ظاهراً زمان ملانیا ترامپ به عنوان بانوی اول صرف بحث در مورد قبل از ازدواج با وکلایش شده است

ملانیا ترامپگفته می شود که مدت زمانی که بانوی اول به عنوان بانوی اول حضور داشت تا حدی در جلسات با وکلا برای بحث در مورد مسائل مربوط به قراردادهای پیش از ازدواج او با رئیس جمهور سابق سپری شد. دونالد ترامپ.

بر اساس کتاب جدیدی از کیتی راجرز، که سال‌های ملانیا را به عنوان بانوی اول روشن می‌کند، این زن 53 ساله به ندرت از فضای اداری او در ایست وینگ بازدید کرده است. به دلیل عدم استفاده، دستیاران کاخ سفید تصمیم گرفتند این مکان را به “اتاق سواگ” برای هدایا تبدیل کنند.

ملانیا ترامپ قبل از ازدواج خود با دونالد مذاکره کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ، بانوی اول، پس از ورود به ایر فورس وان در فرودگاه بین‌المللی پالم‌بیچ در حال دور شدن در کاروان موتوری دیده می‌شوند.دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و ملانیا ترامپ، بانوی اول، پس از ورود به ایر فورس وان در فرودگاه بین‌المللی پالم‌بیچ در حال دور شدن در کاروان موتوری دیده می‌شوند.

عظیم

استفانی گریشام، دستیار ارشد بانوی اول، در کتاب آینده‌اش با عنوان «زن آمریکایی: دگرگونی بانوی اول مدرن، از هیلاری کلینتون تا جیل بایدن» با راجرز درباره دوران خود با ملانیا صحبت کرد.

گریشام ادعا کرد که ملانیا بیشتر وقت خود را به عنوان بانوی اول گذرانده است.جلسات با تیم های وکلا برای بررسی دارایی های او و رسیدگی به مسائل مرتبط با او توافقات قبل و بعد از ازدواج با شوهرش

روزنامه‌نگار دیگری که یکی از خبرنگاران واشنگتن پست است نیز در بیوگرافی ملانیا با عنوان «هنر معامله‌اش» در مورد ازدواج پیش از ازدواج نوشت. او فاش کرد که ملانیا از اهرم خود به عنوان بانوی اول در آن زمان برای مذاکره مجدد در مورد معامله و محافظت از منافع پسرش، بارون، استفاده کرد.

جردن نوشت، هر ایمیل روزانهاو می‌خواست به صورت کتبی ثابت کند که وقتی نوبت به فرصت‌های مالی و ارث می‌رسد، بارون با سه فرزند بزرگ‌تر ترامپ برابری می‌کند.

مذاکرات جدید به خاطر بارون ترامپ بود

دونالد ترامپ مادر ملانیا را در ادای احترام پس از درگذشت او دونالد ترامپ مادر ملانیا را در ادای احترام پس از درگذشت او

عظیم

آ صفحه ششم گزارش قبلاً در مورد مذاکرات مجدد ملانیا صحبت کرده بود و گفته بود که “این حداقل برای سومین بار است که ملانیا در مورد شرایط توافقنامه زناشویی خود مذاکره می کند.” با این حال، منبع آنها ادعا کرد که این بحث ها به این دلیل نیست که او قصد دارد ترامپ را ترک کند یا به جایی برود.

در کتاب جردن، او بیشتر نوشت که ملانیا فقط می‌خواست اطمینان حاصل کند که «سهم قانونی بارون از ارث» محافظت می‌شود.

جردن نوشت: «طبق گفته سه نفر از نزدیکان ترامپ، یک دلیل کلیدی این بود که او در نهایت به یک توافق مالی جدید و بهبود قابل توجهی با ترامپ دست یافته بود که او را در وضعیت مالی بهتری قرار داده بود. آن منابع دقیقاً نمی‌دانستند که او به دنبال چه چیزی است، اما صرفاً پول بیشتر نبود.»

پرزیدنت ترامپ قبل از سفر فلوریدا مراسم خروج را برگزار می کندپرزیدنت ترامپ قبل از سفر فلوریدا مراسم خروج را برگزار می کند

عظیم

راجرز جزئیات بیشتری در مورد مذاکره مجدد قبل از ازدواج فاش کرد و گفت که این مذاکرات از آغاز و در دوران ریاست جمهوری ترامپ ادامه داشته است. گریشام به او گفت که ملانیا عمدی در مورد داشتن “مالیات جداگانه” داشت که به دقت تحت نظر بود.

