طرفداران “لوتوس سفید” نسبت به “لحظه شیرین” که اف. موری آبراهام متوجه شد که در فرش قرمز گلدن گلوب تشویق شده است احساساتی می شوند.

HBO

و خالق نیلوفر سفیدمایک وایت، اخیراً در مورد اینکه چرا آبراهام را برای این نقش انتخاب کرده، صحبت کرده است.

    HBO

HBO

وایت در ماه دسامبر به نیویورک تایمز گفت: “برت چیزهای مشکوک زیادی می گوید و به نوعی نگرش مشکل ساز به رابطه جنسی، زنان و روابط دارد.” “فقط فکر می کردم خنده دار است که بازیگری داشته باشم که این نوع شناور بودن و “من چه نگرانم؟” را داشته باشد؟ نوع نگرش.»

    اما مکینتاایر / گتی ایماژ،

Bettmann / Bettmann Archive

اخیراً، ممکن است ابراهیم را از آن بشناسید هتل بزرگ بوداپست، کابینه کنجکاوی گیلرمو دل توروو به عنوان صدای خونشو در شوالیه ماه.

    نتفلیکس

تاد ویلیامسون / NBC از طریق گتی ایماژ

و ابراهیم در تیراندازی بسیار خوب بود نیلوفر سفید او به نیویورک تایمز گفت: «من فکر می‌کنم برت کاملاً قانونی است – شما می‌دانید که او واقعی است. من با چنین افرادی بزرگ شدم.»

    امی ساسمن / گتی ایماژ

عکس های آرشیو / گتی ایماژ

این فیلم در سال 1984 برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد و همچنین نامزدی بفتا برای آبراهام شد.

    Bettmann / Bettmann Archive

HBO

در نمایش، این سه نفر امیدوارند که در خارج از کشور، اقوام دور خود را بیابند، و برت به لطف تمایل ناخوشایندش برای گفتن چیزهای اشتباه در زمان نامناسب، بلافاصله در بین طرفداران محبوب شد.

    HBO

گری گرشاف / گتی ایماژ

آبراهام در مقابل دومنال گلیسون قرار داشت بیمار، ریچارد جنکینز برای هیولا: داستان جفری دامرست روگن برای پم و تامیو پل والتر هاوزر که این جایزه را برای اجرایش در پرنده سیاه.

    امی ساسمن / گتی ایماژ

اما مکینتاایر / گتی ایماژ،

“یک چیز بسیار شیطنت آمیز در مورد موری وجود دارد، و او به وضوح می تواند نقش شرور را بازی کند. اما او این ویژگی دوست داشتنی و غرق نشدنی را نیز برای خود دارد.»

    تاد ویلیامسون / NBC از طریق گتی ایماژ

F. Murray Abraham بازیگری است که به معنای واقعی کلمه برای چندین دهه در این تجارت بوده است.

    بروس گلیکاس / بروس گلیکاس / گتی ایماژ

گیلبرت فلورس / تنوع از طریق گتی ایماژ

در ویدئویی از آن شب که اکنون در فضای مجازی پخش می‌شود، می‌توان دید که آبراهام به آرامی متوجه می‌شود که هیاهویی که می‌شنود برای اوست – و واکنش او به طور جدی دلچسب است.

tiktok.com

در این کلیپ که از جمعیت روی فرش قرمز فیلمبرداری شده است، ابراهیم در حالی که مردم فریاد می زنند و کف می زنند، راه خود را به محل برگزاری می رساند. در ابتدا، او توجه زیادی نمی کند، اما وقتی متوجه می شود که تشویق ها به افتخار او است، یک دوبل قابل مشاهده انجام می دهد.

tiktok.com

در این هنگام، چهره آبراهام روشن می شود و قبل از اینکه هواداران را ببوسد، دستانش را کف می زند و به آنها می گوید: “متشکرم.”

tiktok.com

سپس این بازیگر نمایشی را برای جمعیت اجرا می کند و با بازی ژاکت خود را نشان می دهد و با کت و شلوار خود برای آنها ژست می گیرد. وقتی زمان رفتن او به داخل می رسد، ابراهیم یک بار دیگر می خندد و دستش را تکان می دهد.

tiktok.com

شادی واقعی ابراهیم از به رسمیت شناختن و تصدیق شدن در این مراسم در این کلیپ کوتاه قابل لمس است و کسانی که آن را تماشا کردند از پاسخ او متاثر شدند.

