عکس‌ها لحظه‌ای را به تصویر می‌کشند که یک مربی برای نجات یک شناگر که در مسابقات جهانی ورزش‌های آبی از هوش رفته بود به ته استخر می‌رفت.

مربی او، آندره آ فوئنتس، برای نجات او به داخل استخر پرید زیرا “نجات غریق این کار را انجام نمی دادند”.

  • به گزارش خبرگزاری فرانسه، مربی به رادیو اسپانیا گفت که نجات “یک ساعت تمام طول کشید”.

    به گزارش بی بی سی، این اولین باری نیست که آلوارز در طول مسابقات در استخر غش می کند. به گزارش این نشریه، او در جریان مسابقات مقدماتی المپیک سال گذشته در بارسلون به دنبال یک برنامه معمولی هوشیاری خود را از دست داد و در آن زمان فوئنتس نیز او را نجات داد.

    او ادامه داد: “ورزش ما هیچ تفاوتی با ورزش های دیگر ندارد، فقط در استخر محدودیت ها را پشت سر می گذاریم و گاهی اوقات آنها را پیدا می کنیم. آنیتا اکنون احساس خوبی دارد و پزشکان می گویند که او هم خوب است.” می تواند در یک رویداد تیمی آینده به رقابت ادامه دهد.

    آنیتا آلوارز، شناگر هنری آمریکایی، پس از غش کردن در حین رقابت در مسابقات جهانی شنا در بوداپست، به شکلی دیدنی نجات یافت.

    مربی او، آندره آ فوئنتس، با تی شرت و شورت خود به داخل آب پرید تا شناگر را نجات دهد “زیرا ناجیان غریق این کار را انجام نمی دادند.” او به مارکا گفت.

    هم تیمی های آلوارز به وضوح از این اتفاق تکان خوردند.دین موهتاروپولوس/ گتی ایماژ

    کادر پزشکی در حال مراقبت از آلوارز.دین موهتاروپولوس/ گتی ایماژ

    فوئنتس و شناگر دیگری که برای کمک به داخل پریدند، آلوارز را به لبه استخر آوردند.نیکولا کرستیچ/مو رسانه/گتی ایماژ

    عکس‌های نجات و چهره‌های پریشان مردمی که در کنار استخر تماشا می‌کردند، از آن زمان به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر شد.

    آنیتا آلوارز توسط مربی اش آندره آ فوئنتس و یک شناگر دیگر نجات یافت.

    یکی از اعضای تیم USA (R) آنیتا آلوارز (L) از ایالات متحده را از پایین استخر در حین آتش سوزی در جریان فینال انفرادی شنای هنری آزاد زنان در مسابقات جهانی آبزیان در بوداپست 2022 در مجموعه شنای Alfred Hajos در بوداپست در 22 ژوئن 2022.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه، آلوارز 25 ساله در فینال انفرادی آزاد چهارشنبه شب قبل از از دست دادن هوشیاری و فرو رفتن در ته استخر مسابقات روتین خود را تکمیل کرد.

    به گزارش مارکا، فوئنتس گفت: ترسیدم چون دیدم او نفس نمی‌کشد، اما اکنون حالش خوب است.

    آنیتا آلوارز از تیم ایالات متحده پس از اجرای او در فینال آزاد انفرادی زنان در روز ششم مسابقات جهانی فینا بوداپست 2022 در مجموعه ملی آبی آلفرد هاجوس در 22 ژوئن 2022 در بوداپست مجارستان تحت مراقبت کادر پزشکی قرار می گیرد.

    “آنیتا خوب است – پزشکان همه موارد حیاتی را بررسی کرده اند و همه چیز طبیعی است: ضربان قلب، اکسیژن، قند، فشار خون و غیره. همه چیز خوب است. ما گاهی فراموش می کنیم که این اتفاق در سایر ورزش های با عملکرد بالا می افتد. استقامت. ماراتن، دوچرخه سواری. ، کراس کانتری… همه ما تصاویری را دیده ایم که در آن برخی از ورزشکاران به خط پایان نمی رسند و برخی دیگر به آنها کمک می کنند تا به آنجا برسند.”

    مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید





    Source link

    فوئنتس گفت: “گفتم اوضاع درست نیست، سر امدادگران فریاد می زدم که داخل آب شوند، اما آنها متوجه نشدند که چه گفتم یا متوجه نشدند.”، بسته به نقطه فروش. من تا جایی که می توانستم سریع رفتم، انگار یک فینال المپیک بود.

    واکنش اعضای تیم ایالات متحده در حالی که آنیتا آلوارز از تیم ایالات متحده توسط پرسنل پزشکی به دنبال عملکرد او در فینال آزاد انفرادی زنان در روز ششم مسابقات قهرمانی جهانی فینا در بوداپست 2022 در مجموعه ملی آبی آلفرد هاجوس در 22 ژوئن 2022 در 22 ژوئن 2022 مورد توجه قرار گرفت. بوداپست، مجارستان.

    فوئنتس گفت که آلوارز اکنون “عالی کار می کند” و همچنان می تواند در یک رویداد تگ تیمی آینده شرکت کند.

  • او همچنین یک به روز رسانی را از طریق حساب اینستاگرام USA Artistic Swimming در صبح پنجشنبه ارائه کرد.

    مربی آندره آ فوئنتس آنیتا آلوارز را از ته استخر مسابقات بلند می کند.OLI SCARFF/AFP از طریق گتی ایماژ