طبق گزارش، مسافر امریکن ایرلاینز پس از رزرو مجدد بلیط های رفت و برگشت خانواده اش از کشوری دیگر توسط شرکت هواپیمایی، شکایتی 19 صفحه ای ارائه کرد.

بوئینگ-777 خطوط هوایی امریکن

یکی از مسافران خطوط هوایی امریکن ایرلاینز گفت که شرکت هواپیمایی پروازهای خانواده اش را به ایالات متحده تغییر داد تا از کشوری کاملاً متفاوت در کارائیب حرکت کند.

سام تاوسیگ به پخش کننده گفت که در 4 ژوئیه در حال بررسی تخصیص صندلی در برنامه این شرکت هواپیمایی بود که متوجه شد پرواز از آنچه در ژانویه رزرو کرده بود تغییر کرده است.

Denver7 اولین بار این خبر را گزارش کرد.

صنعت هوانوردی چند ماه سختی را به دلیل تقاضا برای سفر پس از بازگشت همه‌گیری سپری کرده است، اما همراه با مشکلات کارکنان که موجی از لغو پروازها، اختلالات سفر و صحنه‌های پر هرج و مرج در فرودگاه‌ها را به همراه داشته است.

“ما به جای سنت وینسنت از سنت لوسیا پرواز می کردیم، و من فکر می کردم که واقعاً عجیب بود. باید اشتباهی رخ داده باشد. نماینده خدمات مشتری گفت: “بله، متاسفم، قربان. شما در رزرو بیش از حد هستید. و ما پرواز شما را از سنت وینسنت به سنت لوسیا منتقل کردیم، که حدود 100 مایل دورتر است، زیرا کلاغ پرواز می کند و پنج جزیره به شمال. و من گفتم، “خب این دیوانه است. ما باید این را تغییر دهیم. این نیست. قابل قبول”

تاوسیگ گفت: “من متوجه شدم که ما از کشور دیگری پرواز می کنیم.”

بوئینگ-777 خطوط هوایی امریکن.گتی ایماژ

  • امریکن ایرلاینز فوراً به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما یکی از نمایندگان به Denver7 گفت که در آوریل تغییرات را به تاوسیگ اطلاع داده است. سخنگوی افزود: اگر پروازها بیش از حد رزرو شده بود، مشتریان می‌توانند به دنبال بازپرداخت کامل یا تغییر در برنامه سفر خود باشند.

    یکی از مسافران گفت که امریکن ایرلاینز بلیط های رفت و برگشت خانواده اش را از کشور دیگری دوباره رزرو کرده است.

  • او به Denver7 گفت تاوسیگ در نهایت پرواز برگشت از باربادوس را دوباره رزرو کرد و یک هواپیمای خصوصی کرایه کرد تا خانواده اش را از سنت وینسنت به آنجا برساند. او گفت شکایتی 19 صفحه ای به شرکت هواپیمایی ارائه کرده است.

    تاوسیگ به پخش کننده گفت: “آنها از ما هزینه های گزاف تغییر و هزینه های بلیط مجدد و هزینه های رزرو تقسیمی تقریباً 30000 دلاری را از ما دریافت خواهند کرد تا ما را یک هفته بعد به خانه برگردانند.”

    او سرانجام یک پرواز از باربادوس پیدا کرد و یک هواپیمای خصوصی برای رسیدن به آنجا از سنت وینسنت کرایه کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

سام تاوسیگ قصد داشت از سنت وینسنت به خانه برود اما از سنت لوسیا به پرواز درآمد.