شوخی های مربی فوتبال جورجیا در مورد لینچ در ویدیوهای نژادپرستانه وحشتناک

انجمن دبیرستان جورجیا به دیلی بیست گفت که تیلور هیچ رابطه ای با سازمان یا مدارس عضو آن نداشته است.

آکادمی مسیحی مرکزی فلوشیپ در بیانیه‌ای روز دوشنبه گفت که از این ویدئوها “شکه شده است”.

بازیکن NFL سرپرست مدرسه شد: من به دلیل گزارش نژادپرستی اخراج شدم

آکادمی گفت که به رابطه خود با تیلور “فوراً موثر” پایان داده است.

این سازمان گفت: “با این گفته، مردم مارک تیلور را با وزارت ما مرتبط کردند و این یک اشتباه است.” او نه کارمند آکادمی مسیحی یاران مرکزی است و نه عضو کلیسای باپتیست مرکزی یاران. او بخشی از امکانات ما را برای آموزش ورزشکارانی که معمولاً از مدارس منطقه ما هستند، اجاره کرده است.»

“این درک من است که او است [a] مربی خصوصی دکتر رابین هاینز، مدیر اجرایی، گفت: او هرگز توسط GHSA استخدام نشده است.

تیلور در پاسخ به درخواست های متعدد The Daily Beast برای اظهار نظر از طریق تلفن و ایمیل ناکام ماند.

سایر دانشگاه‌های برچسب‌گذاری شده در پست کینگ بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او از افرادی که به آتلانتا می‌روند تا «به شکار بروند» اشاره می‌کند، قبل از اینکه دوربین را بچرخاند تا چهره‌اش را نشان دهد. او می‌گوید: «در اینجا چیزی جز سیاه‌پوستان نیست. “این همه چیز است. آتلانتا به تازگی از بین رفته است، مرد. همین الان رفته.»

او به این خبرگزاری گفت: «والدین ما باید بدانند که به چه چیزی وارد می‌شوند. “لازم نیست والدین یک کودک سیاه پوست یا هر فرد رنگین پوستی باشید تا وحشت کنید یا فکر کنید این وحشتناک است.”

فیلم‌های ویدیویی یک مربی دو و میدانی در جورجیا که به دلیل کمک به دانش‌آموزان برای استخدام در کالج‌های سطح بالا معروف است، با این مربی که با زبانی بسیار نژادپرستانه و پست فیلم‌برداری شده است، در فضای مجازی پخش شده است – و بیشتر آن برای افرادی است که شبیه بسیاری از دانشجویانی است که او آموزش می‌دهد.

کلیپ های این مربی در 10 آوریل توسط لورن آنجلیکا لاو، یک فعال حقوق مدنی خودخوانده در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد. مشخص نیست که لاو چگونه این ویدئوها را به دست آورده یا چه زمانی فیلمبرداری شده است.

در اولین کلیپ، مردی که به نظر می‌رسد تیلور است، می‌گوید که شبانه در حال رانندگی در مرکز شهر آتلانتا است. یک سفیدپوست را در چشم ندیدم. بی خانمان ها در خیابان هر رستورانی که به اینجا نگاه می کند سیاه است. هر ماشینی… کنار من سیاه است. آنها می توانند آتلانتا را داشته باشند. قبل از انتقاد از بیلبوردی که ظاهراً اوباما و همه آنها را در آنجا تصویر می‌کرد، می‌گوید: قبلاً مکانی سرگرم‌کننده برای آمدن به اینجا بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

در کلیپ دوم، شخصی که به نظر می رسد تیلور است، از یک زن سیاهپوست که در حال رانندگی یک ماشین سفید است فیلم می گیرد و می گوید: “به آن n—– نگاه کن که می خواهد جلوی من، همین جا بیرون بیاید.”

طبق گزارش CBS Macon، تیلور قبلا به آزار و اذیت نامزد سابقش متهم شده بود، از تدریس و مربیگری در مدارس شهرستان هیوستون اخراج شد، به جرم اعمال نفوذ بر یک شاهد اعتراف کرد و در سال 2007 از شهرستان هیوستون تبعید شد. گزارش داد که تیلور فضایی را در مدرسه خصوصی Central Fellowship Christian Academy برای آموزش دانش آموزان اجاره کرده است.

تیلور ادامه می دهد: «آتلانتا، آتلانتا». “N—– شهر.”

فیس بوک

مشخص نیست که تیلور چه کسی را با “رو” ارجاع می دهد.

“آن درخت را همانجا می بینی؟” او می گوید و دوربین را به سمت درختی در کنار خیابان می چرخاند. «رو تو را از آن درخت آویزان خواهد کرد. آره!»

در پست او آمده است: «مارک تیلور نژادپرست، وارنر رابینز گا، مربی/مربی تمرین سرعت برای ورزشکاران دبیرستانی، ویدیویی فاش شده که رفتارهای نژادپرستانه در آتلانتا گا را نشان می‌دهد». «تهدیدهای قاتلانه علیه همان نژادی که او مربیگری می کند. اکثر مشتریان او همان رنگی هستند که او از آن نفرت دارد. این را در همه جا به اشتراک بگذارید.»

“من به شما نیاز دارم —— برای من برخی از بال های مرغ ، دو هوی. یک دختر سرخپوست و یک دختر سفید.” او با استفاده از اصطلاحی که می تواند برای یک زن سیاه پوست روشن با ته رنگ قرمز تحقیرآمیز باشد، ادامه می دهد: «آره، من دختر سفید را می خواهم. رو می‌خواهد ردبون را امتحان کند…. رو … احتمالاً وقتی با او کارش را تمام کرد، او را از پنجره بیرون انداخت.»

فیس بوک