شهر روستایی ایالات متحده که در آن پلیس از تماس خودداری می کند

تورنتون گفت: “ما به طور کلی از ناحیه منطقه حمایت نمی کنیم، می دانید، ما حتی نمی توانیم یک کلانتر یا کسی را بخواهیم که بیرون بیاید و در جلسات ما صحبت کند.”

آبرامز، کارمند پمپ بنزین، گفت: «این یک نماینده بد است. “من فکر می کنم مردم آن را به عنوان یک شهر دزدی بزرگ دسته بندی می کنند، اما واقعاً افراد سختکوشی در اینجا وجود دارند. من هر روز آنها را می‌بینم و بعد از کار در مزارع و مزرعه‌ها، خسته به داخل سگ می‌آیند.»

“اینجا دنیای متفاوتی است”

تورنتون افزود: «این به راحتی می تواند به آن تبدیل شود.

کریس فاستر با خنده گفت: «من می‌توانم از خودم و خانواده‌ام محافظت کنم، چه به تو شلیک کنم و چه با چوب کتک بزنم». «این کشور است. بستن اسلحه برای من و پسر نه ساله ام امری عادی است. زیرا، می دانید، باید از رفاه و دارایی خود محافظت کنید. مثل هر جای دیگری است.»

هنگامی که تورنتون در مورد تهدید دفتر با کلانتر تماس گرفت، او به یاد می آورد که یکی از معاونان از او پرسید: “آیا احساس می کنید که آنها واقعاً این موضوع را دنبال خواهند کرد؟” به او گفتند بیرون نمی آمدند.

“احساس می‌کنی اینجا مهم نیستی – تو خودت هستی.”

او گفت: “ما به تلاش برای تشویق ادامه می دهیم [residents] برای ادامه گزارش، همچنان به کلانتر زنگ بزنید، حداقل یک گزارش تهیه کنید – زیرا در نهایت باید کاری در اینجا انجام شود.»



منبع

مربوط: “دریاچه تاهو مشکل مردم دارد”: چگونه یک شهر تفریحی غیرقابل زندگی شد

در رانچو تهاما رزرو، ساکنان عادت دارند بدون هر چیزی که نیاز دارند از آنجا عبور کنند. قیمت یا مزیت زندگی در میان درختان بلوط و تپه‌های غلتان که در آن گاوها در این جامعه روستایی شمال کالیفرنیا چرا می‌چرخند، انزوای آن است.

ساکنان می گویند، اما رانچو تهاما همیشه بیش از سایر مناطق مورد بی توجهی قرار گرفته است. شهرستان Tehama، محل سکونت 65000 نفر، دارای دو نیروی پلیس شهری کوچک است، اما مناطق روستایی خدمات را منحصراً از کلانتر یا گشت بزرگراه کالیفرنیا دریافت می کنند.

داد و بیداد ساکنان را مجبور به پرسیدن یک سوال دردناک کرد – چرا اداره کلانتری قبل از خشونت بیشتر برای متوقف کردن تیرانداز اقدام نکرده بود؟ در سال منتهی به قتل، نمایندگان 21 بار به خانه او فراخوانده شده بودند. برخی از بازماندگان به خاطر این حادثه از شهرستان شکایت کردند.

گرچه او می‌داند که چرا جامعه نسبت به هر گونه پیشرفتی ناامید و مشکوک است، اما تورنتون از آنها می‌خواهد که به حمایت از توجه و کمکی که شایسته آن هستند ادامه دهند.

مارتین گفت: «کار سختی است که افراد را وارد این حرفه کنیم و سپس، بر اساس امور مالی شهر و امور مالی آژانس، نگه داشتن آنها در این موقعیت در مقایسه با آژانس‌هایی که بیشتر پرداخت می‌کنند، دشوار است.

لاسی بلا، دستیار اداری دفتر گفت: «ما به دلیل تیراندازی در اینجا به طور جدی چنین چیزهایی را در نظر می گیریم. ما بهتر از هر کسی می دانیم که تهدیدهای توخالی همیشه توخالی نیستند.

