غذای بیگ مک 18 دلاری تقریباً اینترنت را شکست. خبر بد، آریزونا تقریباً به همان اندازه گران است


گفتمان مک دونالد بار دیگر در فضای مجازی منتشر شد. این بار، این میلک شیک دیوانه کننده گریمیس نیست که اینترنت را طوفان کرده است، بلکه یک آیتم کلاسیک است که همه می شناسند: بیگ مک.

زمانی شروع شد که کاربر توییتر سام لنر (@sam_learner) عکسی از منوی مک‌دونالد را در یک ایستگاه استراحت در دارین، کانن به اشتراک گذاشت.

این بیشتر از یک همبرگر لذیذ در برخی از همبرگرهای فونیکس است. برای اینکه همه چیز را در نظر بگیرید، می‌توانید یک همبرگر پارادایس با کاهو، گوجه‌فرنگی، خیار، 1000 سس جزیره‌ای و پیاز ترشی در شرکت Paradise Valley Burger Co. تنها با 7.50 دلار سفارش دهید.

طبیعتاً، کاربران توییتر برای ابراز تاسف از قیمت‌های هولناک بیگ مک، به نظرات و نقل قول‌های توییتر هجوم آوردند و به Learner می‌گفتند که نباید به خود زحمت چیزی سفارش دهد و به جای آن مک‌دونالد ارزان‌تری پیدا کند و دارین را مکانی گران‌قیمت برای زندگی می‌دانستند و نظریه می‌دادند که قیمت‌ها منعکس کننده آن هستند.

اما قیمت‌های ایستگاه استراحت کنتیکت با قیمت‌های مک‌دونالد در اینجا در دره چگونه مقایسه می‌شود؟

هیپستر مکس به همجوشی ژاپنی-سونورانی: 10 بزرگترین افتتاحیه رستوران در سال 2023، تا کنون

قیمت یک بیگ مک در آریزونا چقدر است؟

یک ساندویچ بیگ مک در مقابل یک نوشیدنی در مک دونالد در نورث هانتینگدون، پا در 29 دسامبر 2009.

یک ساندویچ بیگ مک در مقابل یک نوشیدنی در مک دونالد در نورث هانتینگدون، پا در 29 دسامبر 2009.

طبق داده‌های Pantry and Larder، گران‌ترین بیگ مک گزارش شده در کشور در لی، ماساچوست با قیمت 8.09 دلار است (هنوز کمتر از Big Mac 8.29 دلاری Darien). اما جالب اینجاست که دومین بیگ مک گران قیمت کشور که در سایت Pantry and Larder فهرست شده است در توسایان، آریز در نزدیکی گراند کنیون با قیمت 7.59 دلار قرار دارد.

اگرچه به اندازه توسایان بالا نیست، اما بیگ مک ها در شمال آریزونا در مقایسه با بقیه ایالت ها و کشور قطعاً در سطح گران قیمت هستند. قیمت های بیگ مک در فلگستاف، ویلیامز، سدونا، کاتن وود، پرسکات و کمپ ورد همه بیش از 7 دلار است.

مک دونالد در جاده میلتون جنوبی در فلگ استاف، بیگ مک های خود را 7.49 دلار آلا کارت یا 12.58 دلار به عنوان یک غذای ترکیبی با سیب زمینی سرخ کرده و یک نوشیدنی قیمت گذاری می کند.

قیمت ها در مترو فینیکس نسبت به شمال آریزونا کمتر است. در دره غربی دور (گودیر، آووندیل، پارک لیچفیلد) بیگ مک‌ها با قیمت 6.49 دلار، مانند گیلبرت و چندلر جنوبی، قیمت دارند. قیمت آن از 6.19 تا 6.29 دلار در اسکاتسدیل و 5.79 دلار تا 5.99 دلار در مسا متغیر است، همه طبق Pantry و Larder.

در Peoria و Glendale، قیمت بسیار به محله بستگی دارد. یک مک‌دونالد در لیک پلیزنت پارک وی در شمال دور شمال پیوریا برای بیگ مک 6.29 دلار دریافت می‌کند، در حالی که همین همبرگر را می‌توان با فقط 5.29 دلار در خیابان 83 و تاندربرد، حدود 9 مایل یا 15 دقیقه با ماشین، خریداری کرد. وقتی به غذای ترکیبی بیگ مک که همراه با سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی ارائه می شود، تفاوت بیشتر است. موقعیت مکانی دور شمالی Peoria 10.98 دلار هزینه دارد در حالی که Thunderbird فقط 8.99 دلار قیمت دارد – تفاوتی تقریباً 2 دلاری.

به گفته UberEats، یک بیگ مک آلاکارته 7.09 دلار از یک مک دونالد در مرکز شهر فینیکس، در خیابان هفتم و مدرسه هندی است. همین کالا با قیمت 5.79 دلار در مرکز شهر فینیکس در خیابان هفتم و ون بورن ذکر شده است. UberEats معمولاً به دلیل هزینه‌های ارسال اضافی، قیمت‌های کمی بالاتر از منوی فروشگاه فهرست می‌کند، اما صرف نظر از این، واضح است که تنها چند مایل می‌تواند بیش از یک دلار تفاوت قیمت داشته باشد.

جنوب آریزونا ارزان تر از Flagstaff است. یک بیگ مک از مکان مک دونالد در جاده فورت لوول و خیابان کمپبل در توسان 6.69 دلار یا 12.39 دلار برای یک وعده غذایی ترکیبی است.

به طور کلی، به نظر می رسد بسیاری از آریزونا به طور متوسط ​​برای Big Mac گران تر از سایر ایالت ها باشد. نقشه Pantry and Larder از رنگ برای نشان دادن قیمت ارزان، گران یا متوسط ​​همبرگرها استفاده می کند و تقریباً تمام آریزونا خارج از شهرستان Maricopa قرمز است. این در تضاد با غرب میانه است که تقریباً به طور کامل سبز روشن است و قیمت‌هایی در محدوده 3 تا 4 دلار به جز چند مکان گران‌تر در شیکاگو دارد.

جمهوری با مک دونالد تماس گرفت تا در مورد تفاوت های شدید قیمت ها بپرسد اما در زمان نوشتن پاسخی دریافت نکرده بود.

خیابان میل قدیمی مرده است. زنده باد خیابان میل قدیمی: رستوران های OG Tempe وارد عصر جدیدی می شوند

با خبرنگار در [email protected] تماس بگیرید. دنبال کردن @EndiaFontanez در توییتر.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: هزینه مک‌دونالدز بیگ مک در آریزونا چقدر است؟ بیشتر از بسیاری از ایالات متحده است





منبع