سخنگوی ملانیا با راجرز در مورد پیش عروسی صحبت کرد. آنها مذاکره مجدد را رد کردند اما تایید کردند که او با وکیل خود ملاقات کرده است.

این سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: “خانم ترامپ قبل از ملاقات با همسرش شغل موفقی داشت و همیشه مشاغل و دارایی های خود را داشته است. او به عنوان یک حرفه ای ماهر، اغلب با مشاور خود ملاقات می کند.” ایمیل روزانه.

مسائل حقوقی دونالد ترامپ نیز در مذاکرات مجدد ملانیا نقش داشت

گفته می شود ازدواج دونالد ترامپ با ملانیا فقط برای گفته می شود ازدواج دونالد ترامپ با ملانیا فقط برای

عظیم

گفته می شود زمان مذاکره مجدد ملانیا نیز به دلیل درگیری های حقوقی متعدد ترامپ در چند وقت اخیر بوده است. همچنین ظاهراً انگیزه نبرد آتی او با جو بایدن برای برگزاری دومین دوره ریاست جمهوری بود.

یک منبع گفت صفحه ششم، “این توافق به دلیل جنگ های حقوقی فعلی ضروری بود … (دونالد) متحمل شده است.” این منبع در آن زمان خاطرنشان کرد که “ترامپ همچنان بسیار ثروتمند است، اما با لوایح قانونی و قضاوت های فزاینده” و پیش از ازدواج مجدداً “آینده ای محکم” را برای ملانیا و پسرش تضمین می کند.

این خودی ادعا کرد: «این طور نیست که (ملانیا) او را تهدید به ترک کند. “این قطعاً ایده اصلی است.”

در حال حاضر، ترامپ به دلیل دعواهای حقوقی خود صدها میلیون دلار بدهکار است. پس از محاکمه E. Jean Carroll، رئیس جمهور سابق به دلیل افترا بیش از 83 میلیون دلار جریمه شد. در پرونده کلاهبرداری خود توسط لتیشیا جیمز، دادستان کل ایالت نیویورک، او با جریمه سنگین 355 میلیون دلاری محکوم شد و از انجام تجارت در نیویورک برای سه سال آینده محروم شد.

دفتر ملانیا ترامپ در بال شرقی به «اتاق سواگ» تبدیل شد

ترامپ با کوتاه کردن تعطیلات خود به کاخ سفید بازگشتترامپ با کوتاه کردن تعطیلات خود به کاخ سفید بازگشت

عظیم

طبق کتاب آتی نویسنده راجرز، دستیاران تنها دو مورد را به یاد آوردند که ملانیا از محل اقامت طبقه دوم کاخ سفید به سمت دفتر خود در بال شرقی پایین آمد: یکی در پاسخ به درخواست ملاقات استفانی وینستون ولکف، دستیار آن زمان، و دیگری “زمانی رخ داد که او نزدیک بود و احساس می کرد کارکنانش را غافلگیر می کند.”

از آنجایی که گفته می شود ملانیا تنها دو بار از دفتر او در بال شرقی بازدید کرده است، دستیاران کاخ سفید تصمیم گرفتند مکان را به یک “اتاق سواگ” تبدیل کنند که می توانند هدایا را بپیچند و ذخیره کنند، زیرا “میز میز او تنها سطح خالی بود که به اندازه کافی برای جمع آوری هدایا بزرگ بود.” “

راجرز در کتابش فاش کرد که در میان هدایایی که در دفتر ملانیا نگهداری می‌شد، جاکلیدی و سکه‌هایی با موضوعات بانوی اول، کاسه‌هایی که کاخ سفید روی آن‌ها نقش بسته بود، انواع ظروف اسپند، لباس‌هایی برای مهمانانی که در Executive Residence اقامت داشتند، ست‌های میز چرمی، توپ های گلف، حوله های گلف، قفسه های کریستالی و جغجغه های کریستالی.

ملانیا تمایل زیادی به ارسال هدایا برای دوستان و متحدان ترامپ داشت.

منبع