مردم معمولاً به مزرعه می‌آیند، همانطور که ساکنان آن را می‌خوانند، و به دنبال فضا و خلوت می‌گردند – آنها فقط سه سال پیش تلفن همراه و خدمات اینترنتی مناسب دریافت کردند. این شهرک در انتهای یک جاده دو خطه قرار دارد که از میان تپه‌های دره ساکرامنتو کالیفرنیا می‌پیچد و اجمالی از قله‌های پوشیده از برف کوه‌های لاسن و شستا را به نمایش می‌گذارد. پمپ بنزین دارای تنقلات، پروپان و شارژر تلفن است، و فروشگاه سخت افزار گلوله های یونجه، نفت سفید و پیچ و مهره حمل می کند، اما بیشتر هر چیز دیگری حداقل به 30 دقیقه رانندگی نیاز دارد.

این دفتر گفت که کمبود نیروی انسانی در شهرستان تهاما در سال گذشته به سطح “بحران” رسیده است. آژانس ساعات اداری خود را کاهش داد و گشت های صبحگاهی خود را به حالت تعلیق درآورد و در نوامبر گشت های روزانه را به طور کامل کاهش داد.. کلانتر جدید شهرستان، دیوید کین، در مصاحبه ای گفت: این آژانس که ملزم به ایجاد زندان، کارکنان دادگاه ها و تحقیق در مورد جنایات علیه کودکان است، نمی تواند این تعهدات را در سطوح کارکنان موجود بدون حذف گشت های روزانه انجام دهد. نگهبان.

کین گفت: “در برخی مواقع باید متوجه شوید که به طور بالقوه کسی را از نظر ایمنی یا از طریق افراط در سلامت جسمی یا سلامت روان در معرض خطر قرار می دهید.” ما داشتیم به نقطه‌ای می‌رسیدیم که کارکنان کافی برای کارکنان این موقعیت‌ها و مراقبت از کارمندان خود را نداریم.»

اما اخیراً منزوی شدن این جامعه 1750 نفری یک معضل خطرناک را ایجاد کرده است – ساکنان می گویند وقتی با 911 تماس می گیرند، اغلب نمی توانند هیچ کمکی دریافت کنند.

“عاشقشم. من هیچ جای دیگری نمی روم. «اگر به مردم احترام بگذاری، احترام را برمی گردانی. من هرگز از اینجا ترس نداشتم – و نیمه‌های شب به تنهایی تماس گرفته‌ام.»

او گفت: “ما هیچ پاسخی از سوی مجریان قانون نداریم.” ما ضبط کردیم [the threat]. این تنها کاری است که ما می توانیم انجام دهیم – امیدوار به بهترین ها، امیدواریم که آنها عملاً تهدیدات خود را دنبال نکنند. اینجا دنیای متفاوتی است.»

کلانتر آن زمان در فوریه 2022 گفت که کلانتری مدت ها با حفظ و استخدام به دلیل نرخ دستمزد پایین دست و پنجه نرم می کرد. دیو هنکرات به یک روزنامه محلی گفت: «ما چیزی را که من «سوپرمارکت کارمندان» می نامم برای آژانس های دیگر اداره می کنیم. وقتی اداره پلیس ردینگ می‌گوید، «می‌دانی، رئیس، ما افسران پایین‌تر هستیم» – «خب، به شهرستان تهاما برو، به راهروی افسران برو و تعدادی را انتخاب کن،» و این همان کاری است که آنها انجام می‌دهند. مردم ما را گیلاس می چینند.»

در حالی که این جفت از عدم حمایت ناراحت بودند، خستگی در صدای بلا رخنه کرد. او بیشتر عمرش را در اینجا زندگی کرده است و شاهد تبدیل آن به مکانی بوده است که دیگر احساس امنیت نمی کند که صبح زود بیرون بنشیند. ناامیدی ها در حال افزایش است.

نیلوفرها در مقابل تابلوی خوش آمدگویی آبی شهر در هفته‌های پس از قتل، مدت‌هاست که از بین رفته‌اند، اما سایه آنچه در آن روز اتفاق افتاد هنوز بر فراز مزرعه آویزان است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی، به جای دفتر کلانتری شهرستان Tehama، گشت بزرگراه کالیفرنیا وظیفه پاسخگویی به “فوریت های اضطراری تهدید کننده زندگی” در طول روز را داشت. اما موقعیت Ranch در فاصله نزدیک به 13 مایلی از بزرگراه اصلی به این معنی است که دریافت کمک همیشه بیشتر از سایر نقاط شهرستان طول کشیده است. میشل آبرامز، کارمند پمپ بنزین محلی، گفت: «ما ممکن است مورد سرقت قرار بگیریم و احتمالاً 40 دقیقه یا بیشتر طول می کشد تا پلیس به اینجا برسد.