طرفداران با اظهار نظر در مورد یک ویدیوی TikTok، آن لحظه را “ناب”، “گرانبها” و سالم خواندند.

tiktok.com
tiktok.com
tiktok.com

یکی دیگر از بینندگان اضافه کرد: «این شب من را ساخت. یکی دیگر نوشت: “اووو، چه لحظه شیرینی برای او 🥰”

tiktok.com
tiktok.com

شخص دیگری نظر داد: “قلب من گرم است.” در حالی که یکی از کاربران اعتراف کرد: “این بسیار ارزشمند است که من گریه می کنم.”

tiktok.com
tiktok.com

یکی دیگر تکرار کرد: “او در نیلوفر سفید کامل بود، گریه می کرد.”

tiktok.com

و حتی کسانی که هرگز ندیده بودند نیلوفر سفید تحت تاثیر این ویدئو قرار گرفتند و یک نفر نوشت: “من حتی نمی دانم او کیست، اما من به معنای واقعی کلمه دارم اشک می ریزم که صورتش را مثل آن نور می بینم”

tiktok.com

در کامنت دیگری آمده بود: «من نمی‌دانم این مرد کیست، اما برای او می‌میرم. او دوست داشتنی است 🥰”

tiktok.com

خوشبختانه برای هواداران، آبراهام اعتراف کرده است که علیرغم اینکه در دهه 80 خود است، هیچ برنامه ای برای بازنشستگی – یا حتی کاهش سرعت – به این زودی ندارد.

    دیوید لیوینگستون / گتی ایماژ

امی ساسمن / گتی ایماژ

اما با وجود اینکه آبراهام روز سه‌شنبه گلدن گلوب را به خانه نبرد، وقتی که توسط هواداران روی فرش قرمز تشویق شد و او را جشن گرفتند، همچنان احساس برنده شدن داشت.

    گیلبرت فلورس / تنوع از طریق گتی ایماژ

دیوید لیوینگستون / گتی ایماژ

او به نیویورک تایمز گفت: «من هنوز از بازیگری هیجان زده هستم. من هنوز نمی توانم برای پروژه بعدی صبر کنم. کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.»

    گرگ دیگوایر / گتی ایماژ

نتفلیکس

او نیز پیوست نیلوفر سفید برای فصل دومش که سال گذشته پخش شد. او در سریال محبوب HBO نقش برت دی گراسو را بازی می کند، یکی از گردشگرانی که در تعطیلات در تفرجگاه سیسیلی است که با پسرش دومینیک و نوه آلبی در سفر است.

    HBO

گرگ دیگوایر / گتی ایماژ

نیازی به گفتن نیست، ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم او در ادامه چه خواهد کرد.

بیشتر در این مورد



منبع

HBO

و عشق آبراهام به این شغل از طریق پرده درخشید و باعث شد که این بازیگر در گلدن گلوب امسال در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مجموعه‌های محدود نامزد شود.

    گری گرشاف / گتی ایماژ

امی ساسمن / گتی ایماژ

او ادامه داد: “باید به شما بگویم، مرد، اگر راهی برای تحقق آن وجود داشت، من تمام این ماجرا را دوباره از نو فیلمبرداری می کردم.” نکته درباره برخی از این مصاحبه‌ها، که من سال‌ها انجام داده‌ام، این است که شما سعی می‌کنید خوب بسازید: به چیزهای خوبی که اتفاق افتاده فکر می‌کنید. شما نمی خواهید در مورد مزخرفات صحبت کنید. اما این همه خوب بود.»

    HBO

والتر مک براید / کوربیس از طریق گتی ایماژ

او از حرفه ای درخشان لذت برد و در دهه 80 به لطف نقش اصلی خود در نقش آنتونیو سالیری در آمادئوس.

    عکس های آرشیو / گتی ایماژ

بروس گلیکاس / بروس گلیکاس / گتی ایماژ

اکنون آبراهام 83 ساله است که برای اولین بار در سینما ظاهر شد آنها ممکن است غول باشند در سال 1971

    والتر مک براید / کوربیس از طریق گتی ایماژ