طرح لارا ترامپ برای RNC توسط رئیس سابق کاملاً خرد شده است

مایکل استیل، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری خواهان، روز یکشنبه به این کار دست زد لارا ترامپ به خاطر عهدش مبنی بر اینکه RNC تمام پول خود را برای به دست آوردن پدرشوهرش، رئیس جمهور سابق خرج خواهد کرد دونالد ترامپ، اگر رئیس مشترک کاخ سفید شود، به کاخ سفید باز می گردد.

لارا ترامپ که با اریک جانشین ترامپ ازدواج کرده است، هفته گذشته گفت: «هر پنی به شغل شماره یک و تنها RNC یعنی انتخاب دونالد جی. ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده و نجات این کشور خواهد رفت. “

استیل، با حضور در MSNBC، تحلیلی داغ از تفسیر خود منتشر کرد.

او شروع کرد: “من فقط با گفتن پاسخ اشتباه شروع می کنم.” این مسئولیت شماره یک RNC نیست، انتخاب دونالد ترامپ است.

استیل گفت وظیفه RNC جمع آوری پول برای همه نامزدهای جمهوری خواه در صندوق و ایجاد زیرساخت هایی است که هر نامزدی به آن نیاز دارد.

او ادامه داد: «لارا به تو ملزم هستی، پس اجازه بده در اینجا کمی بهت آموزش بدهم، چون تو این کار را می‌خواهی». از شما خواسته می شود که هر حزب ایالتی و قلمروهای ایالات متحده را که در خانواده جمهوری خواهان هستند سازماندهی و هماهنگ کنید و باید پلتفرمی را برای آنها فراهم کنید که از آن بستری برای صحبت در مورد آنچه حزب به آن اعتقاد دارد راه اندازی کنید.

«اوه، متاسفم، ما پلتفرم نداریم، آیا این اولویت شماره یک شماست، خانم رئیس مشترک؟ نه، من اینطور فکر نمی‌کنم.» استیل که از سال 2009 تا 2011 برترین پست جمهوری‌خواه بود و به‌عنوان منتقد سرسخت ترامپ، رئیس‌جمهور جو بایدن را در سال 2020 تأیید کرد، افزود: «شما باید درک کنید که یک حزب برای چیست.»

ویدیو را اینجا ببینید:

مربوط…

منبع