امسال، او به یک روزنامه محلی گفت که امیدوار است یک برنامه گشت معاونت روستایی برای خدمت به مناطقی مانند رانچو تهاما ایجاد کند. «ساکنان در [these] مناطق دور از کریدور بین ایالتی 5، باید کسی را داشته باشند که بتوانند با آنها و منطقه آشنا شوند.”

بیل مول، سرپرست بخش، به CalMatters گفت: “من در سال 1978 به این شهرستان نقل مکان کردم، و اولین سوالی که پرسیدم این بود، “چه نوع خدماتی در مناطق روستایی دارید؟” “کلانتر به نوعی مرد بزرگ بود، مدت زیادی کلانتر بود. او به من نگاه کرد و گفت: “پسرم، برای خودت یک تفنگ ساچمه ای و یک سگ بیاور.” امروز هیچ تفاوتی با سال 1978 ندارد.

بر اساس آخرین داده های موجود، جنایات خشونت آمیز در شهرستان Tehama، که محل ذخیره رانچو Tehama است، به مدت سه سال در حال افزایش بوده است. بر اساس گزارش US News and World Report، این منطقه دارای نرخ جرم و جنایت خشونت آمیز بالاتر از میانگین ملی است. مزرعه همچنین محل تیراندازی دسته جمعی در سال 2017 بود که منجر به کشته شدن پنج نفر شد. با این حال، این منطقه با کمبود نیروی انتظامی دست و پنجه نرم می کند، به طوری که کلانتری در ماه نوامبر گشت های روزانه خود را به طور کامل – برای ماه ها – به حالت تعلیق درآورد.

بلا گفت: «این نمی تواند به غرب وحشی تبدیل شود.

بر اساس گزارش موسسه سیاست عمومی کالیفرنیا، تعداد افسران گشت در این شهرستان بین سال‌های 2008 تا 2021 بیش از 20 درصد کاهش یافته است. اگرچه مسائل مربوط به شهرستان تهاما بسیار حاد است، اما گزارش کلانتر با آنچه محققان در سایر بخش‌های ایالت می‌بینند مطابقت دارد. براندون مارتین، نویسنده این تحقیق از موسسه سیاست عمومی کالیفرنیا، گفت که استخدام چالش برانگیزتر شده است.

پاییز گذشته، یکی از ساکنان با 911 تماس گرفت، هنگامی که در دوربین های نظارتی، سارقانی را دید که در حالی که او نبود به خانه او نفوذ کردند. تورنتون گفت که کلانتر گفت که نمی توانند کسی را بفرستند. متجاوزان تنها پس از اینکه یک نگهبان استخدام شده توسط دفتر در محل حاضر شد، آنجا را ترک کردند. اواخر سال گذشته، شخصی تهدید کرد که به یک کارگر انجمن که در تلاش بود ماشین‌های رها شده را خارج کند، شلیک خواهد کرد – تماس دیگری که پاسخی دریافت نکرد.

رانچو تهاما در نوامبر 2017 در کانون توجه ملی قرار گرفت، زمانی که یکی از اهالی به بیش از 12 نفر در شهر شلیک کرد و پنج نفر از جمله همسرش، دو همسایه و افراد غریبه را کشت. یکی از اهالی و مأموران پلیس که در عرض چند دقیقه پاسخ دادند، تیرانداز را هنگامی که قصد داشت به مدرسه ابتدایی یورش برد، متوقف کردند. اندکی بعد در وسیله نقلیه خود در اثر خودکشی جان خود را از دست داد.

ساکنان می گویند در مکان هایی مانند رانچو تهاما، موضوع کمبود پلیس نیست، بلکه بی توجهی است. چالش‌های کارکنان تنها مشکل دیرینه را تشدید کرد – ساکنان می‌گویند که برای سال‌ها، حتی زمانی که کلانتری معاونان بیشتری داشت، شهرک‌های دورافتاده شهرستان مورد توجه کمی قرار گرفتند. اگرچه غیبت معاونان گشت کل شهرستان 3000 مایل مربعی را تحت تأثیر قرار داد، اما به دلیل دوری آنها از مراکز عمده جمعیتی و فقدان سایر سازمان های مجری قانون، به ویژه به کسانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند ضربه سختی زد. «مردم در اینجا آماده هستند تا آن را به دست خود بگیرند. آنها از اینکه هیچ کمکی دریافت نمی کنند خسته شده اند. شاین تورنتون، مدیر دفتر انجمن مالکان خانه‌های محلی، می‌گوید: «این یک بمب ساعتی است. «مگر اینکه در حال خونریزی یا مرگ باشید، احتمالاً از یک کلانتر یا کسی برای پاسخگویی نمی‌خواهید.

ما هرگز در موقعیتی نبوده‌ایم که در آن بوده‌ایم [had] به تعلیق گشت شبانه روزی.» من نمی‌دانم که مردم واقعاً متوجه می‌شوند که این چقدر دردناک است.»

شری برنز، صاحب فروشگاه سخت‌افزار، گفت که مردم اینجا یکدیگر را می‌شناختند و اغلب با عشقشان به مکانی که از سوی خارجی‌ها به عنوان «بغل شهرستان تهاما» می‌نگرند، متحد می‌شدند.

کلانتر کین به سوالات مربوط به خدمات در رانچو تهاما به طور خاص پاسخ نداد. او گفت که این دفتر چاره ای جز کاهش گشت های روزانه خود نداشته و کمبود پرسنل نیروی کار آن را به خطر انداخته است.

برنز که نزدیک به دو دهه در این منطقه زندگی می کند، گفت که نمایندگان معمولاً به منطقه نمی آیند مگر اینکه تماس گرفته شود. این بستگی به این دارد که شما چه کسی اینجا هستید که آیا آنها می آیند یا نه. صادقانه. و این غم انگیز بود. اما من درک می کنم که با تعداد کمی از افسران در این شهرستان بزرگ، شما باید اولویت بندی کنید.”

ساکنان رانچو تهاما اغلب به این نکته اشاره می‌کنند که جامعه هیچ تفاوتی با هر جای دیگری در شهرستان ندارد.

در رانچو تهاما، زمانی که کلانتری اعلام کرد دیگر افسرانی در خیابان نخواهد داشت، برخی از ساکنان نگران نبودند. آنها برای فضاهای باز و حریم خصوصی خود ارزش قائل هستند، و با زندگی از راه دور، به فراموشی شدن توسط مقامات عادت کرده اند.

کمبود در این منطقه محافظه‌کار ناشی از نیروهای سیاسی، تلاش‌های ملی برای اصلاح اجرای قانون یا انتقال بودجه به برنامه‌هایی که به کاهش جرم و جنایت کمک می‌کنند، نبوده است، بلکه مشکلات سال‌ها کارگری است. کلانتری در شهرستان، یکی از فقیرترین در ایالت، نرخ حقوقی بسیار پایین‌تر از آژانس‌های مجاور دارد و برای جذب و حفظ کارمندان خود با مشکل مواجه شده است.

شهرستان تهاما اخیراً افزایش دستمزد را در کلانتری اعطا کرده است، که کین گفت که به آژانس اجازه می دهد موقعیت های بیشتری را پر کند. در 26 فوریه، اداره گشت های روزانه را از سر گرفت. اما تعداد کارکنان کماکان کم است، و برای کسانی که در رانچو تهاما زندگی و کار می کنند، تفاوت چندانی ندارد – آنها انتظار بیشتری از یکسان دارند.

یکی از صاحبان مشاغل محلی که خواست نامش فاش نشود، گفت که در ماه های اخیر چهار بار به دفترش حمله کرده اند و کلانتری کسی را نفرستاده است.

اندکی پس از آن که تورنتون کار جدید خود را به عنوان مدیر دفتر انجمن صاحبان خانه در پاییز گذشته آغاز کرد، مردی با دفتر تماس گرفت و تهدید کرد که همه را در آنجا شکنجه و خواهد کشت.