.”

آدامز به دلیل اولین اظهاراتش در مورد این موضوع که اقدامات پنی را محکوم نکرد و بر حقوق سواران مترو برای اقدام در برخی موقعیت‌ها تاکید کرد، مورد انتقاد قرار گرفت. او بعداً این حادثه را یک “تراژدی که هرگز نباید اتفاق می‌افتاد” خواند و قول داد برای حمایت از سلامت روان اقدام کند.

نیلی سیاه بود، در حالی که پنی سفید است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع