شهردار لندن امیدهای ریاست جمهوری ایالات متحده را به دلیل دیدگاه‌های “منفور” در مورد جامعه LGBTQ+ محکوم کرد

شما فقط باید تلویزیون تماشا کنید، به رسانه های اجتماعی بروید تا برخی از تصاویری که سیاستمداران منتشر می کنند را ببینید.

فرماندار فلوریدا در سفری به بریتانیا با وزیر بازرگانی ملاقات کرد که وی از محافظه‌کاران ارشد به خاطر دیدگاه‌های صریح او تمجید کرد.

اکنون او ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق و نیکی هیلی را به دلیل دیدگاه هایشان در مورد مسائل تراجنسیتی مورد هدف قرار داده است.

شهردار لندن صادق خان

داونینگ استریت بعداً مجبور شد انکار کند که وزرا از دیسانتیس بر سر ترامپ در نبردشان برای تبدیل شدن به نامزد جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری آمریکا حمایت می کردند.



منبع

او به شرکت کنندگان در مراسم چهارشنبه هشدار داد: «ما نباید در یک احساس امنیت کاذب غرق شویم که این اتفاق در اینجا نمی‌افتد، فقط باید یک کاغذ بردارید.

وقتی با شما به اشتراک می‌گذارم که از هر چهار نوجوان ترنس، یک نفر سعی می‌کند خود را بکشد، این باید ما را در مورد صحبت در مورد این نوع مسائل حساس کند.»

او پیش از این با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا دعوای عمومی طولانی‌مدت داشت.

دیسانتیس، نامزد تندرو ریاست جمهوری ایالات متحده اخیراً کیمی بادنوک را به دلیل مبارزه اش با به اصطلاح «ایدئولوژی بیدار» تحسین کرد.

شهردار لندن صادق خان

شهردار کارگر تأکید کرد که «چالش‌های بزرگ و بزرگ» برای جامعه LGBTQ+ وجود دارد و هشدار داد که بریتانیا از تاکتیک‌های مشابه «جنگ فرهنگی» مصون نیست.

خان به پذیرایی غرور وست مینستر در پینک نیوز در وست مینستر گفت: «نامزدهایی برای ریاست جمهوری ایالات متحده وجود دارند که علیه حقوق جامعه LGBTQ+ مبارزه می کنند و برای جامعه ترنس نفرت انگیز و هولناک هستند.»

شهردار لندن صادق خان

شهردار لندن جنگ لفظی خود را با جمهوریخواهان برجسته بر سر دیدگاه‌های “وحشتناک” آنها آغاز کرد.

صادق خان از نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به دلیل کمپین های “نفرت انگیز” آنها علیه جامعه ترنس انتقاد کرده است.

ساندی تلگراف ادعا کرد که متحدانش امیدوارند بادنوک بتواند مارگارت تاچر بعدی رونالد ریگان جدیدشان باشد.